Renault chystá auto za 100 000 korun! Bude už příští rok

Renault chystá auto za 100 000 korun! Bude už příští rok

Automobilka Renault pracuje na novém autě, jehož základní cena by se mohla dostat pod 100 000 korun. Zřejmě kvůli tomu založí úplně novou značku, aby si těmito vozy nekazila pověst v Evropě. Přesto jsou cílové především rozvojové trhy v Asii, Africe a Jižní Americe. Montáž by mohla probíhat v Maroku.

Zatím to vypadá, že proti novému autu, které vzniká na nové platformě CAMM, vyvinuté ve spolupráci s Nissanem, bude Renault Thalia či Dacia Logan se svou cenou kolem 200 000 korun něco jako luxusní limuzína z říše snů.

Dacia plánuje ještě levnější model se základní cenou pod 150 000 Kč

Dacia plánuje ještě levnější model se základní cenou pod 150 000 Kč

Nové auto bude skutečně velmi levné, ovšem otázkou je, kolik bude stát na evropském trhu (pokud se na něj vůbec dostane), kde je povinná rozsáhlá bezpečnostní a protiemisní výbava.

Koncern Renault-Nissan se podobným autem snaží reagovat na očekávaný nával čínských automobilek a chce si připravit munici na obranu. Stejný krok chystá i třeba automobilka Opel, která plánuje zavedení levné modelové řady.

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Škoda Fabia Combi v plné výbavě? Klidně přes 540 000 korun

Nové superlevné auto od Renaultu bude nabízeno jako hatchback, sedan a dokonce jako SUV a sedmimístné MPV. Dá se tedy očekávat prakticky stejná modelová paleta jako v případě rumunské Dacie. Nissan už má také malé levné auto, když oživil značku Datsun, ale Renault chce jít s cenou ještě dál... ehm, níž.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků