Renault Captur pro šetřílky dorazil do Česka. Prvotní investice vás nezruinuje

Nejúspornější motorizace Renaultu Captur má stejnou techniku jako Dacia Duster. Nevyjde o moc dráž než srovnatelná verze spalující pouze benzin.

Nový Renault Captur jsme v Česku přivítali již v polovině ledna a brzy se také můžete těšit na náš redakční test. Do ceníku sympatického crossoveru nyní přistála i varianta pohonu na LPG, která vychází z jednotky TCe 100. Stejný krok učinila i Dacia Duster na konci listopadu.

Renault Morphoz umí měnit svou délku. Koncept předvádí novou platformu značky

Renault Morphoz umí měnit svou délku. Koncept předvádí novou platformu značky

Úsporná verze jezdící i na zkapalněný ropný plyn vyjde na nejméně 405.000 Kč. Oproti standardní motorizaci TCe 100 si tedy připlatíte 15.000 Kč. LPG je k mání pouze pro výbavu Zen, u které ve standardu najdete diodové světlomety, multimediální systém Easy Link o úhlopříčce 7“, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, manuální klimatizaci, umělou kůží potažený volant, tempomat s omezovačem rychlosti nebo rozpoznávání dopravních značek.

Renault Talisman prošel faceliftem. Změny hned najde snad jen opravdový fanoušek

Renault Talisman prošel faceliftem. Změny hned najde snad jen opravdový fanoušek

Litrový tříválec s nepřímým vstřikem má výkon 74 kW (100 koní) při 5000 otáčkách za minutu. Dynamické parametry zatím nejsou známé, standardní verze však zvládne stovku za 13,3 sekundy a maximálně dokáže jet 173 km/h. Motor je k mání výhradně s pětistupňovou manuální převodovkou. Captur si zachovává svou 48 litrovou nádrž na benzin a objem LPG nádrže činí 40 litrů.

Nový elektrický Renault Twingo Z.E. už dává smysl. Ve městě ujede až 250 km

Nový elektrický Renault Twingo Z.E. už dává smysl. Ve městě ujede až 250 km

Plynová Dacia Duster vyjde samozřejmě levněji - i v nejvyšší výbavě Prestige její cena nepřesáhne čtyři sta tisíc korun. V Itálii či Španělsku si už můžete s touto motorizací koupit i Renault Clio, v českém ceníku malého hatchbacku tato varianta zatím chybí.

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků