Renault chce výrazněji navýšit své prodeje

21 komentářů

Dusan
9. ledna • 12:40

Nicmene cenova uroven Laguny III dokazuje, ze Renault by skutecne chtel primarne pomoci ceny se dostat na lepsi prodeje. Ve stredni tride v soucasne dobe neni na trhu levnejsi model nez prave Laguna. Proti takovemu Mondeu neni problem dosahnout uspory az dveste tisic u dobre vybaveneho modelu.

Well-being
8. ledna • 7:05

Pokud chce Renault takto razantně zvýšit prodej svých aut, měl by přestat urážet estetické cítění zákazníků svými experimenty ;-)

Ghostyx
8. ledna • 12:31

Ty musis byt asi nejakej, pekne zamindrakovanej blb*cek!?... ;-)

marek
8. ledna • 8:19

asi tak, lagunou díru do světa opravdu neudělá, to je hodně velkej úlet (v negativním slova smyslu)

def
8. ledna • 9:02

A zapracovat na kvalite a jizdnich vlastnostech!

Nornik
8. ledna • 17:54

Take myslim, ze vsechna auta nemuseji mit sportovni podvozek. Prece jen projet zatacku s mensim polomerem oblouku 100 ci 110 kmh je jedno, kdyz se na okreskach tolik ani nesmi.Co ma renault utresne je poprodejni servis ... ve fakturach obcas figuruji polozky, o kterych nikdo nevi co znamenaji, nez by uznali reklamaci tak si radsi nechaji vrtat koleno. Alespon takove dojmy mam z renaultu na Zlicine. Od Toyoty by se meli ucit.

Radek Ondrášík
8. ledna • 9:17

Jaké jízdní vlastnosti? Proč chcete dělat z každého auto sporťák? Já si na Laguně právě cením ty komfortní jízdní vlastnosti a bohužel komfort a pocitová jistota nejde moc dohromady. Laguna je na trhu střední třídy podvozkově jednoznačne nejkomfortnější vůz s klasickým podvozkem, přebíjí ho pouze Citroen C5. Takže je dobře, že si Laguna zachovává tyto vlastnosti a doufám, že zde pár vozů podobného charakteru bude.A můžete si být jistý, že i přes toto komfortní naladění, které se projevuje hlavně subjektivní nejistotou, díky plavné jízdě s většími náklony, je vůz velmi jistý a zvládne toho opravdu hodně. Jistě na AR159, 3er, Accord nemá, ale Laguna taková ani být nemá.To také můžeme říci, že by bylo dobré, pokud by BMW zapracovalo na odpružení, aby bylo komfortní jako Laguna.A kvalita... to je otázka. Laguna je velmi kvalitní auto, bohužel problémy, které měla druhá generace v prvních dvou letech výroby se s ní vlečou dost nesmyslně dodnes.

Dusan
9. ledna • 12:38

Laguna II mela evidentne problemy az do konce sveho zivota, akorat tu elektroniku trosku odladili. Nicmene podle ruznych diskusi a pruzkumu si uzivatele i modelu 2004+, dokonce i pofaceliftovych modelu stezuji na stale ty same zavady, ktere Lagunu II trapily od sameho pocatku.
Renault bude muset teprve dokazat, ze dokaze udelat alespon prumerne spolehlive auto. Dalsim problemem je u nas naprosto tragicky pristup servisni site a ceny nahradnich dilu. Osobne bych nikdy nesel do Renaultu nekryteho zarukou a i ten bych si spise rozmyslel s ohledem na zkusenosti uzivatelu s pristupem k zarukam.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
9. ledna • 12:52

Zde nebudu souhlasit. Už jenom dávat forum jako vzor pro určení spolehlivosti je dle mého názoru špatné, protože fóra jsou z velké části o tom, že tam lidé řeší své problémy a ať navštívím jakékoli fórum automobilky, vždy se tam řeší kvanta problémů.Každopádně ony problémy jsou vlastní skutečně pro modely 01-02 a částečně pro 03. Pak přišly vcelku výrazné změny, které vygradovaly 04-05.A přístup k zárukám - ano, je tu ten slavný internetový dojemný příběh. Ale opět budeme na tomto jednom příkladu stavět? Vždyť podobné věci jsou u každé automobilky.

Dusan
9. ledna • 19:21

Problem je, ze na tech forech se u 04+ popisuji stale dokola ty same problemy co mely predchozi modely, takze moc toho neporesili kluci od Renaultu. Stale se zadiraji 2.2dci motory kvuli ztrate oleje, stale odchazeji EGR ventily jak na bezicim pasu, stale turba konci kolem sto tisic kilaku, i nove modely maji u dieselovych motoru cisteni oleje zcela nekompatibilni s doporucovanymi dlouhymi intervaly a stale obycejne jednoduche manualni prevodovky maji zivotnost jak hodne nepovedeny automat.
Jinak tech pribehu s ceskym servisem je vyrazne vice a lidi, kterym byl "preventivne vymenen" nejaky dil jsou spise stovky nez desitky.

Mirda
8. ledna • 10:08

To je pravda. Ale take je pravda, ze nova Laguna neni ten model, ktery by svym dizajnem oslovil davy. Vedle Mondea ci Pasatu je to proste ten "zvlastne" vypadajici. Troufnu si tvrdit, ze vetsina lidi touzicich po klidnem, komfortnim svezeni, jsou take zaroven lide klidni, harmonicti, netouzici po vystrelcich. Nabidnout jim takovyto dizajn je proste chyba renaultiho marketingu. Pokud jsou s timto modelem spojena vysoka ocekavani, tak podle mne nemohou byt naplnena. A automobilce, ktera vyhlasi, ze si je vedoma kontroverznosti sveho dizajnu a napriste bude vyrabet vozy, ktere nebudou zakazniky prilis polarizovat, a potom vypusti toto, vubec nerozumim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
8. ledna • 10:29

Design vozu je pak o necem jinem a souhlasim s Vami. Citroen s novou generaci C5 ukazal, ze komfort muze vypadat i velmi dobre. Design Laguny III jsem zatim nevstrebal a mam obavu, ze cim casteji to auto vidivam, tim horsi pocit z nej mam.

Ladik
8. ledna • 16:54

No mně osobně se nová Laguna líbí. Jen si ale vzpomeňte, co se psalo o BMW řady 5, když to bylo uvedené na trh. Všichni to hanily, že se BMW šlo učit ke Korejcům, že zadní svítilny to má snad z Číny, apod. A dneska jak se to zase všem líbí. Lidi nemají moc vlastní názory, ale pouze hodně přejímají, co jim kdo nakecá a tvrdit o BMW, že je škaredé se nikomu nechce aby nevybočoval z řady. Mně se BMW líbí. Pokud bych tvrdil, že je Laguna hnusná, tak bych si toto tvrzení snažil udržet i za 5 let i když musím přiznat že jsou hezčí auta na trhu, jako právě nová C5, ale podstatná je také cena a jak je to udělané ve vnitř… Co se kvality týče, tak to je problém, který se s Renaultem potáhne hodně dlouho a já moc důvěru v Renault také nemám, protože ani Espace rozhodně kvalitou nevynikalo a navíc Renault nikdy v testech TUV nijak neexceloval. Pokud ovšem má Renault plán zvednout prodeje o 10% tak mi není jasné jak to chce udělat. Nedává na auta žádnou lákavou záruku, pokud by jí dal, tak bych se koupě Renaultu také nebál (50tis km na kulové čepy u nového mégane je velmi směšné číslo). Při studii ceníků nové Laguny jsem byl také zklamaný, dle mého názoru, poměrně vysokou cenou. Navíc většina lidí z hlediska zvedání prodejů, by měla spíše zájem o mégane, které je více lidové, a to opět svou cenou ve své kategorii je poráženo Focusem, který i když je dražší, tak je podle mě levnější, pokud si vezmu užitnou hodnotu atd., popřípadě zejména pak Kia ceed, který je cenově bezkonkurenčním vozem, vzhledem ke stupni výbavy, velikosti a 5 let záruce na vše+2 roky na pohonné ústrojí. To je to nač lidi slyší. P.S.: Než někdo z Vás začne ceed kritizovat, tak se s ním jděte svézt a prolezte si ho i po stránce zpracování a nebudete se stačit divit, co za své peníze dostanete. A pokud bude ceed v kvalitě lepší jak sorento (což ukáže TUV tak za 2-3 roky), tak je "vymalováno" a i kdyby ne, tak 7 let záruky no comment....

Ghostyx
8. ledna • 12:27

Ja napr. prave naopak... Cim casteji ty kontroverzni zadni svitilny potkavam na silnici pred sebou a vidim, jak nadherne a absolutne s nicim nezamenitelne ty ledky sviti..., tak tim vic se mi Laguna jako celek zacina libit. B-] O kvalite zpracovani autaku jako celek neni pochyb a hlavne interieru, ktery je dle meho nazoru momentalne nejlepsi ze vsech autaku v dane tride... ;-)

Mirda
8. ledna • 13:54

Kontroverzni svetla - no prave. Urcite se najde skupina lidi, kterym se nova Laguna bude libit. Kdyz chcete vytvorit kontroverzni auto, ktere vetsinu lidi odradi, ale ktere mensi omezena skupina lidi bude nadsene kupovat, proc ne. Pak je Laguna cesta. Ale kdyz chcete vytvorit stroj, ktery ma pozvednout firmu, a stat se masove prodejnym, musite se vsem kontraverznostem vyhnout. Jakoby tuto osvedcenou pravdu nechteli v Renaultu slyset.

Dusan
9. ledna • 19:17

Ta svetla bych asi prezil, ale ten naprosto neelegantni predek, ktery vypada jak kdyz si o predek auta oprel buldozer lopatu rozdychavam jen dosti obtizne.

Skyline
8. ledna • 10:25

Popravde si myslim, ze prave nova laguna je dukazem, ze i Renault muze vedle do oci bijici hruzy jako Megane 5D/3D vyrobit i velmi skarede auto, ktere je pritom nenapadne. Az budu chtit reminiscenci korejskych aut z konce tisicileti, urcite se po lagune podivam. Takze chybu marketingu tam v tomto smeru nevidim, auto pro duchodce to v kazdem pripade je.

Kankunen
8. ledna • 10:05

Ono je to mediální masáž jako s CO2, test od testu se čte, že čím sportovnější - tím lepší podvozek. O Laguně se píše, že má horší jízdní vlastnosti než Mondeo a více se naklání, to že se Laguna líp přenese přes výmol nebo koleje o tom ani zmínka. Takže za pár let bedeme jezdit po městech s autama odladěnými na okruhy, ovšem ,,při dostatečném komfortu odpružení". Sportovně se může každý projet i se starým Cliem, pokud ho pustí na limit. Přece když jedu rychle tak zkouším co to auto umí a něměřím si přitom čas.

ANGUL
8. ledna • 9:59


Laguna III je opravdu velmi povedene auticko a prosim ty co urazeji Renault at se jdu svest je to fakt zazitek.

Co se tyce kvality je Laguna od 2004 na to opravdu lepe.

WinDiesel
8. ledna • 9:41

Tentokrát s Vámi souhlasím.

aga
8. ledna • 9:13

Me by se nova laguna i libila a rozhodne awsko bych si rad vyzkousel, ale to bude zrejme az pozdeji. Jen aby to s lagunou nedopadlo jako u forda scorpio, ten se mi taky libil a byl to propadak

Doporučujeme

Články odjinud