Renault Captur Wave je v limitované edici samá vlnka

Na Renault Captur se v záplavě nových crossoverů možná trochu zapomíná, takže se francouzská automobilka rozhodla upoutat pozornost novou speciální edicí Wave. Staví na základech výbavy Intens, ke které přidává několik designových prvků.

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Všechny modely dostanou černě lakovanou střechu, a to bez ohledu na to, jestli zvolíte speciální bílou perleť, stříbrnou Platinum, modrou Pacifique nebo modrou Marine Fumé. Auto se postaví na sedmnáctipalcová kola s diamantovým efektem a modrými středy. Na střeše a zrcátkách se objevuje speciální polep s modrými linkami odkazující na edici Wave.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Černě lakovaná střecha s modrými vlnkami a výbava Intens obohacená o několik dalších prvků, to je ve zkratce limitovaná edice Renaultu Captur Wave

Uvnitř se nachází látkové čalounění v modro-černém odstínu, modrá se ovšem objevuje i na dekorech v interiéru. Ve standardní výbavě auta nechybí paket Techno se zadní parkovací kamerou, samozatmavovacím zrcátkem a multimediálním systémem R-Link Evolution.

Z pohonných jednotek je na výběr zážehový tříválec TCe 90 o výkonu 66 kW (90 koní), nebo čtyřválcová dvanáctistovka naladěná na 88 kW (120 koní). Z dieselových motorů se může pod kapotu nastěhovat patnáctistovka naladěná buď na 66 kW (90 koní), nebo 81 kW (110 koní).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modrá barva se objevuje také v interiéru, kde ji najdete jak na sedadlech,
tak i na palubní desce

Na české ceny si budeme muset ještě chvíli počkat, na domácím francouzském trhu začíná Captur Wave na částce 21 100 eur (570 000 korun) v kombinaci se zážehovým motorem TCe 90.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků