S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

38 komentářů

Michal2
13. října • 11:45

Renault je prý první co má flotilové emise pod 95g/km.V kombinaci s těmito pluginy to možná sedí ale musí se i prodávat jestli se nemýlím.V Česku ty emise neudělají.

Majkl
13. října • 16:50

Plnění limitu 95 CO2 g/km se počítá až celoročních skutečných prodejů, takže nyní mohou mít jenom nějaký svůj předpoklad, nic víc. Co je ale už teď jasné, že Rencek má finanční ztráty jako kráva, v pololetí ztráta přes 7 mld. eur a do konce roku ztráta ještě poroste, takže Rencek se musí akorát modlit aby ty ztráty za něj stát zacáloval a vůbec přežil.

Allamarein
13. října • 21:34

V pololetí měli ztráty všichni, takže vytahovat jednoho konkrétního výrobce je zavádějící. Jestli to děláš z neznalosti, dostuduj si. Jestli záměrně, jsi blb.

Majkl
14. října • 22:43

Jediný blb široko daleko jsi tu ty. Ve ztrátě zdaleka všichni nebyli. Namátkou třeba největší konkurent přímo z Francie PSA měl v pololetí zisk. A Renault byl ve ztrátě už vloni, kdy v zisku byli prakticky úplně všichni. A i když vezmu ty co jsou letos ve ztrátě tak v poměru třeba k obratu je na tom Rencek zdaleka nejhůř.

Michal2
13. října • 21:02

To znamená že počítají že tyhle E-tech motorizace vs spalovací budou prodávat 1:2 aby splňovaly.Ztrátu mají teď všichni když lidi šetří.

Allamarein
13. října • 14:42

Není první. Splněno už má Toyota a nedávno byl článek o Volvu, které může rovněž prodávat rozdíl v emisním limitu.

Kevil
13. října • 12:41

Na emise ..re Goro bílý pes, koho zajímají :-D ?!?

Michal2
13. října • 14:30

Naší o dost chudší peněženku :/

Pepa_129
13. října • 10:34

Můžete mi někdo vysvětlit k čemu je dobré elektrické auto?
Nějaké výhody? Kromě parkování ve městech zdarma, které bude brzo zrušeno.Já vidím samé nevýhody:
- cena elektřiny je vysoká (vysoké náklady na provoz)
- elektřina se většinou vyrábí z uhlí
- vysoké náklady na pořízení
- vysoká hmotnost
- nízký dojezd
- dlouhé nabíjení
- v případě požáru hodně nebezpečné
- drahá baterie
Pochopím el. auta pokud budu mít doma malou fůzní elektrárnu a nebudu platit dobíjení. Ale jinak samé nevýhody.

Karloos
14. října • 14:50

A obytný přívěs s EV taky na dovku neodtáhneš.

Roman
13. října • 11:34

Do práce to mám 5km. To není pro přímovstřik moc vhodná vzdálenost. Na víkendy zas jezdim dlouhý trasy a rád si užívám rychlýho motoru. Na takovýhle jezdění je ideální hybrid se slušným výkonem, kterým můžu jezdit do práce na elektro a dálky přepnout na spalovák.

Kevil
13. října • 12:40

To bych jezdil na kole a ještě byl ve skvělé kondici ;-).

Allamarein
13. října • 14:40

To samozřejmě jde, pokud a) máš v práci kam dát kolo, b) máš možnost se převléknout, případně osprchovat (za špatného počasí přijedeš špinavý, ať chceš či ne), c) není cesta na kole zbytečně riziková (například extrémním provozem) nebo příliš dlouhá (třeba tím, že 7 km je po dálnici, ale na kole by to byl dvojnásobek)...

petr r. (petrumr)
13. října • 15:45

přijedeš do práce a musíš se osprchovat? My co jezdíme do práce, tak tam makáme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
13. října • 21:32

Blbe, někdy si aspoň zkus sednout na kolo za deště, ať víš, jak to pak vypadá. Jo, promiň, ty nemáš ani na to kolo, ty ubohá komunistická socko.

