Nový Renault Clio odhalil luxusní interiér. Chystá útok na prémii?

neodborník  |  28. 01. 2019 11:22

Clio, proč máš tak velký displej ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 12:57

Protože takový mají všichni?

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  28. 01. 2019 15:41

To je důvod jak noha.

Odpovědět  |   | 
Renc  |  28. 01. 2019 11:32

Útok na prémii? Juch ta rána do hlavy musela pěkně bolet.

Odpovědět  |   | 
MG  |  28. 01. 2019 20:50

A v čem jezdíš Ty?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  28. 01. 2019 11:39

na premiu urcite nie ..ten display je proti srsti .. aj volvo aj renault co robi

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  28. 01. 2019 12:08

Bejt to ve škodofce nebo pasátu, tak hýkáte nadšením. A že by to fakt obě auta od das Uberauto potřebovala jako sůl, ptž jejich interier je přímo hrůzostrašnej.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 01. 2019 20:41

Tak interier Passatu je o tisic svetelnych let pred nejakym Talismanem. Tak nevim, proc by nekoho v koncernu mela tahle saskarna rozladit

Odpovědět  |   | 
MG  |  28. 01. 2019 20:51

Bo nevite co je design😀

Odpovědět  |   | 
Petr  |  28. 01. 2019 21:45

Tak urcite. Koncern v cele s Audi ma nejlepsi interiery uz peknou radku let a design - subjektivni vec.
Kouknu li se na Renault/Peugeot - pak dekuji. Na fotkach pekne, ale tim to konci. Materialy bida a pouzitelnost tristni.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 01. 2019 22:32

Petr: Design - subjektivní věc. Toto je jeden z největších mýtů v autosvětě. Design je ze 2/3 čistě objektivní záležitostí jako např. použité materiály, ergonomie, atd. 99% lidí si pod designem mylně představuje pouze vzhled. 20 let tady tu stupidní zkratku o subjektivnosti čtu a nijak se to nelepší. Je to marný, je to marný, je to marný.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 07:00

I ergonomie je věcí ryze subjektivní. Někomu vyhovuje i-cockpit Peugeotů, někdo ho nemůže ani vystát. Jiný člověk si zase nikdy nezvykne v Audi či BMW. Materiály už nejsou věcí designu, ale konstrukce, a často se oproti záměrům designérů mění.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  29. 01. 2019 07:27

mpolan: Co? Materiály že nejsou věcí designu? Větší blbost jsem už dlouho nečetl. Draku, ty jsi poslední dobou úplně z formy. Materiály jsou naprostým základem designu! A ergonomie není o pocitech, jak si opět mylně myslíš.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 01. 2019 08:28

Pokud to je, jak pises, pak je Renault 10let za koncernem.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 08:34

Mysli si, co chceš, na mé pravdě to nic nezmění.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 01. 2019 10:52

No jo, ty jsi znalec.
Ale kdyz se na to podivas bez tech svych anti-koncernovych bryli, pak uvidis pravdu.
Audi ma v premii nejlepsi interiery jiz peknou radku let. Ani BMW, ani Mercedes nemaj lepsi. A VW (ted nemluvim o skode) ma taktez nejlepsi materialy, zpracovani a ergonomii.
Kdybys jen necucel na web a projel si treba Espace/Talisman vs Passat/Tiguan - pak bys ten rozdil poznal hned.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 11:47

Antikoncernové brýle? To jsi na špatné adrese, hlupáčku.

Odpovědět  |   | 
Toper  |  29. 01. 2019 22:52

Na tvé pravě...Ergonomie je exaktní věda, zkoumající “přizpůsobení k lidskému tělu a potřebám těla”. Pokud máš standardní tělesnou konstituci a jsi zdravý jedinec (např. bez amputací některých tělesných částí [mimo mozku]), nelze brát ergonomii subjektivně, ale pouze objektivně.

Odpovědět  |   | 
E15  |  30. 01. 2019 11:57

jenže to by to auto museli konstruovat konkrétnímu člověku přesně na míru. Potíž je, že designéři se musejí vypořádat s člověky typu 145 cm vysoká holka a 205 cm vysoký chlap, navíc různí lidé mají různě dlouhé ruce, nohy, trup, takže je to pak o kompromisech se značně subjektivními výsledky...

Odpovědět  |   | 
Toper  |  30. 01. 2019 13:35

Auto tohoto segmentu se nekonstruuje pro lidi vysoké 205 cm. To není zadáním. Ovšem nevylučuje to fakt, že si takový člověk, zrovna takové auto koupí. To už je na zvážení právě toho konkrétního člověka. Takže znovu, standardní člověk, má standardní proporce. Ty proporce dále respektuje konstrukční řešení auta jako takového a hlavně jeho interiéru, kde si posuvem sedačky, volantu, pásů, případných opěrek atd., tu ergonomii můžeš ještě přizpůsobit. Opravdu nejde o subjektivitu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:44

Ergonomie je ale pouze jedna z částí designu.Mně třeba ergonomicky perfektně sedí i-cockpit Peugeotů a spousta jiných lidí se v nich zase pohodlně neposadí. Já zase si neporadím s Octavií, prostě mi to auto nepadne a nepadne tak, jak bych potřeboval.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  29. 01. 2019 11:05

Vlastnil si už vôbec audi.Totálny hnoj 0 C° vrzgajúce plasty,ukotvenie predných bezp. pásov a najväčší hit zadok na jednej strane nižšie o 4cm ???? z VYROBY. Perfektná výstupná kontrola ??? a predajca.Konečne po 3 mesiacoch prevedená úprava.A4 za 65tis.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  29. 01. 2019 13:14

Audi A4 za 65tisic. Bazarova vonavka :)

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 01. 2019 15:43

Euro? ty voňavko...

Odpovědět  |   | 
MG  |  30. 01. 2019 18:31

Tak si pujc ns vikend a pak napis.

Odpovědět  |   | 
RukaVruce  |  28. 01. 2019 12:21

Presne, jediny kdo utocii na premii je prece chcala a octovka. Ja povazuji tento interier za velky pokrok u Rencka. Kezby neco podobneho udelali jeste s interierem Megana.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 12:58

To jo, Mégane by úpravu interiéru potřeboval jako sůl... Ale spíš až v další generaci, v rámci faceliftu jen sotva.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  28. 01. 2019 14:04

Moc pěknej interiér,displey super,navigace u budíků parádní,tohle je asi nejhezčí co jsem viděl u malých aut,Megane by takový potřeboval...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  28. 01. 2019 15:44

Díval jsem se na internet, a tebou první dva vyjmenované modely neexistují.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 01. 2019 16:26

"Presne, jediny kdo utocii na premii je prece chcala a octovka."Projev primitiva.

Odpovědět  |   | 
RukaVruce  |  28. 01. 2019 19:33

Potrefena husa...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 01. 2019 20:25

Nejenže neumíš napsat správně názvy, ale neznáš ani význam přísloví, když mu napíšeš takovou hloupost.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  28. 01. 2019 13:05

Nikdo nepochválí, tak začnu já. Špičkové ovadače vzduchotechniky a krásné sedačky. Žádná indo-čína, čistá evropa. Držím palce a doufám, že i z venčí bude pohledný.

Odpovědět  |   | 
fanúšik  |  28. 01. 2019 13:17

Pekné,ale...prečo tá radiaca páka vysoko ako v SUV ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 13:49

Líp k ruce, mně by se to taky líbilo. Navíc nebude i při delších drahách řazení takový pohyb rukou. U trojkového Clia je to jak v náklaďáku...

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 01. 2019 13:58

Trochu to na mě působí, jako když zkombinujete Němce s Italem a Francouz k tomu nalepí displej. Středový panel (vyjma displeje samozřejmě) mi na první dobrou evokoval Alfu Romeo. Oblast kolem řidiče je střízlivější - taková německá škola, ale ten displej. Jestliže se Mercedesu nadává za to, jak tam "ti tableti" vlepuje na sprosťáka, tak tady je to skoro až k neuvěření blbý. Škoda, až na tu krájecí desku je to velice příjemný posun u diamantů.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  28. 01. 2019 15:01

JK: Krájecí deska, to sedí jak prdel na hrnec. Za mě naprostá katastrofa. Ale to je fuk, protože do toho opět nedají motor, takže mimo můj zájem. Leda R.S., ale to zase pose*ou automatem.

Odpovědět  |   | 
Tykev  |  28. 01. 2019 18:39

Mě zase příjde, že tam jdou nejvíce vidět prvky od Land Roveru, Volva a Mazdy.. vypadá to hezky, ale tablet by to chtělo zmenšit a udělat vyjížděcí jako v předchozí A6..

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 01. 2019 23:05

Land Rover v čem? No k Mazdě mě to podvědomě taky táhlo, ale pak mi došlo, že to dělá pouze ta kombinace s bílou. Jinak při delším čučení už jsem v to Mazdu neviděl ani náznakem.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  28. 01. 2019 14:04

Pěkné, líbí se mi to. Asi bych volil když by to šlo verzi bez displeje, na tyto srandičky si nepotrpím.

Odpovědět  |   | 
K+K  |  28. 01. 2019 14:27

Bez displeje to určitě v nižších výbavách půjde, ale pak to vypadá jak v umakartové koupelně za socíku.https://d19-a.sdn.szn.cz/d_19/c_img_F_U/AArcRw.jpeg... |wrm,/watermark/sauto.png,10,10

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  28. 01. 2019 14:30

To je palubka z Méganu nebo Scénicu, ne? Podle vzhledu toho rádia...

Odpovědět  |   | 
K+K  |  28. 01. 2019 15:09

ze Scénicu, to jsem dal jenom jako příklad, jak vypadá ten vertikálně postavený displej když se vyplní plastem a prdne se tam jenom malý displejíček rádia.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 01. 2019 16:46

"otočná tlačítka" - sice technicky nesmysl, ale zajímavým způsobem popsány tyto ovladače. To čtu poprvé.

Odpovědět  |   | 
japa  |  28. 01. 2019 18:19

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  28. 01. 2019 18:59

To vám nepřijde trapné dát takový titulek? "První rendery interiéru nového Clia vypadají výborně" by bylo málo? Seděl jste nekdy v cliu i premii?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  28. 01. 2019 20:03

Kdyz se divam na ten volant s tim znakem tak si rikam, ze kdybych se mel na neho stale divat tak se asi stanu gayem

Odpovědět  |   | 
josephko  |  28. 01. 2019 20:06

Konečne francúz podľa môjho gusta. Síce sa až príliš podobá na interiéry iných značiek - napr. aj novej Scaly, ale taký asi už bude trend. Podobne ako smartfónoch nikto nevyrába troj či sedemuholníky, ale klasickú obdĺžnikovú "placku".Ani pri autách mi to nevadí. Najviac mi vadí extravangancia za každú cenu ako sú napr. palubky v nových Peugeotoch.

Odpovědět  |   | 
japa  |  28. 01. 2019 20:38

tak jsem se vybanoval ,ale po měsíci jsem zpět chlapci a proto pravím nejlepší je jedničková octávia f kombíku f metle 1,9 TDI na hlínách a f čipu

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  28. 01. 2019 21:33

Clio jako premie chápu. Vzdyť už několikrát psali že splnění emisních limitů a elektro povede k tomu, že nejnižší cenové kategorie zaniknou. No tak co Clio bude startovat již od pul mega pač tam se to rozpustí v ceně .

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  28. 01. 2019 21:47

U těchto aut je důležité, jak vypadá interiér verze "již od...", protože malá auta si tady nikdo nekupuje v plné palbě. Přitom je Clio ve Francii nejprodávanějším autem vůbec a v Paříži je úplně běžné vidět manažery v oblecích v Cliu. Mně se stejně nejvíc líbil interiér úplně prvního Clio - měl jsem ročník 1991 - koupeno jako student ojeté v roce 1993. Super autíčko. Toto Clio 2019 vypadá jako zmenšený Megane a ještě víc zmenšený Talisman.

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 01. 2019 23:02

Jen při tom zmenšování zapomněli zmenšit i displej.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  28. 01. 2019 23:16

Tyhlety displeje jsou mor. Čumím celý den do laptopu, pak čumím na smartphone a když chci po práci konečně voraz, čumím zase na nějaký displej. Já chci klasické budíky a klasické rádio.

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 01. 2019 23:42

To máme asi podobné choutky co se týče interiéru.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  29. 01. 2019 03:28

třeba v základu ten vypííííííčený displej nebude !

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 01. 2019 19:44

Audi dela nejlepší interiéry to je proste fakt. Z velké trojky se na ni nikdo nechyta. Bmw s novou designovou vlnou je již konečně kvalitním autem a interier nové x5 je proste nádherný. Francouzi se učí a musím uznat jejich interiéry především PSA jsou velmi kvalitní a příjemne. Doba velkých rozdílu je pryč. Nejhorší interiéry mají bohužel stále Korejci, ale i ti se snaží.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

včera | Jan Mička | 60 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A