Renault Captur E-Tech v dlouhodobém testu: Povedený start! Rychlík to ale není

14 komentářů

Michal2
9. ledna • 4:23

Dálnice co máš s tou Camry pořád.Na dálnici jasně nafta pokud by byli plnicky možná i cng.V článku jasně psané že pokud není kde nabíjet tak je lepší klasické tce-jede stejně/žere stejně.

/;\
9. ledna • 4:32

Odpověď opět mimo.
Přečti si znovu,na co jsem odpovídal.

Michal2
9. ledna • 6:07

Jedu se mi to nechce hledat.Tu Camry máš ale všude.Si změn nick

-
8. ledna • 19:01

Je prostě potřeba si uvědomit, že veškeré hybridstvo spíš redukuje lokální emise, než aby nějak zázračně působilo na spotřebu, kor při českém způsobu užívání auta a s rychlostmi, kterými se tady běžně jezdí.
Když budu tohle nebohé auto drtit po dálnici, tak mi zbyde oteklá krabice, kterou pohání kupředu 68kW atmosférický benzín, který pojede celý čas s vysokou zátěží.
A vzhledem k tomu, že evropští výrobci nemají s hybridy žádné dlouhodobé zkušenosti, vyhnul bych se jim.
Tajnej tip je CR-V hybrid, která se dá sehnat i pod 800k se čtyřkolkou, je v zimě díky mechanickému převodu síly dozadu mnohem potentnější než RAV 4, která ale bude mít vždy cca o litr menší spotřebu. Honda má systém bez převodovky, s atmosférou bez filtru pevných částic. Převodový "stupně" se volí tlačítky, takže při troše přemýšlení a hře na nejnižší spotřebu lze plachtit na neutrál a využívat terén. Hardcore hypermilleři si vypnou A/C, aby si mohli vždy vynutit EV mód a při dobrém profilu terénu lze jet jen na elektriku klidně deset kilometrů. Dálnice samozřejmě průser, ale to je každý hybrid.

Twan
8. ledna • 20:31

Zásadní otázka je, přoč bych měl chtít tohle všechno absolvovat, když pak projede trajekt, který za jednu cestu vyprodukuje spaliny jako nevím kolik aut za celou jejich životnost...tohle celé je jen mizerná póza a ještě nikdo nepředvedl argument, který by to vyvracel.

-
9. ledna • 14:02

Protože tím omezíš lokální emise. Až si tady v ČR lidi nakoupí ty dvoulitrový dieselový pašíky z ukončenejch leasingů za 400 a budou po pár letech kašlat na nákladnou neošizenou údržbu, uvidíš a hlavně ucítíš to, o čem píšu.

Twan
10. ledna • 18:40

Kdysi tu někdo, kdo pracoval v laboratoři na měření emisí psal, že jednou testovali motor z nějakého náklaďáku Mercedes. Byla polední pauza, tak otevřeli okna a šli na oběd. Když se vrátili po pauze a koukli na údaje, zhrozili se, jaké hrozné emise to měřilo. Jenže pak zjistili, že nechali otevřené dveře do testovací komory a změřilo to "čistý" vzduch z venku. Jestli je to blábol nebo ne, to nevím. Ale popravdě, moc bych se nedivil. I česká garáž.cz jednou nechala auto nafouknout balónek a pak to vesele dýchali a něco podobného prohlašovali.

/™\
10. ledna • 23:58

A bylo to 1. Dubna
Laboratoř i balónek

/;\
9. ledna • 18:28

Leasing a operativni leasing , pronajmy - pouze ten nejzakladnejsi servis.Ani sterace ti nevymeni . Nic. Jen uplny zaklad a to jeste pul naplne oleje misto cele. Pod falesnou zaminkou meneny drahe zanovni dily za repas a nasledne montovany ziskane skoro nove dily do vlastnich aut anebo aut na kseft. Takze opet kecas nesmysly - nákladnou neošizenou údržbu - nehorazny plk.
Umyj radeji nadobi anebo vynes kos,ale tady uz se neangazuj,pouze se ztrapnujes

/;\
8. ledna • 19:30

Kazde auto ma sve urceni a male auto -hybrid s malym motorem neni urcen na dalnici,ale do mesta a blizkeho okoli.
Na dalnici je urcen treba Toyota Camry hybrid.
Dokud se lidi nenauci pouzivat auta k tomu,k cemu byla urcena a vyrobena,je veskera snaha marna.
Bohuzel

Peter(Charouz)
9. ledna • 17:02

To je poprvé, co s tebou souhlasím.

/;\
9. ledna • 18:22

Kdo jednou okusi uz nikdy nechce jinak

Twan
8. ledna • 18:08

no....úžasný to je celý. Tohle musí být první auto, u kterého mně nenapadá žádný komentář. Prostě to jezdí a to je celé :-D

1
8. ledna • 13:38

úplně nejhorší ze všecho jsou trpaslící a dráteníci..ti vlezou úplně všude..

Doporučujeme

Články odjinud