Renault chystá auto za 100 000 korun! Bude už příští rok

12 komentářů

wolff
11. prosince • 9:46

No asi takto:
Já to jako nereálné nevidím. Už se prodávaly auta za 160 tis. (Matiz, Seicento...), a bylo to v době, která levným cenám nepřála.
To, že to nakonec nebude třeba 100 tis., ale nakonec 120 tis. je věc druhá.Ale já si myslím, že se to dá. Bude to mít jen základní antikorozní ochranu (ještě horší než má Dacie) - prostě to bude dělané na 6 let bezproblémového provozu, pak už to bude mít látané díry), bude to mít malá, levná kola, bude to bez klimy, místo palubních přístrojů a složité přístrojové desky to bude mít jeden plast se třema ovladačema větrání a na všechno ostatní bude tablet za pár korun (dyť to dneska stojí 2,5 tis.). Motor bude nějaký starý renaulťácký 1,6 a nebo 1,2 jako je v Dacii, seškrcený kvůli emisím. Vepředu jednoduchá lavice, vzadu jednuduchá lavice s prostým polstrováním a je to. Ještě sem zapomněl výběr třech základních levných laků (bílá, modrá červená, bez možnosti metalízy), plastové díly nelakované (alá Junior)Taková modernější variance na Favorit či Samaru s vyšší (nikoliv 100% bezpečností - 3*** by to dát mělo). Ano.. ojetiny jsou stále možností, ale tohle na rozdíl od nich bude mít levný servis, blubuvzdornost a snadnost ovládání.
Za 160 tis. s klimou a s lepšíma kolama... a pude to naodbyt i u nás. Jsem o tom přesvědčený. Ona i taková Felicie by se za 150 tis. nová prodávala furt dobře.

mpolan
11. prosince • 15:42

A teď si představ, co všechno ta auta dneska musí splňovat. ABS, ESP, brzy autonomní brždění, EU 6 a další a další...
Taky lidský standard je čím dál vyšší, auta bez klimy kupují snad už jen hloupé firmy pro zaměstnance, aby se co nejvíce ušetřilo...

Zelí
12. prosince • 9:04

Pokud i s tím vším povinným vystrojením vyrobí auto v prodejní ceně 100 tisíc Kč, tak mají můj obdiv a klaním se jim. Je to tuna zpracovaných kovů a 200 kg plastů.

Topík
10. prosince • 17:11

No když vezmu, že špatně funguje jejich dražší bratrovůz za 350 000 kč co pak levnější varianta za 100 000 kč! ?? :-O :-O :-O Čekám, že bude v nárazníku rovnou kastlík na provázek! Na tahání v základu! Za příplatek 50 000 kč přidáme šlapky a za dalších dvacet možná i řetěz! :-D

Petr
10. prosince • 15:39

Dacii bych nechtěl ani zadarmo. Poruchové, nekonfortní a nebezpečné auto, to mi za ušetření pár stovek tisíc nestojí. To už bych radji kupil kvalitní ojetinu z NSR od značlového servisu do 100 000 kaček i najeto.

Petr
10. prosince • 19:12

Hyterický mínusovači co napsat nějaký argument.

Lex DRUID
11. prosince • 2:32

Co třeba to, že jsi svůj vývoj zabrzdil před více než 25 lety a lidem tady se svým hysterickým vystupováním proti všemu kdysi socialistickému, východnímu nebo snad nedejbože ruskému už dlouho lezeš na nervy?
Německo (oficiální název Spolková republika Německo, zkratka SRN, do r. 1989 používána NSR, německy: Bundesrepublik Deutschland, německá zkratka BRD) :-D:-D:-D
To musí bejt hroznej život.:-/

Petr
11. prosince • 21:49

V souvislosti s mým textem o Dacii (nekvalitní, nebezpečná, nepohodlná) jsem zamrzl kde?
Proč sem taháte politiku? Jste zhrzelý komouš? Ujišťuji vás, že vás lhát o socialismu nenechám!

brekeke
10. prosince • 20:02

:-D no to je právě ten Logan, 100 000Kč a 100 000km :-D:-D

Jan
10. prosince • 10:56

Dobrý krok,takové auto by se u nás dobře prodávalo a je lepší kupovat tohle než čínské šunty;-).Také mě to odveze,jako druhé auto ideál:-)

Karel
11. prosince • 7:47

Čínská auta tu nejezdí tak nemůžeme posuzovat kvalitu,měl jsem dříve francouzské Alcately,které jsem často reklamoval a teď co to převzalo TCL tak vše bez problémů. Máme Lenova 100% kvalita. Je rok 2014 a vychvalovat francouzský výrobek nad čínským je podle mě blbost.

Ota
10. prosince • 11:02

neprodavalo, musi totiz splnovat tolik predpisu a narizeni, ze je pak tak drahy, nakonec je z nej neprodejna vec

Doporučujeme

Články odjinud