Renault Arkana odhalen! Jak se vám líbí lidové BMW X6?

42 komentářů

Jerry.Gunman
1. září • 22:20

No co co co co co co,
tak je to holt BMW X6 pro nového Jamese Bonda, kterého bude hrát Roman Skamene a jeho velkou vrchní šéfovou (paní M) bude geniální Včelka Mája, skvělá dáma Aťka Janoušková ;-) ;-) ;-)

viper
30. srpna • 7:23

Monstrum z galaxie Arkana :-D

petr r. (petrumr)
29. srpna • 20:10

spíš mercedes, renault spolupracuje s mercedesem, nevím kde jste přišli na to bmw.:-|

Matyniky
29. srpna • 18:03

Tak ta X6 má aspoň pořádný motory, které začínají s R6. Tohle s tou 1,3 pojede leda tak s kopce a s větrem v zádech

JK
29. srpna • 17:46

Zvláštní trend. Zajímalo by mě, co designéra bolí víc, navrhovat Thalii, nebo tohle? Jediná hezká tzv. "sportovněji střižená SUV jsou v tuto chvíli asi jen Stelvio a Levante". Tyhle zrůdy počínaje Xkovými BMW, přes Mercedes GLE až k tomuhle Renaultu jsou znásilněním významu slova design. To jsou auta vážně jen pro lidi v "teplákách".

Zelí
29. srpna • 13:32

Pěkný rendlík, ten půjde dobře na odbyt.

Ota
29. srpna • 12:00

Renaultu se proste nedari prodavat auta s cenou okolo mega viz Talisman.. a zase se pujdou spalit

Twin
29. srpna • 12:24

Tohle je auto s technikou Dusteru, takže mega asi stát ani zdaleka nebude.

Jiriez
29. srpna • 11:18

Je fajn, jak ti frantíci cpou do čím dál větších aut ty přefoukané motůrky z vysavače...😉. Zatím jsem neměl tu čest, ale v někde jsem četl test Espace s 1.6 v dieselu a prý to bylo líný jak veš...Nedivím se.

Tom
29. srpna • 11:28

Ono málokterá automobilka ti dá dnes do auta skutečný motor. Auta jsou spotřební materiál, většinu kupují firmy a firmy obměňují vozový park kvůli odpisům. Není žádný důvod je stavět tak aby něco vydržela.

mpolan
29. srpna • 11:49

Důvod stavět auta "aby něco vydržela" nebyl nikdy. Auta se testují na nájezd kolem 250 000 km a dělá se to tak už několik desetiletí. Dříve bývaly plánované nájezdy i menší a všechno se řešilo rozsáhlými opravami.
A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo. A většinou je to jen za cenu nesmyslných nákladů na udržení v provozu.

Joe Doe
29. srpna • 14:41

"A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo."Pravidlo to nie je, ale auta niektorych znaciek maju vyrazne vyssiu sancu dozit sa vysokeho najazdu nez ich konkurencia. Taky Prius - kusy s x-stotisic km su pravidlom a funguju bez problemov dalej. Skratka plati, ze Prius II s 250-tisic km je lepsia volba ako Octavia so 100K z rovnakeho obdobia.

tom
29. srpna • 17:04

To plati podle konstanty joe doe, ve skutecnosti jen minimalne. Vic zalezi, jak se majitel k autu choval

kvetnaty slovnik
29. srpna • 14:59

Tusim, ze on to myslel tak, ze napriklad Prius s najezdem 5 000 000 km je podobne vyjimecny jako Octavia s 1 000 000 km.

Marek71
29. srpna • 12:54

Opravdu? "Nyní se k nám dostala nizozemská statistika, která ukazuje průměrné kilometrové proběhy aut vyřazených z provozu. Tedy kolik měla auta dané značky - rozdělení na modely není k dispozici - najeto, když jejich provoz už byl příliš nákladný z hlediska servisu a údržby, že se je prostě nevyplatilo dál držet při životě nebo je prodat dalšímu majiteli. To je opravdu finální účet prozrazující, kdy život těch či oněch aut definitivně končí - čísla, která běžně zůstávají skryta všem krom samotných majitelů."http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-techto-... ...

mpolan
29. srpna • 13:50

Nizozemí je malé a má vysoké daně na nová auta, takže se vyplatí udržovat takové vozy v provozu. To fakt není moc vypovídající trh.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
30. srpna • 8:47

