Renault by mohl přestat existovat, říká francouzský ministr. Řeší se pomoc od státu

25 komentářů

Burešek
26. května • 0:23

Prodávají levně Bačie a pak nemají vatu hňupy....

Alík
23. května • 18:12

Asi se nenajde nyní, ani v budoucnu francouzská vláda, která by firmu Renault nechala padnout. V tom případě jdou Francouzi do ulic a začnou stávkovat. Víme, jak to tam chodí. Uvidíme, co přinese budoucnost. Třeba se mýlím. Uvidíme.

Pepe
23. května • 10:03

Nekvalitní auto moc se nekupuje za velké peníze. Jen problémy mají ještě že jsem prodal talisman stal za hovno.

petr r. (petrumr)
23. května • 13:06

a čím jezdíš teď? Až nebudeš rozrušený, tak nám napiš co vůbec se stím talismanem stalo, myslím, že za to můžou narůstající dluhy, ale né od auta. Rozvádíš se nebo v tym hrají drogy a alkohol?

Martin P.
23. května • 7:57

Plánované hospodářství.....R může být jen špičkou ledovce kdy pravidla na trhu které jsou určena a diktují co máte vyrábět a zakolik rozhodí celý trh .
.
Silnější koncern vydrží déle nikoliv je imunní.

Allamarein
23. května • 8:55

A kdo stanovuje, "co" a "za kolik" mají výrobci vyrábět? Ještě jsem takové nařízení na trhu neviděl...

Moik
20. února • 7:32

No tak trochu soudnosti kolego. EU narizuje porad co se ma vyrábět. Nebo vy jste neslysel euro6temp a dalsi? Pripadne si najdete co vse musi mit auto dnes na palubě a kolik ceho smi vypouštět a vysi pokut. Nemyslel jste ze vam da vw ESP zadara ne? Nebo ze bude platit pokuty ze zisku.

Michal
22. května • 20:17

Renult celi vice problemum a vse zapricinilo zatceni Ghosna, cimz se Renault stal pres pul roku nerizenym. Naopak se rika, ze to cele bylo rizene z Japonska. Diky dlouhe vazbe mezi tim Renaultu unikla fuze s FCA., padly akcie. Hrobnikem Renaultu muze byt PSAs NIssanem. PSA zfuzovalo nedavno Opel, diky tomu se Renault Trafic prestal prodavat pod znackou Vivarto, Konci logicky i Fiat Talento, zustava prozatim tedy jen pod Renaultem a Nissanem. Tedy PSA prevzala dva partnery Renaultu. Spekuluje so rovnez o ukonceni spoluprace s Mercedesem a Nissanem. JE az neuveritelne, jak se vse otocilo po zatceni Ghosna. Mimo jine to posrala Francouzska vlada, ktera mela neopodstatnene pozadavky na fuzi Renaultu s Fiatem. Tedy by uz Fiat patril k aliaci Renault- Nissam, Mitsubishi a koncern by se stal nejvetsim na svete. Sam Ghost prohlasil, ze nechape, jak to mohl Renault projet souboj o FCA.

Nornik
23. května • 8:25

Fúze druholigovych teamu ...

Všichni z té skupiny si nechali ujet nástup SUV a drží se jen u těch malých, kde nebudou marze nic extra. Dokážou postavit nic konkurence schopného od střední třídy výše.

Allamarein
23. května • 8:54

Proč se snažit stavět auta v nejrychleji umírající třídě? Střední třída v prodejích padá a jen díky prémiovým značkám ten pád nevypadá tak katastrofálně.
A že by zrovna Nissan nezachytil nástup SUV, když se svými modely tuhle kategorii v podstatě utvářel? Hm, zajímavé, co dovede vyplodit zaslepená nenávist k nějaké značce.

Nornik
23. května • 18:05

Žít z minulosti se nedá věčně. Renault taky vytvářel třeba třídu MPV a jde jí konec. Bajny Nissan má teď v nabídce jen SUV prcky, kde nmse mít moc vysoké marže a pokuty za emise budou znát. Jediný větší je X-trail a ten už nemá moc co nabídnout. Německá konkurence má SUV od střední třídy výše a vlastně si konkurují jen mezi sebou.

Allamarein
23. května • 19:01

Která německá konkurence má SUV střední třídy, aby ho neměl Renault nebo Nissan? Střední třída je Koleos a X-Trail, takže mají. Co má třeba Opel, nebo Ford?
Jo, třída MPV končí, místo ní nastupují malé dodávky, kde má Renault stále své Kangoo. Střední třída, ta klasická, je taky mrtvá. Mondeo bez nástupce, Insignia s otazníkem, Superb taky, Seat s ní skončil už dávno. Zbývá jen Passat a 508. Mazda a Toyota jsou okrajoví hráči.
Prémiové značky neberu v úvahu, s nimi se Renault neporovnává.
A co se týká těch prcků... myslíš třeba Qashqai, což je auto nižší střední třídy, tedy v podstatě rodinný základ? To samé Kadjar? Nějak ti chybí přehled, co, prcku?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Anonym
25. května • 11:20

No jo, prcku, problem Nissanu/Renaultu je, ze jsou jejich suv zastarale. Neexistuje automobilka, ktera by mela v lineupu starsi suv. Klobouk dolu, ze se X-trail i po tech letech tak dobre prodava. Ale obecne trestuhodne promrhali ten naskok, kdy kolem roku 2015 meli celosvetove moderni modely suv napric tridami. Vzdyt tenkrat nemel treba Chevy kompaktni suv na us trhu. Ted maji 2 nove a Nissan stale to same, co mel pred peti lety

Anna1
22. května • 20:05

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno Anna69))

j
22. května • 21:21

dík kurvo..

JaSo
22. května • 23:39

Je to spam na nějaké nexistující podvodné rádoby erotické seznamky. Divím se, že to redakce neodstraní.

.
23. května • 6:33

Proč by odstraňovali něco co jim vynáší.

Goran
22. května • 15:58

Státem řízený bordel vždy skončí bankrotem. Pokud tam makrónci nalijí zase peníze, tak krach jenom oddálí a za 2-3 roky jim to opět spadne na hubu.

Alík
22. května • 16:37

Bohužel, v tomhle binci má stát jen 15%. Možná, kdyby ho zestátnili, dodali lepší vedení, že by to mohlo fungovat. Koneckonců kdysi státní byl. A fungoval.

Goran
22. května • 16:58

No ale 15,01% znamená, že stát je největším akcionářem.

Alík
22. května • 17:24

Možná ano, ale musí přesvědčit ostatní akcionáře do výše podílu 50,01%, aby přehlasoval zbytek.

Josef
22. května • 18:32

Možná za to ale může ten znak, který řadu let symbolicky ukazuje, kde může automobilka Renault jednou skončit...;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
22. května • 18:46

josefe, já tam jsem skoro každý den, změnte družku, něco udělějte s autem, kupte si motorku a když tam budete změníte názor.

petr r. je blb
22. května • 21:21

:-D:-D:-D

Alík
22. května • 16:35

Bohužel, v tomhle má stát jen 15%. Možná, kdyby ho zestátnili, dodali lepší vedení, že by to mohlo fungovat. Koneckonců kdysi státní byl.

Doporučujeme

Články odjinud