Renault by mohl přestat existovat, říká francouzský ministr. Řeší se pomoc od státu

Goran  |  22. 05. 2020 15:58

Státem řízený bordel vždy skončí bankrotem. Pokud tam makrónci nalijí zase peníze, tak krach jenom oddálí a za 2-3 roky jim to opět spadne na hubu.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  22. 05. 2020 16:35

Bohužel, v tomhle má stát jen 15%. Možná, kdyby ho zestátnili, dodali lepší vedení, že by to mohlo fungovat. Koneckonců kdysi státní byl.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  22. 05. 2020 16:37

Bohužel, v tomhle binci má stát jen 15%. Možná, kdyby ho zestátnili, dodali lepší vedení, že by to mohlo fungovat. Koneckonců kdysi státní byl. A fungoval.

Odpovědět  |   | 
Goran  |  22. 05. 2020 16:58

No ale 15,01% znamená, že stát je největším akcionářem.

Odpovědět  |   | 
Alík  |  22. 05. 2020 17:24

Možná ano, ale musí přesvědčit ostatní akcionáře do výše podílu 50,01%, aby přehlasoval zbytek.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  22. 05. 2020 18:32

Možná za to ale může ten znak, který řadu let symbolicky ukazuje, kde může automobilka Renault jednou skončit...

Odpovědět  |   | 

josefe, já tam jsem skoro každý den, změnte družku, něco udělějte s autem, kupte si motorku a když tam budete změníte názor.

Odpovědět  |   | 
petr r. je blb  |  22. 05. 2020 21:21

Odpovědět  |   | 
Anna1  |  22. 05. 2020 20:05

Ahoj
moje horké fotky jsou tady ..
http://69chat.club
uživatelské jméno Anna69))

Odpovědět  |   | 
j  |  22. 05. 2020 21:21

dík kurvo..

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  22. 05. 2020 23:39

Je to spam na nějaké nexistující podvodné rádoby erotické seznamky. Divím se, že to redakce neodstraní.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 05. 2020 06:33

Proč by odstraňovali něco co jim vynáší.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  22. 05. 2020 20:17

Renult celi vice problemum a vse zapricinilo zatceni Ghosna, cimz se Renault stal pres pul roku nerizenym. Naopak se rika, ze to cele bylo rizene z Japonska. Diky dlouhe vazbe mezi tim Renaultu unikla fuze s FCA., padly akcie. Hrobnikem Renaultu muze byt PSAs NIssanem. PSA zfuzovalo nedavno Opel, diky tomu se Renault Trafic prestal prodavat pod znackou Vivarto, Konci logicky i Fiat Talento, zustava prozatim tedy jen pod Renaultem a Nissanem. Tedy PSA prevzala dva partnery Renaultu. Spekuluje so rovnez o ukonceni spoluprace s Mercedesem a Nissanem. JE az neuveritelne, jak se vse otocilo po zatceni Ghosna. Mimo jine to posrala Francouzska vlada, ktera mela neopodstatnene pozadavky na fuzi Renaultu s Fiatem. Tedy by uz Fiat patril k aliaci Renault- Nissam, Mitsubishi a koncern by se stal nejvetsim na svete. Sam Ghost prohlasil, ze nechape, jak to mohl Renault projet souboj o FCA.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  23. 05. 2020 08:25

Fúze druholigovych teamu ...

Všichni z té skupiny si nechali ujet nástup SUV a drží se jen u těch malých, kde nebudou marze nic extra. Dokážou postavit nic konkurence schopného od střední třídy výše.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 05. 2020 08:54

Proč se snažit stavět auta v nejrychleji umírající třídě? Střední třída v prodejích padá a jen díky prémiovým značkám ten pád nevypadá tak katastrofálně.
A že by zrovna Nissan nezachytil nástup SUV, když se svými modely tuhle kategorii v podstatě utvářel? Hm, zajímavé, co dovede vyplodit zaslepená nenávist k nějaké značce.

Odpovědět  |   | 
Nornik  |  23. 05. 2020 18:05

Žít z minulosti se nedá věčně. Renault taky vytvářel třeba třídu MPV a jde jí konec. Bajny Nissan má teď v nabídce jen SUV prcky, kde nmse mít moc vysoké marže a pokuty za emise budou znát. Jediný větší je X-trail a ten už nemá moc co nabídnout. Německá konkurence má SUV od střední třídy výše a vlastně si konkurují jen mezi sebou.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 05. 2020 19:01

Která německá konkurence má SUV střední třídy, aby ho neměl Renault nebo Nissan? Střední třída je Koleos a X-Trail, takže mají. Co má třeba Opel, nebo Ford?
Jo, třída MPV končí, místo ní nastupují malé dodávky, kde má Renault stále své Kangoo. Střední třída, ta klasická, je taky mrtvá. Mondeo bez nástupce, Insignia s otazníkem, Superb taky, Seat s ní skončil už dávno. Zbývá jen Passat a 508. Mazda a Toyota jsou okrajoví hráči.
Prémiové značky neberu v úvahu, s nimi se Renault neporovnává.
A co se týká těch prcků... myslíš třeba Qashqai, což je auto nižší střední třídy, tedy v podstatě rodinný základ? To samé Kadjar? Nějak ti chybí přehled, co, prcku?

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  25. 05. 2020 11:20

No jo, prcku, problem Nissanu/Renaultu je, ze jsou jejich suv zastarale. Neexistuje automobilka, ktera by mela v lineupu starsi suv. Klobouk dolu, ze se X-trail i po tech letech tak dobre prodava. Ale obecne trestuhodne promrhali ten naskok, kdy kolem roku 2015 meli celosvetove moderni modely suv napric tridami. Vzdyt tenkrat nemel treba Chevy kompaktni suv na us trhu. Ted maji 2 nove a Nissan stale to same, co mel pred peti lety

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  23. 05. 2020 07:57

Plánované hospodářství.....

R může být jen špičkou ledovce kdy pravidla na trhu které jsou určena a diktují co máte vyrábět a zakolik rozhodí celý trh .
.
Silnější koncern vydrží déle nikoliv je imunní.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 05. 2020 08:55

A kdo stanovuje, "co" a "za kolik" mají výrobci vyrábět? Ještě jsem takové nařízení na trhu neviděl...

Odpovědět  |   | 
Pepe  |  23. 05. 2020 10:03

Nekvalitní auto moc se nekupuje za velké peníze. Jen problémy mají ještě že jsem prodal talisman stal za hovno.

Odpovědět  |   | 

a čím jezdíš teď? Až nebudeš rozrušený, tak nám napiš co vůbec se stím talismanem stalo, myslím, že za to můžou narůstající dluhy, ale né od auta. Rozvádíš se nebo v tym hrají drogy a alkohol?

Odpovědět  |   | 
Alík  |  23. 05. 2020 18:12

Asi se nenajde nyní, ani v budoucnu francouzská vláda, která by firmu Renault nechala padnout. V tom případě jdou Francouzi do ulic a začnou stávkovat. Víme, jak to tam chodí. Uvidíme, co přinese budoucnost. Třeba se mýlím. Uvidíme.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  26. 05. 2020 00:23

Prodávají levně Bačie a pak nemají vatu hňupy....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

včera | Jan Mička | 35 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 75 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A
Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překvapivě zatím chybí hybridní varianta

Nová Škoda Octavia RS má první ceny. Překva…

Alespoň nějaké přiblížení cenové hladiny, na které se bude nové „ereso“ pohybovat…

22.  5.  2020 | | 126 N/A