Renault chce výrazněji navýšit své prodeje

Francouzská automobilka Renault představila své prodejní výsledky za loňský rok a přidala k tomu svou vizi pro rok letošní.

Za loňský rok prodala automobilka 2 487 000 automobilů, což představuje meziroční nárůst o 2,2 procenta. Renault tak dosáhl na světovém trhu tržního podílu 3,6 procenta. Každopádně tempo růstu se meziročně zpomalilo, protože za rok 2006 automobilka navýšila prodeje o 3,7 procenta.

V letošním roce chce pak automobilka navýšit prodeje o rovných deset procent a cokoli pod tuto úroveň bude bráno jako neúspěch. Novým prodejům má pomoci hlavně nová generace modelu Laguna, od které si automobilka poměrně dost slibuje.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků