No co co co co co co, tak je to holt BMW X6 pro nového Jamese Bonda, kterého bude hrát Roman Skamene a jeho velkou vrchní šéfovou (paní M) bude geniální Včelka Mája, skvělá dáma Aťka Janoušková ;-) ;-) ;-)
Monstrum z galaxie Arkana :-D
spíš mercedes, renault spolupracuje s mercedesem, nevím kde jste přišli na to bmw.:-|
Tak ta X6 má aspoň pořádný motory, které začínají s R6. Tohle s tou 1,3 pojede leda tak s kopce a s větrem v zádech
Zvláštní trend. Zajímalo by mě, co designéra bolí víc, navrhovat Thalii, nebo tohle? Jediná hezká tzv. "sportovněji střižená SUV jsou v tuto chvíli asi jen Stelvio a Levante". Tyhle zrůdy počínaje Xkovými BMW, přes Mercedes GLE až k tomuhle Renaultu jsou znásilněním významu slova design. To jsou auta vážně jen pro lidi v "teplákách".
Pěkný rendlík, ten půjde dobře na odbyt.
Renaultu se proste nedari prodavat auta s cenou okolo mega viz Talisman.. a zase se pujdou spalit
Tohle je auto s technikou Dusteru, takže mega asi stát ani zdaleka nebude.
Je fajn, jak ti frantíci cpou do čím dál větších aut ty přefoukané motůrky z vysavače...😉. Zatím jsem neměl tu čest, ale v někde jsem četl test Espace s 1.6 v dieselu a prý to bylo líný jak veš...Nedivím se.
Ono málokterá automobilka ti dá dnes do auta skutečný motor. Auta jsou spotřební materiál, většinu kupují firmy a firmy obměňují vozový park kvůli odpisům. Není žádný důvod je stavět tak aby něco vydržela.
Důvod stavět auta "aby něco vydržela" nebyl nikdy. Auta se testují na nájezd kolem 250 000 km a dělá se to tak už několik desetiletí. Dříve bývaly plánované nájezdy i menší a všechno se řešilo rozsáhlými opravami.A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo. A většinou je to jen za cenu nesmyslných nákladů na udržení v provozu.
"A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo."Pravidlo to nie je, ale auta niektorych znaciek maju vyrazne vyssiu sancu dozit sa vysokeho najazdu nez ich konkurencia. Taky Prius - kusy s x-stotisic km su pravidlom a funguju bez problemov dalej. Skratka plati, ze Prius II s 250-tisic km je lepsia volba ako Octavia so 100K z rovnakeho obdobia.
To plati podle konstanty joe doe, ve skutecnosti jen minimalne. Vic zalezi, jak se majitel k autu choval
Tusim, ze on to myslel tak, ze napriklad Prius s najezdem 5 000 000 km je podobne vyjimecny jako Octavia s 1 000 000 km.
Opravdu? "Nyní se k nám dostala nizozemská statistika, která ukazuje průměrné kilometrové proběhy aut vyřazených z provozu. Tedy kolik měla auta dané značky - rozdělení na modely není k dispozici - najeto, když jejich provoz už byl příliš nákladný z hlediska servisu a údržby, že se je prostě nevyplatilo dál držet při životě nebo je prodat dalšímu majiteli. To je opravdu finální účet prozrazující, kdy život těch či oněch aut definitivně končí - čísla, která běžně zůstávají skryta všem krom samotných majitelů."http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-techto-... ...
Nizozemí je malé a má vysoké daně na nová auta, takže se vyplatí udržovat takové vozy v provozu. To fakt není moc vypovídající trh.
To není o tom, že je to vypovídající trh. Tím jsem chtěl říct, že auta se opravdu netestují na 250 tisíc km životnosti, když z Holandské statistiky jasně plyne, že u nich se ta auta dožívají podstatně větších porcí km. A myslím, že počty těch aut tam nejsou zanedbatelné. A taky náklady na údržbu tam nebudou malé a i přesto se ty auta vyplatí udržovat. Takže je zřejmé, že ty auta zdaleka nejsou na hranici životnosti v 250 tisících.
A proto automobilky deklarují, že to tak dělají, aha... Dělaly to už v devadesátých letech, kdy se tím dokonce chlubily. Samozřejmě, že to auto bez problémů přežije i déle, ale není konstruováno a testováno na půlmilióny a milióny...
Zatimco CR je obrovkse a dane na nova auta jsou zanedbatelne. :-D :-)) ;-)
Sakrys, ja to prepiskl o 440 km! :-O
Proč se u těhle "bobulí" furt cpe nějaký trapný X6?
Protoze Skoda zatim zadne tak marne nesmyslne auto jako X6 neudelala. Ale dockej casu ... ;-)
Tak ste z Arkany spravili Arakan z odseku na odsek..
Ještě, že ne Arakain.
mam rad francuzke auta ale uz by fakt mali robit stvorkolky a nemyslim len do takychto vysokych kociek
Nikdy jsem Renault nemel a ani momentalne o nem neuvazuji, coz ovsem rozhodne neznamena, ze bych jej nutne musel povazovat za neco podradneho. Nicmene, musim pripustit, ze design soucasnych Renaultu se mi docela libi. A co vic, soucasne Renaulty jsou sjednocenym designem charakteristicke a priznavaji tak prislusnost k automobilce. A tak to mam rad.
no designem s přimhouřením oka možná, ale kvalitou, úrovní technických řešení a především prestiží.... ani omylem
mas maleho ftaka ze nutne potrebujes predrazenu znacku?
Zajímavý, že tyhle nesmysly s ptákem vždycky plácají zoufalci, co jezdí v nějaký popelnici.:-D
proto je plácají B-]
To neni o velikosti ptáka. To je o značce tepláků:-))
Jen další divně tvarovaná nakopnutá krabice.... takže co se mi na ní má líbit?
Nádherné auto,pokud bude cena zajímavá,tak tohle bude velký úspěch;-)
Uspech ano. Proda se 1000Ks za rok :D
a pořád to je Rencek, srovnávat s BMW/Daimler/Audi/Lexus je něco mezi trapností a demencí
Rekni mi, ktera auta nejsou "nakopnuta krabice" a ja Ti povim, co jsi za cloveka. :-)
se podívej, kde tomuhle autu (a všem jemu podobným) končí horní hrana kufru, vždyť to je hnus...
A v pripade BMW X6 ci Mercedes-Benz GLC a GLE to hnus neni?
samozřejmě že je, co nechápeš na slově "další"???
z toho, čo si tuna napísal buď jazdíš na hnusnom aute, alebo na bicykli .
Nejezdím na autě, ale v autě. Pokud jsi zvyklý jezdit na autě a líbí se ti tyhle oteklé obludy, tak není divu, že se neshodneme.
Hele, nemas ty nahodou PMS? :-P
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.