Renault Arkana odhalen! Jak se vám líbí lidové BMW X6?

Wonn  |  29. 08. 2018 10:04

Jen další divně tvarovaná nakopnutá krabice.... takže co se mi na ní má líbit?

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:12

Rekni mi, ktera auta nejsou "nakopnuta krabice" a ja Ti povim, co jsi za cloveka.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 10:21

se podívej, kde tomuhle autu (a všem jemu podobným) končí horní hrana kufru, vždyť to je hnus...

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:26

A v pripade BMW X6 ci Mercedes-Benz GLC a GLE to hnus neni?

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 10:43

samozřejmě že je, co nechápeš na slově "další"???

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 08. 2018 13:00

z toho, čo si tuna napísal buď jazdíš na hnusnom aute, alebo na bicykli .

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 13:04

Nejezdím na autě, ale v autě. Pokud jsi zvyklý jezdit na autě a líbí se ti tyhle oteklé obludy, tak není divu, že se neshodneme.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:35

Hele, nemas ty nahodou PMS?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 08. 2018 12:17

Nádherné auto,pokud bude cena zajímavá,tak tohle bude velký úspěch

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 08. 2018 13:40

Uspech ano. Proda se 1000Ks za rok :D

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  31. 08. 2018 00:23

a pořád to je Rencek, srovnávat s BMW/Daimler/Audi/Lexus je něco mezi trapností a demencí

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:11

Nikdy jsem Renault nemel a ani momentalne o nem neuvazuji, coz ovsem rozhodne neznamena, ze bych jej nutne musel povazovat za neco podradneho. Nicmene, musim pripustit, ze design soucasnych Renaultu se mi docela libi. A co vic, soucasne Renaulty jsou sjednocenym designem charakteristicke a priznavaji tak prislusnost k automobilce. A tak to mam rad.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  31. 08. 2018 00:24

no designem s přimhouřením oka možná, ale kvalitou, úrovní technických řešení a především prestiží.... ani omylem

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  31. 08. 2018 11:34

mas maleho ftaka ze nutne potrebujes predrazenu znacku?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  31. 08. 2018 18:36

To neni o velikosti ptáka. To je o značce tepláků

Odpovědět  |   | 
polo  |  31. 08. 2018 21:08

Zajímavý, že tyhle nesmysly s ptákem vždycky plácají zoufalci, co jezdí v nějaký popelnici.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  02. 09. 2018 12:59

proto je plácají

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 08. 2018 10:12

mam rad francuzke auta ale uz by fakt mali robit stvorkolky a nemyslim len do takychto vysokych kociek

Odpovědět  |   | 
Arakan  |  29. 08. 2018 10:27

Tak ste z Arkany spravili Arakan z odseku na odsek..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 10:29

Ještě, že ne Arakain.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  29. 08. 2018 10:36

Proč se u těhle "bobulí" furt cpe nějaký trapný X6?

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 11:18

Protoze Skoda zatim zadne tak marne nesmyslne auto jako X6 neudelala. Ale dockej casu ...

Odpovědět  |   | 
Jiriez  |  29. 08. 2018 11:18

Je fajn, jak ti frantíci cpou do čím dál větších aut ty přefoukané motůrky z vysavače...😉. Zatím jsem neměl tu čest, ale v někde jsem četl test Espace s 1.6 v dieselu a prý to bylo líný jak veš...Nedivím se.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 08. 2018 11:28

Ono málokterá automobilka ti dá dnes do auta skutečný motor. Auta jsou spotřební materiál, většinu kupují firmy a firmy obměňují vozový park kvůli odpisům. Není žádný důvod je stavět tak aby něco vydržela.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 11:49

Důvod stavět auta "aby něco vydržela" nebyl nikdy. Auta se testují na nájezd kolem 250 000 km a dělá se to tak už několik desetiletí. Dříve bývaly plánované nájezdy i menší a všechno se řešilo rozsáhlými opravami.
A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo. A většinou je to jen za cenu nesmyslných nákladů na udržení v provozu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 08. 2018 12:54

Opravdu?

