Renault Clio 1,2 TCE, turbo „frantík” za dobrou cenu

Francouzská automobilka před nedávnem zahájila prodeje nové verze modelu Clio. Ta dostala nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 74 kW (100 k) a točivým momentem 145 Nm.

Hlavní výhodou tohoto spojení má být nízká hmotnost, solidní výkon, nízká spotřeba, dobrá dynamika a pružnost při běžném ježdění a také nízké emise.

Novinka se na našem trhu prodává za 339 900 Kč ve výbavě Expression a s trojicí dveří. Za pětidveřový model ve stejný výbavě pak zaplatíte také solidních 354 900 Kč. Jen pro představu, příplatek proti atmosférické verzi o výkonu 55 kW (75 k) je jen 25 000 Kč. Zde by se mohli konkurenti učit.

Výbava Expression je přitom velmi bohatá a mj. obsahuje: čtyři airbagy, ABS, klimatizaci, centrální zamykání, el. ovládání předních oken, palubní počítač a mnoho dalšího. Také příplatky jsou velmi příjemné. Za automatickou klimu si připlatíte jen 10 000 Kč, za ESP pak 24 000 Kč, parkovací senzory stojí 9 000 Kč atd.

Klepněte pro větší obrázek
Renault 1,2 TCE
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 29 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků