Nové hybridní Renaulty dorazily do ČR. Ostatní verze převyšují výkonem i cenou

Renault Captur jako plug-in hybrid a Renault Clio jako hybrid. Aktualizovaný ceník odhaluje ceny.

Na český trh dorazily nové hybridní Renaulty. Crossover Captur a kompaktní Megane jsou k mání jako plug-in hybridy a menší hatchback Clio je k dispozici jako hybrid. Captur a Clio již mají své české ceny, které se objevily v ceníku platném od 1. července.

Logo Renaultu nebylo vždy kosočtverec. Takto se v posledních 122 letech vyvíjelo

Logo Renaultu nebylo vždy kosočtverec. Takto se v posledních 122 letech vyvíjelo

V plug-in hybridu najdete 9,8 kWh baterii, díky které ujedete v Capturu na jedno nabití až 65 km. Spalovací motor 1.6 SCe naladěný 68 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 68 kW. Systémový výkon je pak 117 kW (160 koní) a plug-in hybrid je tak nejvýkonnější motor v nabídce. 

TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Ústrojí je ale přirozeně nejtěžší (1564 až 1625 kg) a dynamika tak oproti nejsilnějšímu zážehovému motoru TCe 155 není tak oslnivá. Maximální rychlost činí 173 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 10,1 sekundy. Palivová nádrž pak má jen 39 litrů (nafta 46 litrů, benzin 48 litrů). Renault uvádí kombinovanou spotřebu 1,5 l/100 km.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší. Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

TEST Renault Captur TCe 155 EDC Intens: Je fajn mít se na co těšit!

TEST Renault Captur TCe 155 EDC Intens: Je fajn mít se na co těšit!

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické střešní okno za 25 tisíc. Ani plug-in hybrid pak není ochuzený o bohatou individualizaci, která zahrnuje několik paketů interiéru i exteriéru.

Hybridní Renault Clio pohání motorizace E-Tech 140. Spalovací motor zde spolupracuje s elektromotorem o výkonu 36 kW a se startér-generátorem o výkonu 15 kW. Kombinovaný výkon tak činí 103 kW (140 koní). I v tomto případě jde o nejsilnější, ale také nejtěžší (1313 kg) verzi v nabídce. Maximální rychlost činí 180 km/h a akcelerace na normovanou hodnotu proběhne za 9,9 sekundy.

Nejprodávanější elektromobil v Evropě teď mají Francouzi. Tesla jim ale šlape na paty

Nejprodávanější elektromobil v Evropě teď mají Francouzi. Tesla jim ale šlape na paty

Hybridní Clio má 1,2kWh baterii, která je pro potřeby vozu naprosto dostačující. Clio E-Tech 140 je k mání ve výbavách Intens a R.S. Line. V případě výbavy Intense dostanete v podstatně stejné prvky jako u Capturu. Český Renault si tuto specifikaci cení na 529.900 Kč. I na Clio ale platí akční sleva 20 tisíc korun.

Verze R.S. Line dodá hybridu trochu sportovnější vzhled. Zahrnuje sportovní přední nárazník s lištou odkazující na Formule 1, zadní difuzor, dekory palubní desky s imitací karbonu, volant potažený kůží a 17palcová R.S. kola. Cenově jste v tom minimálně za 559.900 Kč.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků