Jo LPG do městského auta, aby člověk nikde nezaparkoval, to je opravdu nápad...B-]
Tím NIKDE myslíš kryté garáže? Aha, tak to pak opravdu nikde.
Ve městě je to přece jen dost limitující.
přidej ješte kanály a další poklopy s IS.
Renault Captur má stejnou techniku jako Dacia Duster .... Zdielat techniku s Daciou je nieco, cim sa dnes uz moze pochvalit aj Mercedes ;)
Dojezd přes 1200km se mně na tom líbí,Chorvatsko na jeden zátah bez tankování je paráda....
1200 km bez bezpecnostni zastavky?
Když mně bylo 22let dal jsem na jeden zátah jih Francie 2500km........ 2x jsem tankoval pouze:-D
A nebo taky obráceně, Dacia se může chlubit sdílením techniky s Renaultem a Mercedesem. Konečně je tu správná značka pro socky, prémiová Dacia.
a) Chapat sarkazmus je naozaj domena vyssich sfer IQ skaly.b) Vzhladom na vztahy medzi jednotlivymi dvojicami tychto troch znaciek, nedava tvoj prispevok zmysel.
Ano, je to doména vyšších sfér. Je vidět, že k nim máš ještě velmi daleko.
Ferrari melo taky nejakou packu nebo tlacitko z Fiatu. :-D Stejne jeden OEM dodavatel dilu seka kusy pro vic, casto ani nespratelenych znacek. V dnesnim svete se tomu mnohdy nevyhnes. Captur mi prijde ze ma nejvic smysl pro seniory nebo mozna hodne mlade do mesta. Vzhledove mi auto nevadi, technicky ho neposoudim. Tak hodnotim jako prijemna alternativa.
Packy su jedna vec, pohonna jednotka je trosku iny level :)
Já spíš narážel na to, jak se to u Dacie strašně moc zdůrazňuje, ale že totéž probíhá napříč celým automobilním světem, to je najednou ticho. Ferrari je taková typická zmínka, ale to samé dělá i koncern VW a další.Captur je fajn příměstské přibližovadlo. Pro aktivní mladé lidi spíš trochu malý a nepraktický (třeba vysoká hrana a malé víko kufru), ale zase je hodně stylový.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.