Nový Renault Clio oficiálně! Revoluci v designu nečekejte, stejné ale není

mpolan  |  29. 01. 2019 10:45

U mě spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 01. 2019 12:18

Moc pěkný,krásný uvnitř i venku a kufr 391 litrů,to už bude stačit,nebo rakev na sřechu.Ještě ta cena,když bude zrychlení pod 10s a cena kolem 380 tis,tak ho beru v září.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 12:57

Máš tedy zajímavý soubor požadavků. Ale asi je to splnitelné, jen pak nečekej žádnou extra výbavu.Ještě jsem tedy zvědav, jak bude vypadat základ nebo nějaké střední výbavy. Initiale Paris je podle fotek krásná, ale pro denní přepravník zbytečná výbava.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  29. 01. 2019 16:04

S 1.3 Tce bude pod 10s. Trochu se ale obavam jak bude fungovat novy Easy Link, ktery nahradil stavajici R-Link2.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 01. 2019 18:56

Cena 5 generace bude hodně vysoká...,když Micra stojí s 1,0 motorem 400000,- v max výbavě,tak Clio bude s 1,3 za 460000,- odhadem....uvidíme... Za ty prachy už je lepší volba Megane 140 Tce........

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 19:54

Jenže ten Mégane bude oproti Cliu bez výbavy. Sice teoreticky má vše nezbytné, co může člověk potřebovat, ale i v nejdražší výbavě připlácíš ještě za LED světla, adaptivní tempík, automatické přepínání světel, navigaci... A rázem jsi o stovku výš.Mégane je levný jen na oko, ve skutečnosti je ten ceník stavěný na příplatky.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  30. 01. 2019 14:38

Ano presne tak. Ona cena se muze zdat byt vysoka, ale podle mne uz zakladni vybava bude velice pekna. Muj tip pro 1.3 Tce je v zakladu 419990 :).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:26

To dost záleží na výbavě, ve které bude vůbec dostupný. Pokud nedají 1.3 jen do nejvyšších výbav, mohla by spadnout i pod čtyři sta tisíc a to by bylo už hodně pěkné.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  10. 09. 2019 16:39

LIFE
SCe 65* 259 000
Oficiální ceny
ZEN
TCe 100 319 000
Blue dCi 115 395 000

INTENS
TCe 100 354 000
TCe 130 EDC GPF 429 000

R.S. LINE
TCe 100 384 000
TCe 130 EDC GPF 459 000

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 01. 2019 12:18

Moc pěkný,krásný uvnitř i venku a kufr 391 litrů,to už bude stačit,nebo rakev na sřechu.Ještě ta cena,když bude zrychlení pod 10s a cena kolem 380 tis,tak ho beru v září.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  29. 01. 2019 12:34

kdyby to mělo klasické uchycení zrcátek v rozích přední oken, mohlo by to být hezké,....jo a bez necitlivě umístěného tabletu,....ale pro lidi co neustále čumí do mobilu asi ok

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 01. 2019 14:51

Parkovací kamera, navigace s online dopravní situací (v zahraničí jsou datové simky na naše poměry až směšně levné), hudba z uložiště nebo přes zrcadlení telefonu. Tablet se stává pro klíčového zákazníka funkční věcí.

Odpovědět  |   | 
uspinena variace  |  29. 01. 2019 16:14

To je naprosta pravda. Az se tihle klicovi zakaznici (typicky tabletove zodpovedna mamina) opet nastosuji na zlinskem sidlisti jeden na druheho, alespon jim (a prtatum) nebude dlouha chvile pri vyckavani prijezdu Policie. Neklicovy zakaznik kasle na tablet a sam vidi, ze je silnice uplne namrzla.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 01. 2019 16:44

Tvůj koment jsem nepochopil Jak souvisí tablet s namrzlou silnicí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 18:06

Nijak, samozřejmě. Ale neschopný pračlověk si musí najít něco, jak pohanět moderní dobu.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  29. 01. 2019 19:07

No jo milouši To jsi vážně nepochopil ani to, co tím ten pisatel chtěl říci? A neví to ani Siri? Co se vlastně divím, někteří bez patlafonu nedají už ani ránu, protože je to pro ně jejich půlkou mozku Tím chtěl říci to, že místo tlemení na displej, je potřeba čumět hlavně na cestu, sledovat stav vozovky a teplotu venku a podle toho přizpůsobit svou jízdu Blbosti na patlacích displejích si můžeš dělat i jinde, kde nikoho nebudeš ohrožovat svojí byť chvilkovou nepozorností.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 01. 2019 19:34