"Nyní se k nám dostala nizozemská statistika, která ukazuje průměrné kilometrové proběhy aut vyřazených z provozu. Tedy kolik měla auta dané značky - rozdělení na modely není k dispozici - najeto, když jejich provoz už byl příliš nákladný z hlediska servisu a údržby, že se je prostě nevyplatilo dál držet při životě nebo je prodat dalšímu majiteli. To je opravdu finální účet prozrazující, kdy život těch či oněch aut definitivně končí - čísla, která běžně zůstávají skryta všem krom samotných majitelů."

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-techto-... ...

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:07

Sakrys, ja to prepiskl o 440 km!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 13:50

Nizozemí je malé a má vysoké daně na nová auta, takže se vyplatí udržovat takové vozy v provozu. To fakt není moc vypovídající trh.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:58

Zatimco CR je obrovkse a dane na nova auta jsou zanedbatelne.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  30. 08. 2018 08:47

To není o tom, že je to vypovídající trh. Tím jsem chtěl říct, že auta se opravdu netestují na 250 tisíc km životnosti, když z Holandské statistiky jasně plyne, že u nich se ta auta dožívají podstatně větších porcí km. A myslím, že počty těch aut tam nejsou zanedbatelné. A taky náklady na údržbu tam nebudou malé a i přesto se ty auta vyplatí udržovat. Takže je zřejmé, že ty auta zdaleka nejsou na hranici životnosti v 250 tisících.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 08. 2018 15:28

A proto automobilky deklarují, že to tak dělají, aha... Dělaly to už v devadesátých letech, kdy se tím dokonce chlubily. Samozřejmě, že to auto bez problémů přežije i déle, ale není konstruováno a testováno na půlmilióny a milióny...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 08. 2018 14:41

"A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo."

Pravidlo to nie je, ale auta niektorych znaciek maju vyrazne vyssiu sancu dozit sa vysokeho najazdu nez ich konkurencia. Taky Prius - kusy s x-stotisic km su pravidlom a funguju bez problemov dalej. Skratka plati, ze Prius II s 250-tisic km je lepsia volba ako Octavia so 100K z rovnakeho obdobia.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 14:59

Tusim, ze on to myslel tak, ze napriklad Prius s najezdem 5 000 000 km je podobne vyjimecny jako Octavia s 1 000 000 km.

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 08. 2018 17:04

To plati podle konstanty joe doe, ve skutecnosti jen minimalne. Vic zalezi, jak se majitel k autu choval

Odpovědět  |   | 
Ota  |  29. 08. 2018 12:00

Renaultu se proste nedari prodavat auta s cenou okolo mega viz Talisman.. a zase se pujdou spalit

Odpovědět  |   | 
Twin  |  29. 08. 2018 12:24

Tohle je auto s technikou Dusteru, takže mega asi stát ani zdaleka nebude.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 08. 2018 13:32

Pěkný rendlík, ten půjde dobře na odbyt.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 08. 2018 17:46

Zvláštní trend. Zajímalo by mě, co designéra bolí víc, navrhovat Thalii, nebo tohle? Jediná hezká tzv. "sportovněji střižená SUV jsou v tuto chvíli asi jen Stelvio a Levante". Tyhle zrůdy počínaje Xkovými BMW, přes Mercedes GLE až k tomuhle Renaultu jsou znásilněním významu slova design. To jsou auta vážně jen pro lidi v "teplákách".

Odpovědět  |   | 
Matyniky  |  29. 08. 2018 18:03

Tak ta X6 má aspoň pořádný motory, které začínají s R6. Tohle s tou 1,3 pojede leda tak s kopce a s větrem v zádech

Odpovědět  |   | 

spíš mercedes, renault spolupracuje s mercedesem, nevím kde jste přišli na to bmw.

Odpovědět  |   | 
viper  |  30. 08. 2018 07:23

Monstrum z galaxie Arkana

Odpovědět  |   | 
Jerry.Gunman  |  01. 09. 2018 22:20

No co co co co co co,
tak je to holt BMW X6 pro nového Jamese Bonda, kterého bude hrát Roman Skamene a jeho velkou vrchní šéfovou (paní M) bude geniální Včelka Mája, skvělá dáma Aťka Janoušková

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro