Nový Renault Clio oficiálně! Revoluci v designu nečekejte, stejné ale není

32 komentářů

3MPS
29. ledna • 18:57

Parádní auto! Za mě dávám 9*/10 a to jen za motor ubírám hvězdu. Loni jsme na dovolené jezdil s loňským modelem M=gane a musím říct, že dávám Renaultům palec nahoru. Chápu,m že na zdejším foru sklidím tunu negativních reakcí, jsme přeci v upraděných Čechách a čecháčkovi nikod nevymluví, že das Ubaršádewágon je nej na světě. Že nemá pravdu, je věc vedlejší. Stačí sedno do Fabie a do Clia či Megana a je jasno hned, ani nemusím být bůhvíjak velký znalec aut. Dyzajn, pohodlí, ticho, odpružení, prostě vše... jo - a u Renaultů už před dávnými léty zvládli rozvody, takže jejich motory fakt neodchází :-) :-) :-)

mimochodem
29. ledna • 23:17

Parádní auto? Už jsi v něm jel? Sice nadáváš na škodofily, kterým taky stačí vidět vnější design auta a už z toho uchcávají a sám nyní děláš to samé. Taky mám raději Renault než Škodovku, ale počkám si až se v tom projedu a jestli konstruktéři z Renaultu zapracovali na nedostatcích uvnitř kabiny, které mělo Clio IV a hlavně ten sardinkový posez na místě řidiče. Jenom design dobré auto nedělá ;-)

Takurcite
31. ledna • 17:46

Tohle je dobry postreh....

Duj
30. ledna • 14:53

Presne tak!

Toper
29. ledna • 22:59

Tak to ses spletl. Tady se totiž na škodovku v drtivé většině jen plive. Koukni se pod články o škodovce/koncernu. ;-)

Moudroň
29. ledna • 17:35

Další podvod na zákazníky po "novém starém Traficu a novém starém Meganu přijíždí novéstaré Clio.A co je nové staré Clio? No to vezmete to staré stávající přefaceliftujete díly karosérie, aby to nebylo poznat uděláte pseudonovou palubovku a vydáváte to za novou generaci. Ušetříte miliardy za vývoj a zavedení nové výroby. Však oni to lidi nepoznaj a deset let to ještě vydrží.Duster 2 je to samé.
Starý skelet podvozek nápravy všechno. To jsou ku.v.

Sondage
29. ledna • 22:13

Mégane není novostarý, je nový, na platformě CMF...Clio se možná zvenku jako staré tváří, ale je úplně jiné, na modulární platformě CMF-B, stará absolutně neumožňovala nabídnout zástavbu takového množství elektroniky a systémů. Clio má i jiný rozvor, rozchody náprav, všechno...takže asi tak...

mpolan
29. ledna • 18:09

Na starém skeletu neuděláš auto širší o 66 mm, s novými motory a kufrem o objemu skoro 400 litrů, když původní mělo jen 300. I na vzhledu je vidět, že je nové Clio proporčně jiné, širší a nižší. Renault jen zachoval a vylepšil úspěšný design, což je nejlepší řešení, které mohli udělat.Je vidět, že ses jen podíval na obrázky a jinak nic víc nečetl, ty genitalito.

Moudroň
29. ledna • 23:30

22 let jsem u Renaultu a co jsem napsal za tímsi stojím

Alias
30. ledna • 14:50

Mno tak treba uplne nove motory, novy Easy Link, kompletne novy vnitrek vcetne sedadel, full led svetla a trochu jiny podvozek. Ale ano, je to uplne to same auto jako predchozi Clio. Jedine pokud pomineme svetla, tak kapota je plus minus stejna.

Kaa
30. ledna • 8:25

22 let a přesto to nestačilo.

Jim
29. ledna • 16:14

Docela hezké. Škoda, že nebude mít pod kapotou MOTOR.

motor zero
29. ledna • 16:16

To rozhodne skoda je. Lec tez bezmotorvych motorizaci je dnes jiz tolik, ze to nelze povazovat za vyhodu. B-]

Roman
29. ledna • 15:00

Až na ten tablet na palubovce je to hezký auto. Ale ten tablet, ten tam je jak pro žáky školy mentálně handicapovaných.:-/

Leon
29. ledna • 12:34

kdyby to mělo klasické uchycení zrcátek v rozích přední oken, mohlo by to být hezké,....jo a bez necitlivě umístěného tabletu,....ale pro lidi co neustále čumí do mobilu asi ok

Aladin
29. ledna • 14:51

Parkovací kamera, navigace s online dopravní situací (v zahraničí jsou datové simky na naše poměry až směšně levné), hudba z uložiště nebo přes zrcadlení telefonu. Tablet se stává pro klíčového zákazníka funkční věcí.

uspinena variace
29. ledna • 16:14

To je naprosta pravda. Az se tihle klicovi zakaznici (typicky tabletove zodpovedna mamina) opet nastosuji na zlinskem sidlisti jeden na druheho, alespon jim (a prtatum) nebude dlouha chvile pri vyckavani prijezdu Policie. Neklicovy zakaznik kasle na tablet a sam vidi, ze je silnice uplne namrzla.

Aladin
29. ledna • 16:44

Tvůj koment jsem nepochopil Jak souvisí tablet s namrzlou silnicí?

Kolemjdoucí
29. ledna • 19:07

No jo milouši :-D To jsi vážně nepochopil ani to, co tím ten pisatel chtěl říci? A neví to ani Siri? Co se vlastně divím, někteří bez patlafonu nedají už ani ránu, protože je to pro ně jejich půlkou mozku :-D Tím chtěl říci to, že místo tlemení na displej, je potřeba čumět hlavně na cestu, sledovat stav vozovky a teplotu venku a podle toho přizpůsobit svou jízdu ;-) Blbosti na patlacích displejích si můžeš dělat i jinde, kde nikoho nebudeš ohrožovat svojí byť chvilkovou nepozorností.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
29. ledna • 19:56

Čím to je, ach čím to je, že po displejích nejvíce patlají ti, kteří v autě žádný dotykový nemají? Ano, správně, mluvím o patlalech s mobily, kteří jsou daleko nebezpečnější...

Aladin
29. ledna • 19:34

Ach jo. :-( Tak dobře.

mpolan
29. ledna • 18:06

Nijak, samozřejmě. Ale neschopný pračlověk si musí najít něco, jak pohanět moderní dobu.

mpolan
29. ledna • 10:45

U mě spokojenost.

Jan
29. ledna • 12:18

Moc pěkný,krásný uvnitř i venku a kufr 391 litrů,to už bude stačit,nebo rakev na sřechu.Ještě ta cena,když bude zrychlení pod 10s a cena kolem 380 tis,tak ho beru v září.

Jan
29. ledna • 12:18

Moc pěkný,krásný uvnitř i venku a kufr 391 litrů,to už bude stačit,nebo rakev na sřechu.Ještě ta cena,když bude zrychlení pod 10s a cena kolem 380 tis,tak ho beru v září.

Jan
29. ledna • 18:56

Cena 5 generace bude hodně vysoká...,když Micra stojí s 1,0 motorem 400000,- v max výbavě,tak Clio bude s 1,3 za 460000,- odhadem....uvidíme... Za ty prachy už je lepší volba Megane 140 Tce........

Petr
10. září • 16:39

LIFE
SCe 65* 259 000
Oficiální ceny
ZEN
TCe 100 319 000
Blue dCi 115 395 000 INTENS
TCe 100 354 000
TCe 130 EDC GPF 429 000R.S. LINE
TCe 100 384 000
TCe 130 EDC GPF 459 000

mpolan
29. ledna • 19:54

Jenže ten Mégane bude oproti Cliu bez výbavy. Sice teoreticky má vše nezbytné, co může člověk potřebovat, ale i v nejdražší výbavě připlácíš ještě za LED světla, adaptivní tempík, automatické přepínání světel, navigaci... A rázem jsi o stovku výš.Mégane je levný jen na oko, ve skutečnosti je ten ceník stavěný na příplatky.

Alias
30. ledna • 14:38

Ano presne tak. Ona cena se muze zdat byt vysoka, ale podle mne uz zakladni vybava bude velice pekna. Muj tip pro 1.3 Tce je v zakladu 419990 :).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
30. ledna • 19:26

To dost záleží na výbavě, ve které bude vůbec dostupný. Pokud nedají 1.3 jen do nejvyšších výbav, mohla by spadnout i pod čtyři sta tisíc a to by bylo už hodně pěkné.

Alias
29. ledna • 16:04

S 1.3 Tce bude pod 10s. Trochu se ale obavam jak bude fungovat novy Easy Link, ktery nahradil stavajici R-Link2.

mpolan
29. ledna • 12:57

Máš tedy zajímavý soubor požadavků. :-D Ale asi je to splnitelné, jen pak nečekej žádnou extra výbavu.Ještě jsem tedy zvědav, jak bude vypadat základ nebo nějaké střední výbavy. Initiale Paris je podle fotek krásná, ale pro denní přepravník zbytečná výbava.

Doporučujeme

Články odjinud