Nový Renault Captur dorazil do Česka. Takhle má vypadat městský crossover!

šofér  |  15. 01. 2020 16:47

Povedlo se!!

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  16. 01. 2020 00:15

No jistě, ještě aby ne

Odpovědět  |   | 
Rony  |  16. 01. 2020 06:43

Renaulta si dnes může koupit jenom magor. Nezapomeňte pak brečet na fórech, jak se vám to sere. Pardon, já zapomněl, ony se vlastně serou všechny auta... (říkají majitelé renaultů a koncernu).

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 07:49

Měl jsem už dost francouzských aut, ale žádné se nekazilo. Ani nová, ani ojetá. Určitě mi poradíš, co dělám špatně.

Odpovědět  |   | 
Davidson  |  16. 01. 2020 11:34

to jsou kecy tech, jejichz fetisem je ochcavka 1.9 tdi s pumediese a rachotem traktoru

ano laguna II v roce 2002 byl poruchovy model, nebot mel neodzkousenou novinkovou elektroniku, ktera asi 7 let přišla do periferní škody

Odpovědět  |   | 
Adi  |  16. 01. 2020 13:25

Ty asi moc autům nerozumíš že?

Odpovědět  |   | 
kaa  |  15. 01. 2020 17:18

Vypadá skvěle. A hlavně nabídne čtyřválec.

Odpovědět  |   | 

jak píší, že až za čas se začal dobře prodávat.... dalo by se říci a já si to pamatuji, že to bylo až se ukázal světu kamiq a lidi věděli komu dají přednost. Asi tak.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 01. 2020 17:40

Nádherný auto,s tím silnějším 155k benzínem paráda....nádrž teda nic moc nebo koupit v dieslu ta 1,5Dci je špičková...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 01. 2020 17:56

Jen škoda menší maximálky a zrychlení o 4 desetinky u 130k verze,155k je na tom líp u zrychlení (starý Captur vs. nový)

Odpovědět  |   | 

maximálku okolo komína stejnak neužiješ a ta dvouspojka u 130 dává k dobru celou sekundu kdežto starý ji neměl.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  15. 01. 2020 19:13

Jo jo, 155 koní s benzínem je fakt super do města, okolo komína. A nejlepší je smradlavej diesel, ten je do města naprosto nezbytnej. Neznám diesel, kerej nesmrdí. A to mluvím o nových. Starý nejen smrděj, ale navíc ještě kouřej jako sazomet.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  16. 01. 2020 10:09

A procbych s tym mel jezdit kolem komina? Da sa s tym prece jezdit i na dalnici, ne? Nebo k tomu je potreba MB-E ?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 13:46

Na dálnici minimálně velikost BMW X5, ale možná i to bude příliš malé.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 01. 2020 10:29

Zase je rozdíl, jestli na té dálnici jezdí často a dlouhé trasy, nebo obča si na tu dálnici vyjede na pár km. V prvním případě tento Captur vhodný není (resp. jsou vhodnější auta a tím nemyslím X5) a ve druhém případě je to jedno.

Mám na dálnici najeto určitě přes půl milionu km v různých autech, většinou jako dlouhé trasy a je podstatný rozdíl, jestli to jede člověk v malém autě nebo alespoań ve střední třídě. Nebo alespoň já ten rozdíl vnímám.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 01. 2020 10:35

Už to moc pitváš. Myslím, že základní myšlenku jsi pochopil.
Akorát by mě zajímalo, co je v tvém pojetí "občas" a "pár km".

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  17. 01. 2020 10:50

Občas myslím klasický český řidič, který auto této velikosti používá na něžné denní ježdění jednou-dvakrát do týdne s tím vyjede na dálnici a ujede na ní pár km, řekněme, do 100 km. Tam toto autíčko nevadí a stačí.

Pokud jezdí několikrát do měsíce dlouhé jízdy, řekněme 500 km, tak už to auto vhodné není, resp. jsou auta lepší a vhodnější. Takže když někdo řekne, že s tím může na dálnici, tak ano, může... občas a pár km

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 01. 2020 10:59

Hm, zase dělám něco špatně... Nu což, já se vždycky vymykal většinovému uvažování.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 01. 2020 22:59

Proc neni vhodne? Prosim alespon jeden objektivni duvod. Ze existuji pohodlnejsi, o tom zadna.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  20. 01. 2020 08:46

Jak jsem psal, není moc vhodné na dlouhé dálniční jízdy, řekněme 500 km, resp. jsem psal, že jsou vhodnější auta. Je to můj subjektivní názor, je to malé auto do města a okolí. Někdo jiný to klidně vidět jinak a klidně s tím může brázdit Evropu, jeho volba

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  15. 01. 2020 19:11

MĚSTSKÝ crossover ??? Co to je za pitchovinu? Kdo vymýšlí takový blbosti? Pokud vím, tak za městské auto odjakživa byly považovány miniauta a malá auta. Ano, auta do města, která se spokojí s minimálním parkovacím místem, neublíží chodcům, nesmrdí a mají minimální spotřebu hlavně ve městě. Tyhle óbrzjeby SUV může za městská považovat jen pošahanec. Hlavně že je in móde...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2020 19:51

"óbrzjeby SUV"? Vzpamatuj se! Captur je kratší než Fabia combi, která je derivátem malého městského auta. Zabírá jen o cca 0,2 čtverečního metru plochy více kvůli šířce. Tak to je opravdu obří auto...

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  16. 01. 2020 06:40

Fabia combi taky není městské auto, není to tak dávno, co byla považována za rodinné auto. Překrucujeme jak se nám to hodí, že? To prostě neokecáš. Do měst patří malý auta. Japonci už na to přišli dávno, mají v hlavách mozky, narozdíl od čecháčků, kteří si pomocí aut léčí komplexy, a vystavují na odiv že "já na to mám". Jen díky tomu půjdou za chvíli všechny spalováky do hajzlu, protože v době, kdy se mluví o ekologii, staví automobilky čím dál větší zjeby, jen proto, že se dají dobře prodat dutým hlavám. A neuvědomují si, že si pod sebou řežou větev.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 07:50

No, ty máš dobře vyhrabáno. Víc to nekomentuju.

Odpovědět  |   | 
Homer  |  16. 01. 2020 15:04

Ty nic nekomentuj. Trotl, kterej se neumí postavit k semaforu tak, aby na něj viděl, by měl jezdit jen na tom kole. Ta příčná čára tam není proto, abys na ní musel zastavit a potom si kroutit hlavu pod oknem. Je vidět, jak jsi hloupej.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 18:04

No jo, u vás na vesnici semafory nemáte, tak se ani nedivím, že tomu nerozumíš. Moudří a znalí vědí, že někde jsou semafory řízené smyčkou ve vozovce, která reaguje na přítomnost auta. Jenže pokud je příliš blízko čáry, tak nezbývá, než najet k té čáře, abych nestál hodinu na červené a nečekal, až se něco bude dít.
Ovšem dle tvého obvyklého projevu je mi jasné, že tohle je mimo tvé chápání.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 01. 2020 19:26

By mě zajímalo proč nemůže mít clio tu 1.3tce 130 v manuálu když captur může.

Odpovědět  |   | 

možná je nižší stavby a ta dvouspojka by se tam nevešla k motoru, co jsem viděl v dusteru má vysokou hlavu.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 01. 2020 19:48

1,3 v manuálu přijde pro Clio v létě

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  16. 01. 2020 09:05

A větší digitální přístrojovka od května 2020.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 01. 2020 20:01

Ve srovnání s 2008 a Kamiqem v podstatě totožná výbava i ceny, takže teď už záleží jen na tom, jak se mi v kterém bude sedět a co dokáže uvézt.
Kamiq nebyl špatný, ale už by se u Škody mohli naučit dělat přední okna. Pořád z toho auta není nijak dobrý výhled na semafory, celé pak působí dost klaustrofobně. Taky nemá nijak extra průchodný vstup do kufru, jenže Captur podle fotek taky ne. Zato 2008 má vzadu doslova vrata.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  16. 01. 2020 06:02

Si neumis stoupnout k semaforu abys na nej viděl a svadis to na auto.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 07:54

U mnoha semaforů musíš najet hodně blízko k čáře a pak na něj není z takového auta vidět. Je to dané nízkou horní hranou skla. Jen tady v okolí máme takových pět. Je vždycky zábavné se dívat, jak se tam řidiči různě kroutí, aby viděli, a vědět, že já nemusím...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 01. 2020 07:18

Nechces si koupit radeji kolo?
Bylo by nam ridicum lepe :)

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 01. 2020 07:51

Kola mám už dvě, super zábava. Co tam máš dál, hlupáčku?

Odpovědět  |   | 
GrandScenic  |  16. 01. 2020 16:49

Zdravím,
Chcem by som sa spýtať na ten redakčný test Grand Scenic-u. Kedy to máte v pláne? Vdaka za odpoved

Odpovědět  |   | 
captur  |  17. 01. 2020 13:27

Ceny dle konfigurátora oproti stávajícímu (nyní starému) modelu nějak hodně mimo.
Loni v červenci jsme koupil TCe 130 EDC GPF za 425 000. Cena dle konfigurátoru za cca. podobnou výbavu je nyní 575 000.
Je to sice nová platforma ale přesto +150 000 je poněkud hodně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 01. 2020 20:23

Dorovnej si výbavu a zkus to znovu. Rozdíl nebude tak velký.

Odpovědět  |   | 
sondage  |  20. 01. 2020 13:23

a konfiguátor nezahrnuje slevy a akce prodejce...

svezte se a uvidíte, že rozdíl je fakt propastný...nehledě na to, že nový captur je fakt kus auta... ;)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Poprvé za volantem nového Hyundaie i10 1.2 MPi: Když se chce, všechno jde!

Hyundai i10 1.2 MPi

Hyundai představil třetí generaci nejmenšího modelu i10. Nabízí ji s dvěma zážehovými motory a manuální či robotizovanou převodovkou. Kromě designu chce lákat i racionálním zaměřením a stále příznivou cenou.

dnes | Svět motorů
TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 76 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

dnes | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A