Renault Clio 1,2 TCE, turbo „frantík” za dobrou cenu

Francouzská automobilka před nedávnem zahájila prodeje nové verze modelu Clio. Ta dostala nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 74 kW (100 k) a točivým momentem 145 Nm.

Hlavní výhodou tohoto spojení má být nízká hmotnost, solidní výkon, nízká spotřeba, dobrá dynamika a pružnost při běžném ježdění a také nízké emise.

Novinka se na našem trhu prodává za 339 900 Kč ve výbavě Expression a s trojicí dveří. Za pětidveřový model ve stejný výbavě pak zaplatíte také solidních 354 900 Kč. Jen pro představu, příplatek proti atmosférické verzi o výkonu 55 kW (75 k) je jen 25 000 Kč. Zde by se mohli konkurenti učit.

Výbava Expression je přitom velmi bohatá a mj. obsahuje: čtyři airbagy, ABS, klimatizaci, centrální zamykání, el. ovládání předních oken, palubní počítač a mnoho dalšího. Také příplatky jsou velmi příjemné. Za automatickou klimu si připlatíte jen 10 000 Kč, za ESP pak 24 000 Kč, parkovací senzory stojí 9 000 Kč atd.

Klepněte pro větší obrázek
Renault 1,2 TCE
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků