Řízení všech kol se nikdy nedočkalo úspěchu, jaký někteří očekávali. Bylo to dáno zřejmě vysokou hmotností systému, která se pak negativně projevovala jak na dynamických vlastnostech, tak jeho rychlejším opotřebením a tedy i náročností na údržbu.
Renault se ale nevzdává. Myšlenka nasadit systém opět do sériových vozů přišla při vývoji nejnovější generace modelu Laguna, konkrétně verze GT. Ještě jsme neměli možnost se v ní svézt, ale jedno je jisté - Laguna není jediným ani posledním modelem, kde budeme moci tento systém vidět - dočkáme se ho zřejmě i v levnějších a menších modelech.
Systém řízení všech kol monitoruje počítač, který vyhodnocuje situaci každých 10 milisekund a přizpůsobuje tak natočení zadních kol. Do rychlosti 60 km/h se zadní kola natáčejí opačně (až do úhlu 3,5 stupně), nad touto rychlostí dochází k natáčení ve stejném směru jako kola přední nápravy.
Výhodou systému má být výrazná eliminace nedotáčivosti a také zmenšení poloměru zatáčení. Jaká ale bude praxe ukáže až čas. Ale novináři, kteří měli možnost předprodukční Lagunu GT vyzkoušet, slovy chvály rozhodně nešetřili...