Nový Renault Clio oficiálně! Revoluci v designu nečekejte, stejné ale není

mpolan  |  29. 01. 2019 10:45

U mě spokojenost.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 01. 2019 12:18

Moc pěkný,krásný uvnitř i venku a kufr 391 litrů,to už bude stačit,nebo rakev na sřechu.Ještě ta cena,když bude zrychlení pod 10s a cena kolem 380 tis,tak ho beru v září.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 12:57

Máš tedy zajímavý soubor požadavků. Ale asi je to splnitelné, jen pak nečekej žádnou extra výbavu.Ještě jsem tedy zvědav, jak bude vypadat základ nebo nějaké střední výbavy. Initiale Paris je podle fotek krásná, ale pro denní přepravník zbytečná výbava.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  29. 01. 2019 16:04

S 1.3 Tce bude pod 10s. Trochu se ale obavam jak bude fungovat novy Easy Link, ktery nahradil stavajici R-Link2.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 01. 2019 18:56

Cena 5 generace bude hodně vysoká...,když Micra stojí s 1,0 motorem 400000,- v max výbavě,tak Clio bude s 1,3 za 460000,- odhadem....uvidíme... Za ty prachy už je lepší volba Megane 140 Tce........

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 19:54

Jenže ten Mégane bude oproti Cliu bez výbavy. Sice teoreticky má vše nezbytné, co může člověk potřebovat, ale i v nejdražší výbavě připlácíš ještě za LED světla, adaptivní tempík, automatické přepínání světel, navigaci... A rázem jsi o stovku výš.Mégane je levný jen na oko, ve skutečnosti je ten ceník stavěný na příplatky.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  30. 01. 2019 14:38

Ano presne tak. Ona cena se muze zdat byt vysoka, ale podle mne uz zakladni vybava bude velice pekna. Muj tip pro 1.3 Tce je v zakladu 419990 :).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 01. 2019 19:26

To dost záleží na výbavě, ve které bude vůbec dostupný. Pokud nedají 1.3 jen do nejvyšších výbav, mohla by spadnout i pod čtyři sta tisíc a to by bylo už hodně pěkné.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 01. 2019 12:18

Moc pěkný,krásný uvnitř i venku a kufr 391 litrů,to už bude stačit,nebo rakev na sřechu.Ještě ta cena,když bude zrychlení pod 10s a cena kolem 380 tis,tak ho beru v září.

Odpovědět  |   | 
Leon  |  29. 01. 2019 12:34

kdyby to mělo klasické uchycení zrcátek v rozích přední oken, mohlo by to být hezké,....jo a bez necitlivě umístěného tabletu,....ale pro lidi co neustále čumí do mobilu asi ok

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 01. 2019 14:51

Parkovací kamera, navigace s online dopravní situací (v zahraničí jsou datové simky na naše poměry až směšně levné), hudba z uložiště nebo přes zrcadlení telefonu. Tablet se stává pro klíčového zákazníka funkční věcí.

Odpovědět  |   | 
uspinena variace  |  29. 01. 2019 16:14

To je naprosta pravda. Az se tihle klicovi zakaznici (typicky tabletove zodpovedna mamina) opet nastosuji na zlinskem sidlisti jeden na druheho, alespon jim (a prtatum) nebude dlouha chvile pri vyckavani prijezdu Policie. Neklicovy zakaznik kasle na tablet a sam vidi, ze je silnice uplne namrzla.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 01. 2019 16:44

Tvůj koment jsem nepochopil Jak souvisí tablet s namrzlou silnicí?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 18:06

Nijak, samozřejmě. Ale neschopný pračlověk si musí najít něco, jak pohanět moderní dobu.

Odpovědět  |   | 
Kolemjdoucí  |  29. 01. 2019 19:07

No jo milouši To jsi vážně nepochopil ani to, co tím ten pisatel chtěl říci? A neví to ani Siri? Co se vlastně divím, někteří bez patlafonu nedají už ani ránu, protože je to pro ně jejich půlkou mozku Tím chtěl říci to, že místo tlemení na displej, je potřeba čumět hlavně na cestu, sledovat stav vozovky a teplotu venku a podle toho přizpůsobit svou jízdu Blbosti na patlacích displejích si můžeš dělat i jinde, kde nikoho nebudeš ohrožovat svojí byť chvilkovou nepozorností.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  29. 01. 2019 19:34

Ach jo. Tak dobře.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 19:56

Čím to je, ach čím to je, že po displejích nejvíce patlají ti, kteří v autě žádný dotykový nemají? Ano, správně, mluvím o patlalech s mobily, kteří jsou daleko nebezpečnější...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  29. 01. 2019 15:00

Až na ten tablet na palubovce je to hezký auto. Ale ten tablet, ten tam je jak pro žáky školy mentálně handicapovaných.

Odpovědět  |   | 
Jim  |  29. 01. 2019 16:14

Docela hezké. Škoda, že nebude mít pod kapotou MOTOR.

Odpovědět  |   | 
motor zero  |  29. 01. 2019 16:16

To rozhodne skoda je. Lec tez bezmotorvych motorizaci je dnes jiz tolik, ze to nelze povazovat za vyhodu.

Odpovědět  |   | 
Moudroň  |  29. 01. 2019 17:35

Další podvod na zákazníky po "novém starém Traficu a novém starém Meganu přijíždí novéstaré Clio.

A co je nové staré Clio? No to vezmete to staré stávající přefaceliftujete díly karosérie, aby to nebylo poznat uděláte pseudonovou palubovku a vydáváte to za novou generaci. Ušetříte miliardy za vývoj a zavedení nové výroby. Však oni to lidi nepoznaj a deset let to ještě vydrží.

Duster 2 je to samé.
Starý skelet podvozek nápravy všechno. To jsou ku.v.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 01. 2019 18:09

Na starém skeletu neuděláš auto širší o 66 mm, s novými motory a kufrem o objemu skoro 400 litrů, když původní mělo jen 300. I na vzhledu je vidět, že je nové Clio proporčně jiné, širší a nižší. Renault jen zachoval a vylepšil úspěšný design, což je nejlepší řešení, které mohli udělat.Je vidět, že ses jen podíval na obrázky a jinak nic víc nečetl, ty genitalito.

Odpovědět  |   | 
Moudroň  |  29. 01. 2019 23:30

22 let jsem u Renaultu a co jsem napsal za tímsi stojím

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  30. 01. 2019 08:25

22 let a přesto to nestačilo.

Odpovědět  |   | 
Alias  |  30. 01. 2019 14:50

Mno tak treba uplne nove motory, novy Easy Link, kompletne novy vnitrek vcetne sedadel, full led svetla a trochu jiny podvozek. Ale ano, je to uplne to same auto jako predchozi Clio. Jedine pokud pomineme svetla, tak kapota je plus minus stejna.

Odpovědět  |   | 
Sondage  |  29. 01. 2019 22:13

Mégane není novostarý, je nový, na platformě CMF...Clio se možná zvenku jako staré tváří, ale je úplně jiné, na modulární platformě CMF-B, stará absolutně neumožňovala nabídnout zástavbu takového množství elektroniky a systémů. Clio má i jiný rozvor, rozchody náprav, všechno...takže asi tak...

Odpovědět  |   | 
3MPS  |  29. 01. 2019 18:57

Parádní auto! Za mě dávám 9*/10 a to jen za motor ubírám hvězdu. Loni jsme na dovolené jezdil s loňským modelem M=gane a musím říct, že dávám Renaultům palec nahoru. Chápu,m že na zdejším foru sklidím tunu negativních reakcí, jsme přeci v upraděných Čechách a čecháčkovi nikod nevymluví, že das Ubaršádewágon je nej na světě. Že nemá pravdu, je věc vedlejší. Stačí sedno do Fabie a do Clia či Megana a je jasno hned, ani nemusím být bůhvíjak velký znalec aut. Dyzajn, pohodlí, ticho, odpružení, prostě vše... jo - a u Renaultů už před dávnými léty zvládli rozvody, takže jejich motory fakt neodchází

Odpovědět  |   | 
Toper  |  29. 01. 2019 22:59

Tak to ses spletl. Tady se totiž na škodovku v drtivé většině jen plive. Koukni se pod články o škodovce/koncernu.

Odpovědět  |   | 
mimochodem  |  29. 01. 2019 23:17

Parádní auto? Už jsi v něm jel? Sice nadáváš na škodofily, kterým taky stačí vidět vnější design auta a už z toho uchcávají a sám nyní děláš to samé. Taky mám raději Renault než Škodovku, ale počkám si až se v tom projedu a jestli konstruktéři z Renaultu zapracovali na nedostatcích uvnitř kabiny, které mělo Clio IV a hlavně ten sardinkový posez na místě řidiče. Jenom design dobré auto nedělá

Odpovědět  |   | 
Duj  |  30. 01. 2019 14:53

Presne tak!

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  31. 01. 2019 17:46

Tohle je dobry postreh....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků

Nejčtenější články

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 26 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A