.
13. října • 20:27

hele petříku, nemanipuluj a neagituj. Hlavně nešiř nesmysly a lži a drž se tématu v diskusích o autech, zejména, když to sám kritizuješ. Nemůžeš mi (nám) konečně sdělit odkud jsi sebral informaci, kterou jsi vypustil v diskusi k článku:
Hyundai už má první vodíkový náklaďák. Xcient Fuel Cell bude jezdit po Švýcarsku
petr r. (petrumr)
10. 10. 2020 21:05
v praze otevřeli první veřejnou plničku na vodík.Já jsem petříku zjistil, že žádná veřejná plnička na vodík v Praze oteřena nebyla. Je možné, že máš lepší zdroj informací. Tak mi sděl tedy adresu té otevřené veřejné plničky na vodík, já se tam zajedu podívat. Na oplátku ti sdělím jak to tam vypadá a další informace (cenu, jaká je obsluha, jak dlouho trvá plnění auta a tak...)
A pokud ses spletl tak to přiznej a nechovej se jako komunista, který lhal, lže a bude vždy lhát a manipulovat a nikdy nepřizná chybu.

zvláštní škola
13. října • 16:23

ááá socialistický úderník Péťa z vrakoviště.Tam si klidně páchněte potem a buďte zasraný až za ušima...
P.S. Věděl jsi,že existují i jiná zaměstnání,než jsi napsal tuhle pí..vinu rovnající se uvažování burana či komouše?Ono ti to ulítlo viď,no alespoň zas o další kousek víme co jsi doopravdy zač,po tom co jsi chtěl udávat jiné diskutující na fízlárnu

Michal2
13. října • 12:26

Romane a auto co má silný motor a nemá přímévstřikování na trhu je mezi novými auty?dumám a nic mě nenapadá co nestojí milióny

Roman
13. října • 12:51

Právě, že mám ten přímovstřik a proto jsem jezdění autem do práce omezil, což se mi moc nelíbí a proto by se mi hodil ten hybrid. Nový auto s výkoným motorem bez přímovstřiku - to mně taky zrovna nic nenapadá.

petr r. (petrumr)
13. října • 15:40

toyotí hybrid?

skuby
13. října • 12:14

V podstatě to samý, co jsem myslel já. Anebo musíš mít 2 káry, což já nevyužiju.

skuby
13. října • 10:41

Mluvim za sebe: silný PHEV bez vytí eCVT by bylo fajn. Proč?
+ skoky po městě za Kč/km, potichu, v garáži dobiju
+ na dálky neřešim dobíjení, prostě doleju benál
- pořád je to drahý (ano, i těžší) a nezaplatí se to, ale to se pokutama/dotacema dožene, že...
- SF90 ujede na el. jen 13km :-D

Pepa_129
13. října • 10:50

Pochopím elektromobil když mám cenu za 1kwh korunu či dvě max 3Kč. A jezdím jen po městě. Ale platit 13 nebo 21kč / kwh? OK. Doma mi stojí kwh výrazně méně (5Kč/kwh) než na veřejných, ale i tam výrazně zdraží. Jen to chvilku potrvá.
Raději vezmu CNG..... . ;-)

skuby
13. října • 10:28

Jo, 160 koní na 1600 kilo a 10s 0-100 neni nic moc... iV má sice 8s, ale taky 200koní, E-Tec 8,4s, ale s minibaterkou... Ale cena je fakt dost, v reáliích ČR to nedává ekonomický smysl proti čistýmu spalováku.
Ale k technice: fakt by mě zajímalo, jak se ten 4kvalt bez spojky chová. Např. vytí motoru s CVT nebo eCVT Toyoty při plný akceleraci mi je prostě odporný a pokud tohle sází pevný kvalty, může to být jízdně příjemnější.

šofér
13. října • 10:58

Pořid si Actrose s powershiftem ten má i 550 koní, ty koni!

.
13. října • 8:49

Za tři čtvrtě mega línou lemru co nedá kilo pod deset a jede sto sedmdesát? To se u Rencku museli hodně bacit do hlavy.

petr r. (petrumr)
13. října • 18:29

tak si kup Q8.

Alias
13. října • 9:50

Pozor, to je cena od. Daval jsem si konfigurovat hybridniho Megana a v pohode se dostanete na 900tis. Takze uz vidim bezneho zakaznika Renaultu, ktery byl zvykly na cenu kolem 500tis. jak si objednava treba Megana za temer meloun... se fakt zblaznili...

Karel.
13. října • 9:49

Jj, za ty ceny co Rencek nasadil to Megane E-tech bude mít vedle Octy iV kurevsky těžké, spíše si ani neškrtne.

Joe Doe
13. října • 9:34

Kedy si naposledy naplno, ale naplno, musel dat v normalnej premavke 0-100? A nehovor, ze na rozjazde z dialnicnej pumpy, pretoze na ziadnej to v normalnej premavke nie je mozne a ani potrebne.

Pikus
13. října • 21:30

Jj, s dobou elektrickou na autowebech nahrazuje 'bychare' novy druh ... Nepotřebují, zvyknou si, nevyuziji. To nadšení a benefity z nové technologie z toho jen stříká. Jsou vlastně nějaký pozitiva? Zelený pocit, dotace, parkování zdarma do dalších voleb?

stealth01
13. října • 12:35

To je jen základní ukazatel dynamiky. Nic víc. Nepotrebujes něco takového ukazovat v provozu, je to základní parametr k porovnání.
Důležité je například připojení se na dálnici (dynamika 80-130) a dynamické parametry při nejnebezpečnějším manévru - předjíždění. Je rozdíl, když s Audi RS6 predjedu traktor s vlekem za 1.5 sekundy nebo za 8 sekund v jiném autě. Celkově tomu výrobci říkají aktivní bezpečnost.
Na co jsou potřeba špičkové brzdy, když je stejně nikdy nevyuzijes? Stejná logika.

abc
14. října • 9:47

trosku je rozdiel v subjektivnom ocakavani priebehu (a casu) manevru a v skutocnosti. ak predbiehas traktor, co ide 10m/s, na manever potrebujes 50-60 m najmenej (traktor s vleckou 12m, priestor pred a po, vzdialenost prejdena pocas manevru). a to za 1,5s s pociatocnou rychlostou 10m/s nedas. realne to bude 2,5-3s... a potom ze preco blikaju "d.bilni" oprotiiduci, s jednym kolesom v jarku, ked na silnom aute tak bezpecne predbiehas, ze?

Michal2
13. října • 14:24

Stealth to ten traktor měl 2 vlečky? že to trvá 1,5sec.Zrychluje se 0-50/60 a pak jak píšeš 80 až lepší se nedívat co tam po předjetí je za numero.Autem se zrychlením 0-100 asi za 10sec jsem jel do práce a fakt se s tím velice blbě předjíždí.

Pepa_129
13. října • 10:27

V normálním provozu stačí když auto da stovku za 20s a udělá max 130km/h.K čemu víc? Také není nutné si kupovat iPhone za 40000Kč když stejnou službu udělá Android za 5000. Nejni nutné bydlet v domě, když stačí bydlet v 3+1 v paneláku. Nejni nutné se starat o dlouhé vlasy, stačí být ostříhán dohola, atd....atd...Dokonalá je možnost volby. Chci malé, hbité auto, které dá stovku pod 7s. Mohu jej mít.
Chci lenochoda který hodně uveze.... mohu jej mít.
Chci jen benzínové auto.... mohu jej mít.
Chci jen elektrické auto... mohu jej mít (ikdyž k čemu??)Za mne: Výrobci aut, prosím neberte nám možnost výběru. Malé, velké, vysoké, nízké, benzínové, elektrické, naftové, modré, červené, ..... atd. . DĚKUJU.

skuby
13. října • 10:36

20 s na stovku? To znamená rezignovat na předjetí byť jen traktoru... Děkuju, nechci.
Neomezenou možnost výběru za peníze by nám výrobci jistě rádi nabídli, ale bohužel v tom nejsou sami...
Já sám jezdím autem hodně málo (radši do práce na kole než stát autem v kolonách), takže se v tom zbytku času nehodlám trápit s nějakým chcípákem.

šofér
13. října • 9:32

tečko, tečko, kdy dostaneš rozum, auta nejsou jen na sprint, ale na ježdění. A pokud potřebuješ raketu, kup si supersport, ale ty na něj nemáš, jen kecáš a v garáži na staré plečce právě prořezáváš gumy, aby jsi nich vydojil ten minimální 1,6 mm vysoký vzorek.

Kankunen
13. října • 9:31

Ale zas tě může hřát, že Rencek na tom autě ještě prodělal.

Doporučujeme

Články odjinud