Renault Captur Wave je v limitované edici samá vlnka

Na Renault Captur se v záplavě nových crossoverů možná trochu zapomíná, takže se francouzská automobilka rozhodla upoutat pozornost novou speciální edicí Wave. Staví na základech výbavy Intens, ke které přidává několik designových prvků.

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Všechny modely dostanou černě lakovanou střechu, a to bez ohledu na to, jestli zvolíte speciální bílou perleť, stříbrnou Platinum, modrou Pacifique nebo modrou Marine Fumé. Auto se postaví na sedmnáctipalcová kola s diamantovým efektem a modrými středy. Na střeše a zrcátkách se objevuje speciální polep s modrými linkami odkazující na edici Wave.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Černě lakovaná střecha s modrými vlnkami a výbava Intens obohacená o několik dalších prvků, to je ve zkratce limitovaná edice Renaultu Captur Wave

Uvnitř se nachází látkové čalounění v modro-černém odstínu, modrá se ovšem objevuje i na dekorech v interiéru. Ve standardní výbavě auta nechybí paket Techno se zadní parkovací kamerou, samozatmavovacím zrcátkem a multimediálním systémem R-Link Evolution.

Z pohonných jednotek je na výběr zážehový tříválec TCe 90 o výkonu 66 kW (90 koní), nebo čtyřválcová dvanáctistovka naladěná na 88 kW (120 koní). Z dieselových motorů se může pod kapotu nastěhovat patnáctistovka naladěná buď na 66 kW (90 koní), nebo 81 kW (110 koní).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modrá barva se objevuje také v interiéru, kde ji najdete jak na sedadlech,
tak i na palubní desce

Na české ceny si budeme muset ještě chvíli počkat, na domácím francouzském trhu začíná Captur Wave na částce 21 100 eur (570 000 korun) v kombinaci se zážehovým motorem TCe 90.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků