Renault chce být v roce 2017 druhou největší evropskou automobilkou

Záměrem Renaultu je stát se v roce 2017 druhou největší automobilkou v Evropě. Cíl je dán, ale jak to má fungovat?
Renault chce být v roce 2017 druhou největší evropskou automobilkou

Nejvyšší muž Renaultu Stefan Mueller stanovil pro Renault podobný cíl, o kterém před časem hovořil i Karl-Thomas Neumann, šéf Opelu. Zatímco Neumann zřejmě sází hlavně na eliminaci Chevroletu, Mueller v rozhovoru pro magazín Automotive News chce vycházet hlavně z nových modelů. V roce 2013 se přitom podle ACEA s 801 605 prodanými vozy Renault musel spokojit s čtvrtým místem, když jej překonaly značky Opel a Ford, přičemž vůbec nejlépe si vedl Volkswagen s 1 547 970 na trh umístěnými auty.

Renault Twingo se zmenšil zvenku, ale narostl uvnitř; má motor vzadu

Renault Twingo se zmenšil zvenku, ale narostl uvnitř; má motor vzadu

„Omladili jsme naši nabídku modely Renault Clio a Renault Captur a zadařilo se nám,“ uvedl Stefan Mueller a dodal: „Připravujeme také další modely s vyššími maržemi jako nový Traffic a nový Espace.“ U značky Dacia Renault neplánuje tak razantní meziroční nárůsty odbytu jako nyní, ale v roce 2017 má být Dacia přesto jedničkou mezi nejlevnějšími značkami. Mueller sází na to, že se hlavní evropské trhy v roce 2013 odrazily s odbytem v Evropě ode dna a že v následujících pěti letech nás čeká průběžný růst.

Renault Clio počtvrté: elegantně, stylově, hospodárně

Renault Clio počtvrté: elegantně, stylově, hospodárně

Nový Renault Twingo se zadním pohonem má podle Muellera zamířit na stylové vozy typu Fiatu 500 a šéf Renaultu by jej v daném segmentu rád viděl na druhém místě. Jedním dechem ale doplnil, že k maximalizaci prodejních čísel nejsou v tomto případě ochotni kráčet za každou cenu.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků