Renault Arkana už oficiálně. Stylové SUV kupé za lidovou cenu vypadá skvěle

Lidové BMW X4 je konečně tady. První na řadě je ale ruský trh, kde se očekává nejvějtší odbyt. My ostatní si musíme ještě chvíli počkat.

Když se v loňském roce veřejnosti na moskevském autosalonu poprvé představil nový Renault Arkana, způsobil celkem pozdvižení. Myšlenka SUV-kupé, které se nepohybuje v prémiovém segmentu, ale dá se koupit za normální peníze, byla podle všeho dobrý nápad, protože o vůz byl zájem a nyní půjde opravdu do výroby.

Renault Arkana jde do výroby! Stylový Duster může vznikat i v továrně Lady

Renault Arkana jde do výroby! Stylový Duster může vznikat i v továrně Lady

Výsledný produkt pak nabídne dostupnější alternativu k vozům, jako BMW X4 nebo Mercedes-Benz GLC Coupé. Podle fotografií interiéru ale soudíme, že si Renault dovolí možná i trochu odvážnější cenovou politiku. Vypadá totiž překvapivě dobře!

Osmipalcový infotainment, vyhřívaná sedadla, parkovací kamera nebo automatická klimatizace. To vše Arkana nabídne, samozřejmě v závislosti na zvolené výbavě. Zavazadlový prostor pak má objem 508 litrů a 1333 litrů dostanete po sklopení zadních sedadel.

Prvním trhem, kde se dostupné SUV kupé bude prodávat, se stane Rusko. Ostatní pak budou následovat. Pro Rusko bude vůz důležitý i v tom, že zde bude mít premiéru nám už dobře známý motor 1.3 TCe. Standardně jsou poháněná přední kola, čtyřkolka bude za příplatek.

Renault Arkana odhalen! Jak se vám líbí lidové BMW X6?

Renault Arkana odhalen! Jak se vám líbí lidové BMW X6?

Arkana startuje v Rusku s edicí Edition One, která zahrnuje komplet LED světlomety, nebo třeba dvoubarevné disky kol, které jsou speciálně navrženy pro tento model. V přepočtu vyjde na něco málo přes půl milionu korun. 

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků