Renault Arkana odhalen! Jak se vám líbí lidové BMW X6?

Wonn  |  29. 08. 2018 10:04

Jen další divně tvarovaná nakopnutá krabice.... takže co se mi na ní má líbit?

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:12

Rekni mi, ktera auta nejsou "nakopnuta krabice" a ja Ti povim, co jsi za cloveka.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 10:21

se podívej, kde tomuhle autu (a všem jemu podobným) končí horní hrana kufru, vždyť to je hnus...

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:26

A v pripade BMW X6 ci Mercedes-Benz GLC a GLE to hnus neni?

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 10:43

samozřejmě že je, co nechápeš na slově "další"???

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 08. 2018 13:00

z toho, čo si tuna napísal buď jazdíš na hnusnom aute, alebo na bicykli .

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 13:04

Nejezdím na autě, ale v autě. Pokud jsi zvyklý jezdit na autě a líbí se ti tyhle oteklé obludy, tak není divu, že se neshodneme.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:35

Hele, nemas ty nahodou PMS?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 08. 2018 12:17

Nádherné auto,pokud bude cena zajímavá,tak tohle bude velký úspěch

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 08. 2018 13:40

Uspech ano. Proda se 1000Ks za rok :D

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  31. 08. 2018 00:23

a pořád to je Rencek, srovnávat s BMW/Daimler/Audi/Lexus je něco mezi trapností a demencí

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:11

Nikdy jsem Renault nemel a ani momentalne o nem neuvazuji, coz ovsem rozhodne neznamena, ze bych jej nutne musel povazovat za neco podradneho. Nicmene, musim pripustit, ze design soucasnych Renaultu se mi docela libi. A co vic, soucasne Renaulty jsou sjednocenym designem charakteristicke a priznavaji tak prislusnost k automobilce. A tak to mam rad.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  31. 08. 2018 00:24

no designem s přimhouřením oka možná, ale kvalitou, úrovní technických řešení a především prestiží.... ani omylem

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  31. 08. 2018 11:34

mas maleho ftaka ze nutne potrebujes predrazenu znacku?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  31. 08. 2018 18:36

To neni o velikosti ptáka. To je o značce tepláků

Odpovědět  |   | 
polo  |  31. 08. 2018 21:08

Zajímavý, že tyhle nesmysly s ptákem vždycky plácají zoufalci, co jezdí v nějaký popelnici.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  02. 09. 2018 12:59

proto je plácají

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 08. 2018 10:12

mam rad francuzke auta ale uz by fakt mali robit stvorkolky a nemyslim len do takychto vysokych kociek

Odpovědět  |   | 
Arakan  |  29. 08. 2018 10:27

Tak ste z Arkany spravili Arakan z odseku na odsek..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 10:29

Ještě, že ne Arakain.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  29. 08. 2018 10:36

Proč se u těhle "bobulí" furt cpe nějaký trapný X6?

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 11:18

Protoze Skoda zatim zadne tak marne nesmyslne auto jako X6 neudelala. Ale dockej casu ...

Odpovědět  |   | 
Jiriez  |  29. 08. 2018 11:18

Je fajn, jak ti frantíci cpou do čím dál větších aut ty přefoukané motůrky z vysavače...😉. Zatím jsem neměl tu čest, ale v někde jsem četl test Espace s 1.6 v dieselu a prý to bylo líný jak veš...Nedivím se.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 08. 2018 11:28

Ono málokterá automobilka ti dá dnes do auta skutečný motor. Auta jsou spotřební materiál, většinu kupují firmy a firmy obměňují vozový park kvůli odpisům. Není žádný důvod je stavět tak aby něco vydržela.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 11:49

Důvod stavět auta "aby něco vydržela" nebyl nikdy. Auta se testují na nájezd kolem 250 000 km a dělá se to tak už několik desetiletí. Dříve bývaly plánované nájezdy i menší a všechno se řešilo rozsáhlými opravami.
A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo. A většinou je to jen za cenu nesmyslných nákladů na udržení v provozu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 08. 2018 12:54

Opravdu?

"Nyní se k nám dostala nizozemská statistika, která ukazuje průměrné kilometrové proběhy aut vyřazených z provozu. Tedy kolik měla auta dané značky - rozdělení na modely není k dispozici - najeto, když jejich provoz už byl příliš nákladný z hlediska servisu a údržby, že se je prostě nevyplatilo dál držet při životě nebo je prodat dalšímu majiteli. To je opravdu finální účet prozrazující, kdy život těch či oněch aut definitivně končí - čísla, která běžně zůstávají skryta všem krom samotných majitelů."

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-techto-... ...

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:07

Sakrys, ja to prepiskl o 440 km!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 13:50

Nizozemí je malé a má vysoké daně na nová auta, takže se vyplatí udržovat takové vozy v provozu. To fakt není moc vypovídající trh.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:58

Zatimco CR je obrovkse a dane na nova auta jsou zanedbatelne.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  30. 08. 2018 08:47

To není o tom, že je to vypovídající trh. Tím jsem chtěl říct, že auta se opravdu netestují na 250 tisíc km životnosti, když z Holandské statistiky jasně plyne, že u nich se ta auta dožívají podstatně větších porcí km. A myslím, že počty těch aut tam nejsou zanedbatelné. A taky náklady na údržbu tam nebudou malé a i přesto se ty auta vyplatí udržovat. Takže je zřejmé, že ty auta zdaleka nejsou na hranici životnosti v 250 tisících.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 08. 2018 15:28

A proto automobilky deklarují, že to tak dělají, aha... Dělaly to už v devadesátých letech, kdy se tím dokonce chlubily. Samozřejmě, že to auto bez problémů přežije i déle, ale není konstruováno a testováno na půlmilióny a milióny...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 08. 2018 14:41

"A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo."

Pravidlo to nie je, ale auta niektorych znaciek maju vyrazne vyssiu sancu dozit sa vysokeho najazdu nez ich konkurencia. Taky Prius - kusy s x-stotisic km su pravidlom a funguju bez problemov dalej. Skratka plati, ze Prius II s 250-tisic km je lepsia volba ako Octavia so 100K z rovnakeho obdobia.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 14:59

Tusim, ze on to myslel tak, ze napriklad Prius s najezdem 5 000 000 km je podobne vyjimecny jako Octavia s 1 000 000 km.

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 08. 2018 17:04

To plati podle konstanty joe doe, ve skutecnosti jen minimalne. Vic zalezi, jak se majitel k autu choval

Odpovědět  |   | 
Ota  |  29. 08. 2018 12:00

Renaultu se proste nedari prodavat auta s cenou okolo mega viz Talisman.. a zase se pujdou spalit

Odpovědět  |   | 
Twin  |  29. 08. 2018 12:24

Tohle je auto s technikou Dusteru, takže mega asi stát ani zdaleka nebude.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 08. 2018 13:32

Pěkný rendlík, ten půjde dobře na odbyt.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 08. 2018 17:46

Zvláštní trend. Zajímalo by mě, co designéra bolí víc, navrhovat Thalii, nebo tohle? Jediná hezká tzv. "sportovněji střižená SUV jsou v tuto chvíli asi jen Stelvio a Levante". Tyhle zrůdy počínaje Xkovými BMW, přes Mercedes GLE až k tomuhle Renaultu jsou znásilněním významu slova design. To jsou auta vážně jen pro lidi v "teplákách".

Odpovědět  |   | 
Matyniky  |  29. 08. 2018 18:03

Tak ta X6 má aspoň pořádný motory, které začínají s R6. Tohle s tou 1,3 pojede leda tak s kopce a s větrem v zádech

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 08. 2018 20:10

spíš mercedes, renault spolupracuje s mercedesem, nevím kde jste přišli na to bmw.

Odpovědět  |   | 
viper  |  30. 08. 2018 07:23

Monstrum z galaxie Arkana

Odpovědět  |   | 
Jerry.Gunman  |  01. 09. 2018 22:20

No co co co co co co,
tak je to holt BMW X6 pro nového Jamese Bonda, kterého bude hrát Roman Skamene a jeho velkou vrchní šéfovou (paní M) bude geniální Včelka Mája, skvělá dáma Aťka Janoušková

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

Volkswagen Touareg 3.0 TSI 4Motion

Od uvedení nové generace Volkswagenu Touareg na český trh uběhl už více než rok. Benzinový motor je v nabídce osamocen, výkonem se však řadí k nejlepším. Stojí za zvážení, nebo je lepší zůstat u obligátního turbodieselu?

8.  8.  2019 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A