Renault Captur E-Tech v dlouhodobém testu: Povedený start! Rychlík to ale není

1  |  08. 01. 2021 13:38

úplně nejhorší ze všecho jsou trpaslící a dráteníci..ti vlezou úplně všude..

Odpovědět  |   | 
Twan  |  08. 01. 2021 18:08

no....úžasný to je celý. Tohle musí být první auto, u kterého mně nenapadá žádný komentář. Prostě to jezdí a to je celé

Odpovědět  |   | 
-  |  08. 01. 2021 19:01

Je prostě potřeba si uvědomit, že veškeré hybridstvo spíš redukuje lokální emise, než aby nějak zázračně působilo na spotřebu, kor při českém způsobu užívání auta a s rychlostmi, kterými se tady běžně jezdí.
Když budu tohle nebohé auto drtit po dálnici, tak mi zbyde oteklá krabice, kterou pohání kupředu 68kW atmosférický benzín, který pojede celý čas s vysokou zátěží.
A vzhledem k tomu, že evropští výrobci nemají s hybridy žádné dlouhodobé zkušenosti, vyhnul bych se jim.
Tajnej tip je CR-V hybrid, která se dá sehnat i pod 800k se čtyřkolkou, je v zimě díky mechanickému převodu síly dozadu mnohem potentnější než RAV 4, která ale bude mít vždy cca o litr menší spotřebu. Honda má systém bez převodovky, s atmosférou bez filtru pevných částic. Převodový "stupně" se volí tlačítky, takže při troše přemýšlení a hře na nejnižší spotřebu lze plachtit na neutrál a využívat terén. Hardcore hypermilleři si vypnou A/C, aby si mohli vždy vynutit EV mód a při dobrém profilu terénu lze jet jen na elektriku klidně deset kilometrů. Dálnice samozřejmě průser, ale to je každý hybrid.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  08. 01. 2021 19:30

Kazde auto ma sve urceni a male auto -hybrid s malym motorem neni urcen na dalnici,ale do mesta a blizkeho okoli.
Na dalnici je urcen treba Toyota Camry hybrid.
Dokud se lidi nenauci pouzivat auta k tomu,k cemu byla urcena a vyrobena,je veskera snaha marna.
Bohuzel

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  09. 01. 2021 17:02

To je poprvé, co s tebou souhlasím.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 18:22

Kdo jednou okusi uz nikdy nechce jinak

Odpovědět  |   | 
Twan  |  08. 01. 2021 20:31

Zásadní otázka je, přoč bych měl chtít tohle všechno absolvovat, když pak projede trajekt, který za jednu cestu vyprodukuje spaliny jako nevím kolik aut za celou jejich životnost...tohle celé je jen mizerná póza a ještě nikdo nepředvedl argument, který by to vyvracel.

Odpovědět  |   | 
-  |  09. 01. 2021 14:02

Protože tím omezíš lokální emise. Až si tady v ČR lidi nakoupí ty dvoulitrový dieselový pašíky z ukončenejch leasingů za 400 a budou po pár letech kašlat na nákladnou neošizenou údržbu, uvidíš a hlavně ucítíš to, o čem píšu.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 18:28

Leasing a operativni leasing , pronajmy - pouze ten nejzakladnejsi servis.Ani sterace ti nevymeni . Nic. Jen uplny zaklad a to jeste pul naplne oleje misto cele. Pod falesnou zaminkou meneny drahe zanovni dily za repas a nasledne montovany ziskane skoro nove dily do vlastnich aut anebo aut na kseft. Takze opet kecas nesmysly - nákladnou neošizenou údržbu - nehorazny plk.
Umyj radeji nadobi anebo vynes kos,ale tady uz se neangazuj,pouze se ztrapnujes

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 01. 2021 18:40

Kdysi tu někdo, kdo pracoval v laboratoři na měření emisí psal, že jednou testovali motor z nějakého náklaďáku Mercedes. Byla polední pauza, tak otevřeli okna a šli na oběd. Když se vrátili po pauze a koukli na údaje, zhrozili se, jaké hrozné emise to měřilo. Jenže pak zjistili, že nechali otevřené dveře do testovací komory a změřilo to "čistý" vzduch z venku. Jestli je to blábol nebo ne, to nevím. Ale popravdě, moc bych se nedivil. I česká garáž.cz jednou nechala auto nafouknout balónek a pak to vesele dýchali a něco podobného prohlašovali.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 23:58

A bylo to 1. Dubna
Laboratoř i balónek

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 01. 2021 04:23

Dálnice co máš s tou Camry pořád.Na dálnici jasně nafta pokud by byli plnicky možná i cng.V článku jasně psané že pokud není kde nabíjet tak je lepší klasické tce-jede stejně/žere stejně.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 04:32

Odpověď opět mimo.
Přečti si znovu,na co jsem odpovídal.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  09. 01. 2021 06:07

Jedu se mi to nechce hledat.Tu Camry máš ale všude.Si změn nick

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat