Renault Captur v edici Helly Hansen: dobrodružství a Extended Grip

Značka Renault ve spolupráci s tradičním norským výrobcem účelového, dnes hlavně tzv. outdoorového oblečení Helly Hansen připravila speciální edici svého modelu Captur.

Automobilka Renault se snaží propagovat všestrannost svého kompaktního SUV Renault Captur všemi možnými způsoby. Nejnovějším počinem v této oblasti se stává model Renault Captur Helly Hansen, jenž vůbec poprvé do řady Captur přináší „off-roadový“ systém Extended Grip. Ten slavil svoji premiéru před rokem v modelu Renault Scénic XMOD a v představách zákazníků má u crossoverů poněkud potlačit smutek z absence pohonu všech kol...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Captur Helly Hansen by se měl objevit i u nás

Soustava Extended Grip upravuje účinek protiprokluzové soustavy ve třech režimech s ohledem na zachování maximální možné trakce předních kol. V poloze Road se asistent chová jako v běžném voze a určen je k provozu na vozovkách se zpevněným povrchem, režim Expert je vlastně deaktivací a poloha Loose Ground nabízí řidiči maximální asistenci pro dosažení co nejlepší adheze.  

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Test Renault Captur TCe 120 EDC vs. dCi 90 – když vám Clio nestačí

Nový Renault Captur Helly Hansen na první pohled vyniká rudým lakováním Flamme Red, jež prostupuje i do interiéru, sedmnáctipalcovými dvoubarevnými ráfky, náznakovými prvky ochrany podvozku pod nárazníky a emblémy H/H na předních blatnících. Na palubě vesměs černě čalouněného interiéru najdeme řadu červených a „karbonových“ dekoračních prvků, specifické chromované prahové obklady a rozsáhlejší sadu standardní výbavy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Captur Helly Hansen má být nabízen v řadě dvoubarevných kombinacíi

V ní nechybí známý multimediální systém R-Link s přehledným dotykovým displejem na středové konzole, couvací senzory ani tempomat. Captur Helly Hansen bude k mání v řadě vesměs dvoubarevných kombinací. Zmiňme alespoň zmíněnou Flamme Red s černou, nebo hnědou střechou, černou Etoilé s hnědou střechou nebo šedou Cassiopée s černou střechou. Na většině evropských trhů bude Renault Captur Helly Hansen prodáván od června.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků