Renault chystá reparát. Příští rok přijde nové Clio RS Gordini

Renault chystá reparát. Příští rok přijde nové Clio RS Gordini

Nová generace Renaultu Clio RS sklízí kritiku, kudy chodí. Nakonec se není až tak čemu divit. Přeplňovaná jedna-šestka, automatická převodovka a podstatně menší charizma, než co nabízela odstoupivší generace. Jenže podle nejnovějších informací to vypadá, že francouzská automobilka chystá už na příští rok reparát. Ten se jmenuje Clio RS Gordini.

Renault Clio R.S. - první jízdní dojmy

Renault Clio R.S. - první jízdní dojmy

Zatímco u starého Clia RS šlo v případě Gordini v podstatě pouze o designové úpravy (Clio Gordini ani nemuselo být RS), nová generace by na tom měla být jinak. Hovoří se o poměrně rozsáhlých technických změnách. Tak především přeplňovaná jedna-šestka nabídne parametry 230 koní a 285 Nm, tedy o 30 k a 51 Nm. Gordini by také mělo být o 25 kg lehčí a oproti provedení Cup o 10 mm nižší.

Renault Clio RS 200 vs staré Clio RS Cup: a přesně o tom to je

Renault Clio RS 200 vs staré Clio RS Cup: a přesně o tom to je

V praxi nové Clio RS Gordini dosáhne podle neoficiálních informací stovky za 5,9 s a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 250 km/h. Úprav se pak dočká kromě jiného také výfuk a automatická převodovka EDC.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky