Nový Renault Captur dorazil do Česka. Takhle má vypadat městský crossover!

40 komentářů

Martin
17. listopadu • 15:03

Zdravim,
muzu na Captur zen tce lpg 1.0
na 17 kola obout 215/60 R17 ?

captur
17. ledna • 13:27

Ceny dle konfigurátora oproti stávajícímu (nyní starému) modelu nějak hodně mimo.
Loni v červenci jsme koupil TCe 130 EDC GPF za 425 000. Cena dle konfigurátoru za cca. podobnou výbavu je nyní 575 000.
Je to sice nová platforma ale přesto +150 000 je poněkud hodně.

sondage
20. ledna • 13:23

a konfiguátor nezahrnuje slevy a akce prodejce...svezte se a uvidíte, že rozdíl je fakt propastný...nehledě na to, že nový captur je fakt kus auta... ;)

mpolan
17. ledna • 20:23

Dorovnej si výbavu a zkus to znovu. Rozdíl nebude tak velký.

GrandScenic
16. ledna • 16:49

Zdravím,
Chcem by som sa spýtať na ten redakčný test Grand Scenic-u. Kedy to máte v pláne? Vdaka za odpoved

mpolan
15. ledna • 20:01

Ve srovnání s 2008 a Kamiqem v podstatě totožná výbava i ceny, takže teď už záleží jen na tom, jak se mi v kterém bude sedět a co dokáže uvézt.
Kamiq nebyl špatný, ale už by se u Škody mohli naučit dělat přední okna. Pořád z toho auta není nijak dobrý výhled na semafory, celé pak působí dost klaustrofobně. Taky nemá nijak extra průchodný vstup do kufru, jenže Captur podle fotek taky ne. Zato 2008 má vzadu doslova vrata.

Petr
16. ledna • 7:18

Nechces si koupit radeji kolo?
Bylo by nam ridicum lepe :)

mpolan
16. ledna • 7:51

Kola mám už dvě, super zábava. Co tam máš dál, hlupáčku?

Michal
16. ledna • 6:02

Si neumis stoupnout k semaforu abys na nej viděl a svadis to na auto.

mpolan
16. ledna • 7:54

U mnoha semaforů musíš najet hodně blízko k čáře a pak na něj není z takového auta vidět. Je to dané nízkou horní hranou skla. Jen tady v okolí máme takových pět. Je vždycky zábavné se dívat, jak se tam řidiči různě kroutí, aby viděli, a vědět, že já nemusím...

Michal
15. ledna • 19:26

By mě zajímalo proč nemůže mít clio tu 1.3tce 130 v manuálu když captur může.

Dix_
16. ledna • 9:05

A větší digitální přístrojovka od května 2020.

Jan
15. ledna • 19:48

1,3 v manuálu přijde pro Clio v létě

petr r. (petrumr)
15. ledna • 19:39

možná je nižší stavby a ta dvouspojka by se tam nevešla k motoru, co jsem viděl v dusteru má vysokou hlavu.

Hrd
15. ledna • 19:11

MĚSTSKÝ crossover ??? Co to je za pitchovinu? Kdo vymýšlí takový blbosti? Pokud vím, tak za městské auto odjakživa byly považovány miniauta a malá auta. Ano, auta do města, která se spokojí s minimálním parkovacím místem, neublíží chodcům, nesmrdí a mají minimální spotřebu hlavně ve městě. Tyhle óbrzjeby SUV může za městská považovat jen pošahanec. Hlavně že je in móde...

mpolan
15. ledna • 19:51

"óbrzjeby SUV"? Vzpamatuj se! Captur je kratší než Fabia combi, která je derivátem malého městského auta. Zabírá jen o cca 0,2 čtverečního metru plochy více kvůli šířce. Tak to je opravdu obří auto...

Hrd
16. ledna • 6:40

Fabia combi taky není městské auto, není to tak dávno, co byla považována za rodinné auto. Překrucujeme jak se nám to hodí, že? To prostě neokecáš. Do měst patří malý auta. Japonci už na to přišli dávno, mají v hlavách mozky, narozdíl od čecháčků, kteří si pomocí aut léčí komplexy, a vystavují na odiv že "já na to mám". Jen díky tomu půjdou za chvíli všechny spalováky do hajzlu, protože v době, kdy se mluví o ekologii, staví automobilky čím dál větší zjeby, jen proto, že se dají dobře prodat dutým hlavám. A neuvědomují si, že si pod sebou řežou větev.

mpolan
16. ledna • 7:50

No, ty máš dobře vyhrabáno. Víc to nekomentuju.

Homer
16. ledna • 15:04

Ty nic nekomentuj. Trotl, kterej se neumí postavit k semaforu tak, aby na něj viděl, by měl jezdit jen na tom kole. Ta příčná čára tam není proto, abys na ní musel zastavit a potom si kroutit hlavu pod oknem. Je vidět, jak jsi hloupej. :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
16. ledna • 18:04

No jo, u vás na vesnici semafory nemáte, tak se ani nedivím, že tomu nerozumíš. Moudří a znalí vědí, že někde jsou semafory řízené smyčkou ve vozovce, která reaguje na přítomnost auta. Jenže pokud je příliš blízko čáry, tak nezbývá, než najet k té čáře, abych nestál hodinu na červené a nečekal, až se něco bude dít.
Ovšem dle tvého obvyklého projevu je mi jasné, že tohle je mimo tvé chápání.

Jan
15. ledna • 17:40

Nádherný auto,s tím silnějším 155k benzínem paráda....nádrž teda nic moc nebo koupit v dieslu ta 1,5Dci je špičková...

Hrd
15. ledna • 19:13

Jo jo, 155 koní s benzínem je fakt super do města, okolo komína. :-O A nejlepší je smradlavej diesel, ten je do města naprosto nezbytnej. Neznám diesel, kerej nesmrdí. A to mluvím o nových. Starý nejen smrděj, ale navíc ještě kouřej jako sazomet.

Pepa
16. ledna • 10:09

A procbych s tym mel jezdit kolem komina? Da sa s tym prece jezdit i na dalnici, ne? Nebo k tomu je potreba MB-E ?

mpolan
16. ledna • 13:46

Na dálnici minimálně velikost BMW X5, ale možná i to bude příliš malé.

Marek71
17. ledna • 10:29

Zase je rozdíl, jestli na té dálnici jezdí často a dlouhé trasy, nebo obča si na tu dálnici vyjede na pár km. V prvním případě tento Captur vhodný není (resp. jsou vhodnější auta a tím nemyslím X5) a ve druhém případě je to jedno.Mám na dálnici najeto určitě přes půl milionu km v různých autech, většinou jako dlouhé trasy a je podstatný rozdíl, jestli to jede člověk v malém autě nebo alespoań ve střední třídě. Nebo alespoň já ten rozdíl vnímám.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
17. ledna • 10:35

Už to moc pitváš. Myslím, že základní myšlenku jsi pochopil.
Akorát by mě zajímalo, co je v tvém pojetí "občas" a "pár km".

Marek71
17. ledna • 10:50

Občas myslím klasický český řidič, který auto této velikosti používá na něžné denní ježdění jednou-dvakrát do týdne s tím vyjede na dálnici a ujede na ní pár km, řekněme, do 100 km. Tam toto autíčko nevadí a stačí.Pokud jezdí několikrát do měsíce dlouhé jízdy, řekněme 500 km, tak už to auto vhodné není, resp. jsou auta lepší a vhodnější. Takže když někdo řekne, že s tím může na dálnici, tak ano, může... občas a pár km :-)

bzzz
18. ledna • 22:59

Proc neni vhodne? Prosim alespon jeden objektivni duvod. Ze existuji pohodlnejsi, o tom zadna.

Marek71
20. ledna • 8:46

Jak jsem psal, není moc vhodné na dlouhé dálniční jízdy, řekněme 500 km, resp. jsem psal, že jsou vhodnější auta. Je to můj subjektivní názor, je to malé auto do města a okolí. Někdo jiný to klidně vidět jinak a klidně s tím může brázdit Evropu, jeho volba :-)

mpolan
17. ledna • 10:59

Hm, zase dělám něco špatně... Nu což, já se vždycky vymykal většinovému uvažování.

Jan
15. ledna • 17:56

Jen škoda menší maximálky a zrychlení o 4 desetinky u 130k verze,155k je na tom líp u zrychlení (starý Captur vs. nový)

petr r. (petrumr)
15. ledna • 18:10

maximálku okolo komína stejnak neužiješ a ta dvouspojka u 130 dává k dobru celou sekundu kdežto starý ji neměl.

petr r. (petrumr)
15. ledna • 17:36

jak píší, že až za čas se začal dobře prodávat.... dalo by se říci a já si to pamatuji, že to bylo až se ukázal světu kamiq a lidi věděli komu dají přednost. Asi tak.

kaa
15. ledna • 17:18

Vypadá skvěle. A hlavně nabídne čtyřválec.

šofér
15. ledna • 16:47

Povedlo se!!

Rony
16. ledna • 6:43

Renaulta si dnes může koupit jenom magor. Nezapomeňte pak brečet na fórech, jak se vám to sere. Pardon, já zapomněl, ony se vlastně serou všechny auta... (říkají majitelé renaultů a koncernu).

Adi
16. ledna • 13:25

Ty asi moc autům nerozumíš že?

Davidson
16. ledna • 11:34

to jsou kecy tech, jejichz fetisem je ochcavka 1.9 tdi s pumediese a rachotem traktoruano laguna II v roce 2002 byl poruchovy model, nebot mel neodzkousenou novinkovou elektroniku, ktera asi 7 let přišla do periferní škody

mpolan
16. ledna • 7:49

Měl jsem už dost francouzských aut, ale žádné se nekazilo. Ani nová, ani ojetá. Určitě mi poradíš, co dělám špatně.

Petr Vaněk
16. ledna • 0:15

No jistě, ještě aby ne ;-)

Doporučujeme

Články odjinud