Renault Arkana odhalen! Jak se vám líbí lidové BMW X6?

Wonn  |  29. 08. 2018 10:04

Jen další divně tvarovaná nakopnutá krabice.... takže co se mi na ní má líbit?

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:12

Rekni mi, ktera auta nejsou "nakopnuta krabice" a ja Ti povim, co jsi za cloveka.

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 10:21

se podívej, kde tomuhle autu (a všem jemu podobným) končí horní hrana kufru, vždyť to je hnus...

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:26

A v pripade BMW X6 ci Mercedes-Benz GLC a GLE to hnus neni?

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 10:43

samozřejmě že je, co nechápeš na slově "další"???

Odpovědět  |   | 
pacho  |  29. 08. 2018 13:00

z toho, čo si tuna napísal buď jazdíš na hnusnom aute, alebo na bicykli .

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  29. 08. 2018 13:04

Nejezdím na autě, ale v autě. Pokud jsi zvyklý jezdit na autě a líbí se ti tyhle oteklé obludy, tak není divu, že se neshodneme.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:35

Hele, nemas ty nahodou PMS?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  29. 08. 2018 12:17

Nádherné auto,pokud bude cena zajímavá,tak tohle bude velký úspěch

Odpovědět  |   | 
Petr  |  30. 08. 2018 13:40

Uspech ano. Proda se 1000Ks za rok :D

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  31. 08. 2018 00:23

a pořád to je Rencek, srovnávat s BMW/Daimler/Audi/Lexus je něco mezi trapností a demencí

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 10:11

Nikdy jsem Renault nemel a ani momentalne o nem neuvazuji, coz ovsem rozhodne neznamena, ze bych jej nutne musel povazovat za neco podradneho. Nicmene, musim pripustit, ze design soucasnych Renaultu se mi docela libi. A co vic, soucasne Renaulty jsou sjednocenym designem charakteristicke a priznavaji tak prislusnost k automobilce. A tak to mam rad.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  31. 08. 2018 00:24

no designem s přimhouřením oka možná, ale kvalitou, úrovní technických řešení a především prestiží.... ani omylem

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  31. 08. 2018 11:34

mas maleho ftaka ze nutne potrebujes predrazenu znacku?

Odpovědět  |   | 
Roman  |  31. 08. 2018 18:36

To neni o velikosti ptáka. To je o značce tepláků

Odpovědět  |   | 
polo  |  31. 08. 2018 21:08

Zajímavý, že tyhle nesmysly s ptákem vždycky plácají zoufalci, co jezdí v nějaký popelnici.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  02. 09. 2018 12:59

proto je plácají

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  29. 08. 2018 10:12

mam rad francuzke auta ale uz by fakt mali robit stvorkolky a nemyslim len do takychto vysokych kociek

Odpovědět  |   | 
Arakan  |  29. 08. 2018 10:27

Tak ste z Arkany spravili Arakan z odseku na odsek..

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 10:29

Ještě, že ne Arakain.

Odpovědět  |   | 
Lidl  |  29. 08. 2018 10:36

Proč se u těhle "bobulí" furt cpe nějaký trapný X6?

Odpovědět  |   | 
vrtak hlavni  |  29. 08. 2018 11:18

Protoze Skoda zatim zadne tak marne nesmyslne auto jako X6 neudelala. Ale dockej casu ...

Odpovědět  |   | 
Jiriez  |  29. 08. 2018 11:18

Je fajn, jak ti frantíci cpou do čím dál větších aut ty přefoukané motůrky z vysavače...😉. Zatím jsem neměl tu čest, ale v někde jsem četl test Espace s 1.6 v dieselu a prý to bylo líný jak veš...Nedivím se.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  29. 08. 2018 11:28

Ono málokterá automobilka ti dá dnes do auta skutečný motor. Auta jsou spotřební materiál, většinu kupují firmy a firmy obměňují vozový park kvůli odpisům. Není žádný důvod je stavět tak aby něco vydržela.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 11:49

Důvod stavět auta "aby něco vydržela" nebyl nikdy. Auta se testují na nájezd kolem 250 000 km a dělá se to tak už několik desetiletí. Dříve bývaly plánované nájezdy i menší a všechno se řešilo rozsáhlými opravami.
A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo. A většinou je to jen za cenu nesmyslných nákladů na udržení v provozu.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  29. 08. 2018 12:54

Opravdu?

"Nyní se k nám dostala nizozemská statistika, která ukazuje průměrné kilometrové proběhy aut vyřazených z provozu. Tedy kolik měla auta dané značky - rozdělení na modely není k dispozici - najeto, když jejich provoz už byl příliš nákladný z hlediska servisu a údržby, že se je prostě nevyplatilo dál držet při životě nebo je prodat dalšímu majiteli. To je opravdu finální účet prozrazující, kdy život těch či oněch aut definitivně končí - čísla, která běžně zůstávají skryta všem krom samotných majitelů."

http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-techto-... ...

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:07

Sakrys, ja to prepiskl o 440 km!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 08. 2018 13:50

Nizozemí je malé a má vysoké daně na nová auta, takže se vyplatí udržovat takové vozy v provozu. To fakt není moc vypovídající trh.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 13:58

Zatimco CR je obrovkse a dane na nova auta jsou zanedbatelne.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  30. 08. 2018 08:47

To není o tom, že je to vypovídající trh. Tím jsem chtěl říct, že auta se opravdu netestují na 250 tisíc km životnosti, když z Holandské statistiky jasně plyne, že u nich se ta auta dožívají podstatně větších porcí km. A myslím, že počty těch aut tam nejsou zanedbatelné. A taky náklady na údržbu tam nebudou malé a i přesto se ty auta vyplatí udržovat. Takže je zřejmé, že ty auta zdaleka nejsou na hranici životnosti v 250 tisících.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  30. 08. 2018 15:28

A proto automobilky deklarují, že to tak dělají, aha... Dělaly to už v devadesátých letech, kdy se tím dokonce chlubily. Samozřejmě, že to auto bez problémů přežije i déle, ale není konstruováno a testováno na půlmilióny a milióny...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 08. 2018 14:41

"A ty ojedinělé kousky, co nám tu občas prezentují, s nájezdy půl miliónu, milión a podobně... je to hezké, ale není to pravidlo."

Pravidlo to nie je, ale auta niektorych znaciek maju vyrazne vyssiu sancu dozit sa vysokeho najazdu nez ich konkurencia. Taky Prius - kusy s x-stotisic km su pravidlom a funguju bez problemov dalej. Skratka plati, ze Prius II s 250-tisic km je lepsia volba ako Octavia so 100K z rovnakeho obdobia.

Odpovědět  |   | 
kvetnaty slovnik  |  29. 08. 2018 14:59

Tusim, ze on to myslel tak, ze napriklad Prius s najezdem 5 000 000 km je podobne vyjimecny jako Octavia s 1 000 000 km.

Odpovědět  |   | 
tom  |  29. 08. 2018 17:04

To plati podle konstanty joe doe, ve skutecnosti jen minimalne. Vic zalezi, jak se majitel k autu choval

Odpovědět  |   | 
Ota  |  29. 08. 2018 12:00

Renaultu se proste nedari prodavat auta s cenou okolo mega viz Talisman.. a zase se pujdou spalit

Odpovědět  |   | 
Twin  |  29. 08. 2018 12:24

Tohle je auto s technikou Dusteru, takže mega asi stát ani zdaleka nebude.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  29. 08. 2018 13:32

Pěkný rendlík, ten půjde dobře na odbyt.

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 08. 2018 17:46

Zvláštní trend. Zajímalo by mě, co designéra bolí víc, navrhovat Thalii, nebo tohle? Jediná hezká tzv. "sportovněji střižená SUV jsou v tuto chvíli asi jen Stelvio a Levante". Tyhle zrůdy počínaje Xkovými BMW, přes Mercedes GLE až k tomuhle Renaultu jsou znásilněním významu slova design. To jsou auta vážně jen pro lidi v "teplákách".

Odpovědět  |   | 
Matyniky  |  29. 08. 2018 18:03

Tak ta X6 má aspoň pořádný motory, které začínají s R6. Tohle s tou 1,3 pojede leda tak s kopce a s větrem v zádech

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  29. 08. 2018 20:10

spíš mercedes, renault spolupracuje s mercedesem, nevím kde jste přišli na to bmw.

Odpovědět  |   | 
viper  |  30. 08. 2018 07:23

Monstrum z galaxie Arkana

Odpovědět  |   | 
Jerry.Gunman  |  01. 09. 2018 22:20

No co co co co co co,
tak je to holt BMW X6 pro nového Jamese Bonda, kterého bude hrát Roman Skamene a jeho velkou vrchní šéfovou (paní M) bude geniální Včelka Mája, skvělá dáma Aťka Janoušková

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 211 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A