To není o tom, že je to vypovídající trh. Tím jsem chtěl říct, že auta se opravdu netestují na 250 tisíc km životnosti, když z Holandské statistiky jasně plyne, že u nich se ta auta dožívají podstatně větších porcí km. A myslím, že počty těch aut tam nejsou zanedbatelné. A taky náklady na údržbu tam nebudou malé a i přesto se ty auta vyplatí udržovat. Takže je zřejmé, že ty auta zdaleka nejsou na hranici životnosti v 250 tisících.

mpolan
30. srpna • 15:28

A proto automobilky deklarují, že to tak dělají, aha... Dělaly to už v devadesátých letech, kdy se tím dokonce chlubily. Samozřejmě, že to auto bez problémů přežije i déle, ale není konstruováno a testováno na půlmilióny a milióny...

kvetnaty slovnik
29. srpna • 13:58

Zatimco CR je obrovkse a dane na nova auta jsou zanedbatelne. :-D :-)) ;-)

kvetnaty slovnik
29. srpna • 13:07

Sakrys, ja to prepiskl o 440 km! :-O

Lidl
29. srpna • 10:36

Proč se u těhle "bobulí" furt cpe nějaký trapný X6?

vrtak hlavni
29. srpna • 11:18

Protoze Skoda zatim zadne tak marne nesmyslne auto jako X6 neudelala. Ale dockej casu ... ;-)

Arakan
29. srpna • 10:27

Tak ste z Arkany spravili Arakan z odseku na odsek..

mpolan
29. srpna • 10:29

Ještě, že ne Arakain.

OnlyTruth
29. srpna • 10:12

mam rad francuzke auta ale uz by fakt mali robit stvorkolky a nemyslim len do takychto vysokych kociek

vrtak hlavni
29. srpna • 10:11

Nikdy jsem Renault nemel a ani momentalne o nem neuvazuji, coz ovsem rozhodne neznamena, ze bych jej nutne musel povazovat za neco podradneho. Nicmene, musim pripustit, ze design soucasnych Renaultu se mi docela libi. A co vic, soucasne Renaulty jsou sjednocenym designem charakteristicke a priznavaji tak prislusnost k automobilce. A tak to mam rad.

Jedna Bedna
31. srpna • 0:24

no designem s přimhouřením oka možná, ale kvalitou, úrovní technických řešení a především prestiží.... ani omylem

dpcstb
31. srpna • 11:34

mas maleho ftaka ze nutne potrebujes predrazenu znacku?

polo
31. srpna • 21:08

Zajímavý, že tyhle nesmysly s ptákem vždycky plácají zoufalci, co jezdí v nějaký popelnici.:-D

Jedna Bedna
2. září • 12:59

proto je plácají B-]

Roman
31. srpna • 18:36

To neni o velikosti ptáka. To je o značce tepláků:-))

Wonn
29. srpna • 10:04

Jen další divně tvarovaná nakopnutá krabice.... takže co se mi na ní má líbit?

Jan
29. srpna • 12:17

Nádherné auto,pokud bude cena zajímavá,tak tohle bude velký úspěch;-)

Petr
30. srpna • 13:40

Uspech ano. Proda se 1000Ks za rok :D

Jedna Bedna
31. srpna • 0:23

a pořád to je Rencek, srovnávat s BMW/Daimler/Audi/Lexus je něco mezi trapností a demencí

vrtak hlavni
29. srpna • 10:12

Rekni mi, ktera auta nejsou "nakopnuta krabice" a ja Ti povim, co jsi za cloveka. :-)

Wonn
29. srpna • 10:21

se podívej, kde tomuhle autu (a všem jemu podobným) končí horní hrana kufru, vždyť to je hnus...

vrtak hlavni
29. srpna • 10:26

A v pripade BMW X6 ci Mercedes-Benz GLC a GLE to hnus neni?

Wonn
29. srpna • 10:43

samozřejmě že je, co nechápeš na slově "další"???

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pacho
29. srpna • 13:00

z toho, čo si tuna napísal buď jazdíš na hnusnom aute, alebo na bicykli .

Wonn
29. srpna • 13:04

Nejezdím na autě, ale v autě. Pokud jsi zvyklý jezdit na autě a líbí se ti tyhle oteklé obludy, tak není divu, že se neshodneme.

kvetnaty slovnik
29. srpna • 13:35

Hele, nemas ty nahodou PMS? :-P

Doporučujeme

Články odjinud