Ach jo. Tak dobře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 19:56

Čím to je, ach čím to je, že po displejích nejvíce patlají ti, kteří v autě žádný dotykový nemají? Ano, správně, mluvím o patlalech s mobily, kteří jsou daleko nebezpečnější...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 01. 2019 15:00

Až na ten tablet na palubovce je to hezký auto. Ale ten tablet, ten tam je jak pro žáky školy mentálně handicapovaných.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  29. 01. 2019 16:14

Docela hezké. Škoda, že nebude mít pod kapotou MOTOR.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  29. 01. 2019 16:16

To rozhodne skoda je. Lec tez bezmotorvych motorizaci je dnes jiz tolik, ze to nelze povazovat za vyhodu.

Odpovědět  |   | 
Moudroň  |  29. 01. 2019 17:35

Další podvod na zákazníky po "novém starém Traficu a novém starém Meganu přijíždí novéstaré Clio.

A co je nové staré Clio? No to vezmete to staré stávající přefaceliftujete díly karosérie, aby to nebylo poznat uděláte pseudonovou palubovku a vydáváte to za novou generaci. Ušetříte miliardy za vývoj a zavedení nové výroby. Však oni to lidi nepoznaj a deset let to ještě vydrží.

Duster 2 je to samé.
Starý skelet podvozek nápravy všechno. To jsou ku.v.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 18:09

Na starém skeletu neuděláš auto širší o 66 mm, s novými motory a kufrem o objemu skoro 400 litrů, když původní mělo jen 300. I na vzhledu je vidět, že je nové Clio proporčně jiné, širší a nižší. Renault jen zachoval a vylepšil úspěšný design, což je nejlepší řešení, které mohli udělat.Je vidět, že ses jen podíval na obrázky a jinak nic víc nečetl, ty genitalito.

Odpovědět  |   | 
Moudroň  |  29. 01. 2019 23:30

22 let jsem u Renaultu a co jsem napsal za tímsi stojím

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  30. 01. 2019 08:25

22 let a přesto to nestačilo.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  30. 01. 2019 14:50

Mno tak treba uplne nove motory, novy Easy Link, kompletne novy vnitrek vcetne sedadel, full led svetla a trochu jiny podvozek. Ale ano, je to uplne to same auto jako predchozi Clio. Jedine pokud pomineme svetla, tak kapota je plus minus stejna.

Odpovědět  |   | 
Sondage  |  29. 01. 2019 22:13

Mégane není novostarý, je nový, na platformě CMF...Clio se možná zvenku jako staré tváří, ale je úplně jiné, na modulární platformě CMF-B, stará absolutně neumožňovala nabídnout zástavbu takového množství elektroniky a systémů. Clio má i jiný rozvor, rozchody náprav, všechno...takže asi tak...

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  29. 01. 2019 18:57

Parádní auto! Za mě dávám 9*/10 a to jen za motor ubírám hvězdu. Loni jsme na dovolené jezdil s loňským modelem M=gane a musím říct, že dávám Renaultům palec nahoru. Chápu,m že na zdejším foru sklidím tunu negativních reakcí, jsme přeci v upraděných Čechách a čecháčkovi nikod nevymluví, že das Ubaršádewágon je nej na světě. Že nemá pravdu, je věc vedlejší. Stačí sedno do Fabie a do Clia či Megana a je jasno hned, ani nemusím být bůhvíjak velký znalec aut. Dyzajn, pohodlí, ticho, odpružení, prostě vše... jo - a u Renaultů už před dávnými léty zvládli rozvody, takže jejich motory fakt neodchází

Odpovědět  |   | 
Toper  |  29. 01. 2019 22:59

Tak to ses spletl. Tady se totiž na škodovku v drtivé většině jen plive. Koukni se pod články o škodovce/koncernu.

Odpovědět  |   | 
mimochodem  |  29. 01. 2019 23:17

Parádní auto? Už jsi v něm jel? Sice nadáváš na škodofily, kterým taky stačí vidět vnější design auta a už z toho uchcávají a sám nyní děláš to samé. Taky mám raději Renault než Škodovku, ale počkám si až se v tom projedu a jestli konstruktéři z Renaultu zapracovali na nedostatcích uvnitř kabiny, které mělo Clio IV a hlavně ten sardinkový posez na místě řidiče. Jenom design dobré auto nedělá

Odpovědět  |   | 
Duj  |  30. 01. 2019 14:53

Presne tak!

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  31. 01. 2019 17:46

Tohle je dobry postreh....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A