Renault chystá elektrické modely RS. První bude hatchback Zoe

Renault chystá elektrické modely RS. První bude hatchback Zoe

Doposud jsme si vozy divize RenaultSport spojovali pouze s vrcholnými motorizacemi francouzské automobilky. Brzy tomu ale zřejmě bude jinak a Renault vážně uvažuje nad tím, že by působnost divize RS přesunul i na elektrické pohony. První elektrické RS by mohl být hatchback Renault Zoe.

Renault postavil před rokem zkušební prototyp elektrického Zoe RS a výsledky všechny překvapily. Tedy, až na jednu věc. A tou byla výdrž akumulátorů. Software řízení elektrického pohonu a dodávka výkonu prý funguje znamenitě, ale na jedno nabití vydrží auto na okruhu jen necelou čtvrt hodinu, píše britský Autocar.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

To je podle Renaultu moc málo na to, aby sportovní model Zoe RS oslovil zákazníky. Přesto francouzská automobilka a její divize RS neházejí projekt do koše. Lepší dojezd a rychlejší nabíjení (včetně mnohem účinnější rekuperace) si slibují od nové generace akumulátorů, které budou mít při stejné velikosti a hmotnosti větší kapacitu.

Divize RenaultSport experimentuje i s hybridním pohonem. V souvislosti s ním se mluví o SUV s logem RS, pravděpodobně jde o Captur. Zatímco vpředu bude klasický spalovací motor od divize RS, vzadu najdeme elektromotor, který bude pohánět zadní nápravu. Vůz tak bude fungovat jako čtyřkolka.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků