Renault Clio 1,2 TCE, turbo „frantík” za dobrou cenu

Francouzská automobilka před nedávnem zahájila prodeje nové verze modelu Clio. Ta dostala nový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 74 kW (100 k) a točivým momentem 145 Nm.

Hlavní výhodou tohoto spojení má být nízká hmotnost, solidní výkon, nízká spotřeba, dobrá dynamika a pružnost při běžném ježdění a také nízké emise.

Novinka se na našem trhu prodává za 339 900 Kč ve výbavě Expression a s trojicí dveří. Za pětidveřový model ve stejný výbavě pak zaplatíte také solidních 354 900 Kč. Jen pro představu, příplatek proti atmosférické verzi o výkonu 55 kW (75 k) je jen 25 000 Kč. Zde by se mohli konkurenti učit.

Výbava Expression je přitom velmi bohatá a mj. obsahuje: čtyři airbagy, ABS, klimatizaci, centrální zamykání, el. ovládání předních oken, palubní počítač a mnoho dalšího. Také příplatky jsou velmi příjemné. Za automatickou klimu si připlatíte jen 10 000 Kč, za ESP pak 24 000 Kč, parkovací senzory stojí 9 000 Kč atd.

Klepněte pro větší obrázek
Renault 1,2 TCE
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků