Nové hybridní Renaulty dorazily do ČR. Ostatní verze převyšují výkonem i cenou

Renault Captur jako plug-in hybrid a Renault Clio jako hybrid. Aktualizovaný ceník odhaluje ceny.

Na český trh dorazily nové hybridní Renaulty. Crossover Captur a kompaktní Megane jsou k mání jako plug-in hybridy a menší hatchback Clio je k dispozici jako hybrid. Captur a Clio již mají své české ceny, které se objevily v ceníku platném od 1. července.

Logo Renaultu nebylo vždy kosočtverec. Takto se v posledních 122 letech vyvíjelo

Logo Renaultu nebylo vždy kosočtverec. Takto se v posledních 122 letech vyvíjelo

V plug-in hybridu najdete 9,8 kWh baterii, díky které ujedete v Capturu na jedno nabití až 65 km. Spalovací motor 1.6 SCe naladěný 68 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 68 kW. Systémový výkon je pak 117 kW (160 koní) a plug-in hybrid je tak nejvýkonnější motor v nabídce. 

TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Ústrojí je ale přirozeně nejtěžší (1564 až 1625 kg) a dynamika tak oproti nejsilnějšímu zážehovému motoru TCe 155 není tak oslnivá. Maximální rychlost činí 173 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 10,1 sekundy. Palivová nádrž pak má jen 39 litrů (nafta 46 litrů, benzin 48 litrů). Renault uvádí kombinovanou spotřebu 1,5 l/100 km.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší. Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

TEST Renault Captur TCe 155 EDC Intens: Je fajn mít se na co těšit!

TEST Renault Captur TCe 155 EDC Intens: Je fajn mít se na co těšit!

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické střešní okno za 25 tisíc. Ani plug-in hybrid pak není ochuzený o bohatou individualizaci, která zahrnuje několik paketů interiéru i exteriéru.

Hybridní Renault Clio pohání motorizace E-Tech 140. Spalovací motor zde spolupracuje s elektromotorem o výkonu 36 kW a se startér-generátorem o výkonu 15 kW. Kombinovaný výkon tak činí 103 kW (140 koní). I v tomto případě jde o nejsilnější, ale také nejtěžší (1313 kg) verzi v nabídce. Maximální rychlost činí 180 km/h a akcelerace na normovanou hodnotu proběhne za 9,9 sekundy.

Nejprodávanější elektromobil v Evropě teď mají Francouzi. Tesla jim ale šlape na paty

Nejprodávanější elektromobil v Evropě teď mají Francouzi. Tesla jim ale šlape na paty

Hybridní Clio má 1,2kWh baterii, která je pro potřeby vozu naprosto dostačující. Clio E-Tech 140 je k mání ve výbavách Intens a R.S. Line. V případě výbavy Intense dostanete v podstatně stejné prvky jako u Capturu. Český Renault si tuto specifikaci cení na 529.900 Kč. I na Clio ale platí akční sleva 20 tisíc korun.

Verze R.S. Line dodá hybridu trochu sportovnější vzhled. Zahrnuje sportovní přední nárazník s lištou odkazující na Formule 1, zadní difuzor, dekory palubní desky s imitací karbonu, volant potažený kůží a 17palcová R.S. kola. Cenově jste v tom minimálně za 559.900 Kč.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Dnes je díky spojení s Nissanem třetí největší autoskupinou na světě.

Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 62 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 105 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků