Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

10w60  |  23. 09. 2020 12:03

vypadá dobře

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  23. 09. 2020 12:26

Bude i s LPG?

Odpovědět  |   | 
sondage  |  23. 09. 2020 12:43

Nope, nebude.
1,3 TCe MHEV s automatem ve dvou variantách a hybrid E-TECH 140

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  23. 09. 2020 12:51

Pokud tomu nasadí dobrou cenu, tak se koncernové tříválce začnou ještě víc klepat.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  23. 09. 2020 13:31

Rozhodně bude dražší než koncern s tříválcem a manuálem.Jinak proti 1.5 asi stejná cena ale proti čemu to poslat no nevím.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 14:12

Akorát VW jaksi nemá odpovídající protiváhu v segmentu. S čím tedy porovnávat cenu?

Odpovědět  |   | 
šofér  |  23. 09. 2020 14:41

Kia X-ceed.

Odpovědět  |   | 

je kratší a má taky menší rozvor, ale jo, dostačuje. U nás X-ceed se stal náhradou golfa.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 17:56

Volkswagen koupil Kiu? A kdy, že mi to uniklo? Nebo jsi zase nepochopil smysl celého vlákna?

Odpovědět  |   | 

kia chce koupit přes hyundai VW.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  24. 09. 2020 11:55

Všichni v evropě přestanou vyrábět a prodávat svá vozidla.Zůstane jen Dacia a naše starý povozy

Odpovědět  |   | 

Z boku to auto vypadá nějak divně... jak kdyby to byla karoserie klasického sedanu/liftbacku na velkých kolech. Když se podívám na zmíněnou X6 nebo GLC, tak spodní hrana karoserie je mnohem níže. Kola tak více objímá a netrčí z ní ven.

Odpovědět  |   | 
Lan  |  23. 09. 2020 13:11

To je blábol dne.

Odpovědět  |   | 

To můžeš říct na cokoli. Zkus třeba příště nějaký argument, když už na mě musíš reagovat.

Odpovědět  |   | 
Lan  |  23. 09. 2020 14:50

Promiň, ale srovnávat auto za 0.5M s autem za 2M je blábol.

Odpovědět  |   | 

Myslíš že když by karoserii protáhli o 10 čísel dolů tak by bylo najednou o mega dražší?

Odpovědět  |   | 
Lan  |  23. 09. 2020 16:17

To myslíš vážně protahovat karosérii o 10cm dolů?

Odpovědět  |   | 

arkana stojí 500tkč?

Odpovědět  |   | 
ono  |  23. 09. 2020 19:30

odhaduji cenu od 790 000,- ale spíš víc když captur phev stojí od 750 000,-Kč

Odpovědět  |   | 
Lan  |  23. 09. 2020 13:12

To je blábol dne.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  24. 09. 2020 08:18

chce to si článek ještě jednou přečíst. Píše se o X4, ne X6.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 13:22

Sice to honosně označují za SUV-kupé, ale na mě to spíš působí jako liftback na steroidech. Trošku spíš ve stylu i30 fastback nebo něčeho podobného.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 09. 2020 14:04

Atmo 1.6 nebo foukaná malorážka 1.3? Jo, tak ten byl dobrej. Tvl kam ten svět spěje.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 14:14

Kupodivu vpřed, i když to nechceš vidět. K čemu pod kapotou auta nižší střední třídy obří motor, už nejsme v pravěku.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 09. 2020 14:47

Věř, že bych to viděl rád, ale to se bohužel neděje. To, že ty to vidíš jinak, je naprosto v pořádku, každý máme jiné vidění světa.

Odpovědět  |   | 

V dnešní době je objem motoru opravdu ne příliš důležité číslo. Ve Formuli 1 mají taky jen 1.6, ale s výkonem 800 koní. Takže i ta 1.3 může mít solidní dynamiku, zvlášť ještě když se k tomu dá elektromotor, který pomůže v nízkých otáčkách než sepne turbo.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 09. 2020 16:27

Elpin E.: V dnešní pokřivené době, kdy se šetří kde může, platí staré známé "objem ničím nenahradíš" ještě daleko více než kdy předtím. A znovu opakuji, já vám to vaše vidění světa chlapci neberu, klidně si dejte do krabice vážící bezmála 1.5 tuny 3x přeplňovaný 3válcový litr a buďte spokojení, že už nejste v pravěku. Mně tohle do baráku prostě a jednoduše nesmí, chápeme?

PS: K F1 se raději vyjadřovat nebudu, nerad bych z někoho udělal méněcenného.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 17:57

Nevyjadřuj, udělal bys méněcenného jen ze sebe.
V dnešní době, kdy máme k dispozici mnohem lepší materiály a technologie, než před dvaceti lety, je lpění na objemu opravdu znakem nevyspělosti a neznalosti.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 09. 2020 18:52

Allamarein: Z tebe jsem tu méněcenného udělal již několikrát, takže ty se raději nevyjadřuj ty lepší materiále.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 19:06

No, když si to chceš myslet? Zatím jsi vždycky utekl z diskuse bez jediného argumentu.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  24. 09. 2020 11:15

Ktery skvost jste nakonev v AAA autobazaru vybral ?

Odpovědět  |   | 

dnešní doba žádá neturbo hybridní motory, kde na elektřinu se rozjedeš na 130km/hod a automat při současným provozu.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  24. 09. 2020 14:22

Proč neturbo? S turbem má primovstrik vyšší účinnost.

Odpovědět  |   | 
soudruh Pláteník  |  24. 09. 2020 07:40

Podívej, dvacet let zpět měly vozy za 400tis kč motory jaké? Maximálně 1.6. Po započítání inflace ti dřívějších 400tis dá na dnešní Arkanu. Motor stejně velký, pokud to chceš hodnotit takto a karoserie dokonce větší.

Stejně tak, v dané době jsi mohl mít brko třeba Primeru GT, ta stála odhadem 800tis? Po započítání inflace a trochu snahy, dosáhneš po slevě dnes na 340i. Ještě větší motor. Jediná změna je, že nejsou příjemně velké motory v malých vozech. To je ale dáno nezájmem zákazníků, protože už jim výkon stačí a raději připlatí za vůz vyšší třídy.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 09. 2020 08:59

Nač 20? Stačí 10 let a mé současné auto, abych teorii jednoho zdejšího komika rozcupoval na kousky. Před 10 lety jsem koupil Corsu GSi s motorem 1.6T R4 a dnes, když půjdu do salonu Opelu v naději, že se tedy údajně svět posouvá kupředu a já si pořídím zase o něco lepší káru, tak co mi Opel nabídne? 1.2T R3? To má být jako to posunutí vpřed? Tak ten byl v tom případě dobrej A to je jenom jeden příklad za všechny, o klesající kvalitě nových modelů vs. starých nemá smysl ani mluvit. Tam, kde byl dřív nerez je dnes obyčejný plech. Tam, kde byl kov je dnes plast. Tam, kde byla plynová vzpěra je dnes tyčka k rajčatům. Atd., atd. Jo chlapci, pohádky o posouvání kupředu vykládejte doma máti.

Odpovědět  |   | 
soudruh Pláteník  |  24. 09. 2020 11:09

Nic jsem o posouvání vpřed nepovídal. Říkám, že za stejný x násobek platového mediánu dostaneš stále to samé. Jestli tvá Corsa 10let zpět stála dříve ceníkových 600tis? To je v dnešních penězích přes 800. Podívej co za ty peníze nabídne Hyundai I30 N.

Můžeš zase oponovat rachtátkem R3 u sportovního Yarise za 800tis. Jenže to není dáno tím, že by nemohli nabídnout motor co Hyundai. Je to dáno tím, že to zákazníci zkousnou.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 09. 2020 12:44

Nedostanu to samé, jak jsem ti názorně ukázal. A Hyundai i30 N sem nepleť, řeč je o Opelu a B-segmentu.

Odpovědět  |   | 
Hmm  |  25. 09. 2020 10:20

Pod tohle se podepisu. Dnesni auto jsou sizena, spotrebka co se po zaruce zacne pomalu rozpadat( nevim jak jsou na tom kary nad mega dve atd.)Proste konzum. O foukanym tri hrnku se radeji ani vyjadrovat nebudu. Proste svet se v prdel obraci

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  25. 09. 2020 11:12

Hmm: Každý, kdo nemá v hlavě seno a při návštěvě servisu se taky jednou za čas, místo kafíčka na recepci, zajde podívat přímo na dílnu, jak ten jeho zázrak vlastně vypadá zespod a v místech, kam normálně nekouká, se pod to podepíše. Už i mainstreamoví novináři se nad tím podivují, např. u nového Golfu, a to už je co říct.

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  25. 09. 2020 18:40

A o tom je autobiznis!
Hromadné nakupovanie firemných aut na lízing a po troch rokoch predať!
Pritom by kľudne ešte roky slúžili.
Lenže média produkujú info, že sa to začne kaziť.
Skoro mám dojem, že automobilky majú na to platených trollov!

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  25. 09. 2020 16:39

Proč se pořád plácat ve stejně velkých motorech?

Když si představím, jaký miniaturní výkon, miniaturní točivý moment i dynamiku měla 1,6 (75 kW) nebo 1,9 (92 kW) od Mercedesu z roku 1998 a srovnám to například se současnou 1,2 (115 kW) od PSA, tak nemám pocit, že bych se měl dnes cítit poškozen.

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  25. 09. 2020 18:32

Tak to bolo. Prvá Fabia cez 300 tisíc Sk. Felicia s 1,6, servo + airbagy - tá istá cena.
A pamätám, ako si jeden sused kúpil Hyundai Santa Fe za 930 tisíc Sk!!!

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 16:23

kto by uz len dnes chcel pod kapotu giganticky motor ktory ta v zatacke vyhodi po nose, ked moze mat vyssi vykon z maleho lahkeho motoru? ja by som bral aj pollitrovy motor, akby to malo vykon 200 koni

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  29. 09. 2020 16:16

Kolik "litrů" má takový 200 kW elektromotor.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 09. 2020 22:08

Viděl jsem jí naživo už někdy v zimě v Praze, tmavě červenou a měla Ruskou MPZ a celkem mě ten vzhled zklamal. Na fotkách vypadá o dost líp než v reálu.

Odpovědět  |   | 
Juraj K.  |  25. 09. 2020 17:45

"...české cenovky tedy ještě neznáme."
Hlavne, že autor v titulke píše, že o lacné SUV bude záujem!

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 09. 2020 16:18

vyzera to lepsie ako 90% premioviek

Odpovědět  |   | 
Marťan  |  30. 09. 2020 23:11

Podle mě nejatraktivnější auto, jaký jsem za posledních 10 let viděl. Pokud bude mít použitelný 4x4, rád vyměním za svý Subaru XV.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 70 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 5 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro