Nový Renault Clio odhalil luxusní interiér. Chystá útok na prémii?

56 komentářů

Petr
30. ledna • 19:44

Audi dela nejlepší interiéry to je proste fakt. Z velké trojky se na ni nikdo nechyta. Bmw s novou designovou vlnou je již konečně kvalitním autem a interier nové x5 je proste nádherný. Francouzi se učí a musím uznat jejich interiéry především PSA jsou velmi kvalitní a příjemne. Doba velkých rozdílu je pryč. Nejhorší interiéry mají bohužel stále Korejci, ale i ti se snaží.

Leon
29. ledna • 3:28

třeba v základu ten vypííííííčený displej nebude !

Žere mi klakson
28. ledna • 21:47

U těchto aut je důležité, jak vypadá interiér verze "již od...", protože malá auta si tady nikdo nekupuje v plné palbě. Přitom je Clio ve Francii nejprodávanějším autem vůbec a v Paříži je úplně běžné vidět manažery v oblecích v Cliu. Mně se stejně nejvíc líbil interiér úplně prvního Clio - měl jsem ročník 1991 - koupeno jako student ojeté v roce 1993. Super autíčko. Toto Clio 2019 vypadá jako zmenšený Megane a ještě víc zmenšený Talisman.

JK
28. ledna • 23:02

Jen při tom zmenšování zapomněli zmenšit i displej. :-)

Žere mi klakson
28. ledna • 23:16

Tyhlety displeje jsou mor. Čumím celý den do laptopu, pak čumím na smartphone a když chci po práci konečně voraz, čumím zase na nějaký displej. Já chci klasické budíky a klasické rádio.

JK
28. ledna • 23:42

To máme asi podobné choutky co se týče interiéru.

Hloupej Honza
28. ledna • 21:33

Clio jako premie chápu. Vzdyť už několikrát psali že splnění emisních limitů a elektro povede k tomu, že nejnižší cenové kategorie zaniknou. No tak co Clio bude startovat již od pul mega pač tam se to rozpustí v ceně .

japa
28. ledna • 20:38

tak jsem se vybanoval ,ale po měsíci jsem zpět chlapci a proto pravím nejlepší je jedničková octávia f kombíku f metle 1,9 TDI na hlínách a f čipu

josephko
28. ledna • 20:06

Konečne francúz podľa môjho gusta. Síce sa až príliš podobá na interiéry iných značiek - napr. aj novej Scaly, ale taký asi už bude trend. Podobne ako smartfónoch nikto nevyrába troj či sedemuholníky, ale klasickú obdĺžnikovú "placku".Ani pri autách mi to nevadí. Najviac mi vadí extravangancia za každú cenu ako sú napr. palubky v nových Peugeotoch.

Pepa
28. ledna • 20:03

Kdyz se divam na ten volant s tim znakem tak si rikam, ze kdybych se mel na neho stale divat tak se asi stanu gayem :-D

olsztyn
28. ledna • 18:59

To vám nepřijde trapné dát takový titulek? "První rendery interiéru nového Clia vypadají výborně" by bylo málo? Seděl jste nekdy v cliu i premii?

japa
28. ledna • 18:19

:-P

JirkaX
28. ledna • 16:46

"otočná tlačítka" - sice technicky nesmysl, ale zajímavým způsobem popsány tyto ovladače. To čtu poprvé.

Milhaus
28. ledna • 14:04

Pěkné, líbí se mi to. Asi bych volil když by to šlo verzi bez displeje, na tyto srandičky si nepotrpím.

K+K
28. ledna • 14:27

Bez displeje to určitě v nižších výbavách půjde, ale pak to vypadá jak v umakartové koupelně za socíku.https://d19-a.sdn.szn.cz/d_19/c_img_F_U/AArcRw.jpeg... |wrm,/watermark/sauto.png,10,10

mpolan
28. ledna • 14:30

To je palubka z Méganu nebo Scénicu, ne? Podle vzhledu toho rádia...

K+K
28. ledna • 15:09

ze Scénicu, to jsem dal jenom jako příklad, jak vypadá ten vertikálně postavený displej když se vyplní plastem a prdne se tam jenom malý displejíček rádia.

JK
28. ledna • 13:58

Trochu to na mě působí, jako když zkombinujete Němce s Italem a Francouz k tomu nalepí displej. Středový panel (vyjma displeje samozřejmě) mi na první dobrou evokoval Alfu Romeo. Oblast kolem řidiče je střízlivější - taková německá škola, ale ten displej. Jestliže se Mercedesu nadává za to, jak tam "ti tableti" vlepuje na sprosťáka, tak tady je to skoro až k neuvěření blbý. Škoda, až na tu krájecí desku je to velice příjemný posun u diamantů.

Tykev
28. ledna • 18:39

Mě zase příjde, že tam jdou nejvíce vidět prvky od Land Roveru, Volva a Mazdy.. vypadá to hezky, ale tablet by to chtělo zmenšit a udělat vyjížděcí jako v předchozí A6..

JK
28. ledna • 23:05

Land Rover v čem? No k Mazdě mě to podvědomě taky táhlo, ale pak mi došlo, že to dělá pouze ta kombinace s bílou. Jinak při delším čučení už jsem v to Mazdu neviděl ani náznakem.

Shimi
28. ledna • 15:01

JK: Krájecí deska, to sedí jak prdel na hrnec. Za mě naprostá katastrofa. Ale to je fuk, protože do toho opět nedají motor, takže mimo můj zájem. Leda R.S., ale to zase pose*ou automatem.

fanúšik
28. ledna • 13:17

Pekné,ale...prečo tá radiaca páka vysoko ako v SUV ?

mpolan
28. ledna • 13:49

Líp k ruce, mně by se to taky líbilo. Navíc nebude i při delších drahách řazení takový pohyb rukou. U trojkového Clia je to jak v náklaďáku...

Aladin
28. ledna • 13:05

Nikdo nepochválí, tak začnu já. Špičkové ovadače vzduchotechniky a krásné sedačky. Žádná indo-čína, čistá evropa. Držím palce a doufám, že i z venčí bude pohledný.

RukaVruce
28. ledna • 12:21

Presne, jediny kdo utocii na premii je prece chcala a octovka. Ja povazuji tento interier za velky pokrok u Rencka. Kezby neco podobneho udelali jeste s interierem Megana.

JirkaX
28. ledna • 16:26

"Presne, jediny kdo utocii na premii je prece chcala a octovka."Projev primitiva. :-)

RukaVruce
28. ledna • 19:33

Potrefena husa...

Mirek
28. ledna • 20:25

Nejenže neumíš napsat správně názvy, ale neznáš ani význam přísloví, když mu napíšeš takovou hloupost. :-D

pirate
28. ledna • 15:44

Díval jsem se na internet, a tebou první dva vyjmenované modely neexistují.

mpolan
28. ledna • 12:58

To jo, Mégane by úpravu interiéru potřeboval jako sůl... Ale spíš až v další generaci, v rámci faceliftu jen sotva.

Jan
28. ledna • 14:04

Moc pěknej interiér,displey super,navigace u budíků parádní,tohle je asi nejhezčí co jsem viděl u malých aut;-),Megane by takový potřeboval...

3MPS
28. ledna • 12:08

Bejt to ve škodofce nebo pasátu, tak hýkáte nadšením. A že by to fakt obě auta od das Uberauto potřebovala jako sůl, ptž jejich interier je přímo hrůzostrašnej.

Petr
28. ledna • 20:41

Tak interier Passatu je o tisic svetelnych let pred nejakym Talismanem. Tak nevim, proc by nekoho v koncernu mela tahle saskarna rozladit

MG
28. ledna • 20:51

Bo nevite co je design😀

Petr
28. ledna • 21:45

Tak urcite. Koncern v cele s Audi ma nejlepsi interiery uz peknou radku let a design - subjektivni vec.
Kouknu li se na Renault/Peugeot - pak dekuji. Na fotkach pekne, ale tim to konci. Materialy bida a pouzitelnost tristni.

MG
30. ledna • 18:31

Tak si pujc ns vikend a pak napis.

Jano
29. ledna • 11:05

Vlastnil si už vôbec audi.Totálny hnoj 0 C° vrzgajúce plasty,ukotvenie predných bezp. pásov a najväčší hit zadok na jednej strane nižšie o 4cm ???? z VYROBY. Perfektná výstupná kontrola ??? a predajca.Konečne po 3 mesiacoch prevedená úprava.A4 za 65tis.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
29. ledna • 13:14

Audi A4 za 65tisic. Bazarova vonavka :)

Tom
29. ledna • 15:43

Euro? ty voňavko...

Shimi
28. ledna • 22:32

Petr: Design - subjektivní věc. Toto je jeden z největších mýtů v autosvětě. Design je ze 2/3 čistě objektivní záležitostí jako např. použité materiály, ergonomie, atd. 99% lidí si pod designem mylně představuje pouze vzhled. 20 let tady tu stupidní zkratku o subjektivnosti čtu a nijak se to nelepší. Je to marný, je to marný, je to marný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
29. ledna • 7:00

I ergonomie je věcí ryze subjektivní. Někomu vyhovuje i-cockpit Peugeotů, někdo ho nemůže ani vystát. Jiný člověk si zase nikdy nezvykne v Audi či BMW. Materiály už nejsou věcí designu, ale konstrukce, a často se oproti záměrům designérů mění.

Shimi
29. ledna • 7:27

mpolan: Co? Materiály že nejsou věcí designu? Větší blbost jsem už dlouho nečetl. Draku, ty jsi poslední dobou úplně z formy. Materiály jsou naprostým základem designu! A ergonomie není o pocitech, jak si opět mylně myslíš.

mpolan
29. ledna • 8:34

Mysli si, co chceš, na mé pravdě to nic nezmění.

Toper
29. ledna • 22:52

Na tvé pravě...Ergonomie je exaktní věda, zkoumající “přizpůsobení k lidskému tělu a potřebám těla”. Pokud máš standardní tělesnou konstituci a jsi zdravý jedinec (např. bez amputací některých tělesných částí [mimo mozku]), nelze brát ergonomii subjektivně, ale pouze objektivně.

mpolan
30. ledna • 19:44

Ergonomie je ale pouze jedna z částí designu.Mně třeba ergonomicky perfektně sedí i-cockpit Peugeotů a spousta jiných lidí se v nich zase pohodlně neposadí. Já zase si neporadím s Octavií, prostě mi to auto nepadne a nepadne tak, jak bych potřeboval.

E15
30. ledna • 11:57

jenže to by to auto museli konstruovat konkrétnímu člověku přesně na míru. Potíž je, že designéři se musejí vypořádat s člověky typu 145 cm vysoká holka a 205 cm vysoký chlap, navíc různí lidé mají různě dlouhé ruce, nohy, trup, takže je to pak o kompromisech se značně subjektivními výsledky...

Toper
30. ledna • 13:35

Auto tohoto segmentu se nekonstruuje pro lidi vysoké 205 cm. To není zadáním. Ovšem nevylučuje to fakt, že si takový člověk, zrovna takové auto koupí. To už je na zvážení právě toho konkrétního člověka. Takže znovu, standardní člověk, má standardní proporce. Ty proporce dále respektuje konstrukční řešení auta jako takového a hlavně jeho interiéru, kde si posuvem sedačky, volantu, pásů, případných opěrek atd., tu ergonomii můžeš ještě přizpůsobit. Opravdu nejde o subjektivitu.

Petr
29. ledna • 10:52

No jo, ty jsi znalec.
Ale kdyz se na to podivas bez tech svych anti-koncernovych bryli, pak uvidis pravdu.
Audi ma v premii nejlepsi interiery jiz peknou radku let. Ani BMW, ani Mercedes nemaj lepsi. A VW (ted nemluvim o skode) ma taktez nejlepsi materialy, zpracovani a ergonomii.
Kdybys jen necucel na web a projel si treba Espace/Talisman vs Passat/Tiguan - pak bys ten rozdil poznal hned.

mpolan
29. ledna • 11:47

Antikoncernové brýle? To jsi na špatné adrese, hlupáčku.

Petr
29. ledna • 8:28

Pokud to je, jak pises, pak je Renault 10let za koncernem.

OnlyTruth
28. ledna • 11:39

na premiu urcite nie ..ten display je proti srsti .. aj volvo aj renault co robi

Renc
28. ledna • 11:32

Útok na prémii? Juch ta rána do hlavy musela pěkně bolet.

MG
28. ledna • 20:50

A v čem jezdíš Ty?

neodborník
28. ledna • 11:22

Clio, proč máš tak velký displej ?

mpolan
28. ledna • 12:57

Protože takový mají všichni?

Vlk z Vlkohradu
28. ledna • 15:41

To je důvod jak noha.

Doporučujeme

Články odjinud