Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

48 komentářů

Marťan
30. září • 23:11

Podle mě nejatraktivnější auto, jaký jsem za posledních 10 let viděl. Pokud bude mít použitelný 4x4, rád vyměním za svý Subaru XV.

dpcstb
28. září • 16:18

vyzera to lepsie ako 90% premioviek

Juraj K.
25. září • 17:45

"...české cenovky tedy ještě neznáme."
Hlavne, že autor v titulke píše, že o lacné SUV bude záujem!

Roman
23. září • 22:08

Viděl jsem jí naživo už někdy v zimě v Praze, tmavě červenou a měla Ruskou MPZ a celkem mě ten vzhled zklamal. Na fotkách vypadá o dost líp než v reálu.

Shimi
23. září • 14:04

Atmo 1.6 nebo foukaná malorážka 1.3? Jo, tak ten byl dobrej. Tvl kam ten svět spěje.

dpcstb
28. září • 16:23

kto by uz len dnes chcel pod kapotu giganticky motor ktory ta v zatacke vyhodi po nose, ked moze mat vyssi vykon z maleho lahkeho motoru? ja by som bral aj pollitrovy motor, akby to malo vykon 200 koni

Rejpal
29. září • 16:16

Kolik "litrů" má takový 200 kW elektromotor.

soudruh Pláteník
24. září • 7:40

Podívej, dvacet let zpět měly vozy za 400tis kč motory jaké? Maximálně 1.6. Po započítání inflace ti dřívějších 400tis dá na dnešní Arkanu. Motor stejně velký, pokud to chceš hodnotit takto a karoserie dokonce větší.Stejně tak, v dané době jsi mohl mít brko třeba Primeru GT, ta stála odhadem 800tis? Po započítání inflace a trochu snahy, dosáhneš po slevě dnes na 340i. Ještě větší motor. Jediná změna je, že nejsou příjemně velké motory v malých vozech. To je ale dáno nezájmem zákazníků, protože už jim výkon stačí a raději připlatí za vůz vyšší třídy.

Juraj K.
25. září • 18:32

Tak to bolo. Prvá Fabia cez 300 tisíc Sk. Felicia s 1,6, servo + airbagy - tá istá cena.
A pamätám, ako si jeden sused kúpil Hyundai Santa Fe za 930 tisíc Sk!!!

Rejpal
25. září • 16:39

Proč se pořád plácat ve stejně velkých motorech?Když si představím, jaký miniaturní výkon, miniaturní točivý moment i dynamiku měla 1,6 (75 kW) nebo 1,9 (92 kW) od Mercedesu z roku 1998 a srovnám to například se současnou 1,2 (115 kW) od PSA, tak nemám pocit, že bych se měl dnes cítit poškozen.

Shimi
24. září • 8:59

Nač 20? Stačí 10 let a mé současné auto, abych teorii jednoho zdejšího komika rozcupoval na kousky. Před 10 lety jsem koupil Corsu GSi s motorem 1.6T R4 a dnes, když půjdu do salonu Opelu v naději, že se tedy údajně svět posouvá kupředu a já si pořídím zase o něco lepší káru, tak co mi Opel nabídne? 1.2T R3? To má být jako to posunutí vpřed? Tak ten byl v tom případě dobrej :-D A to je jenom jeden příklad za všechny, o klesající kvalitě nových modelů vs. starých nemá smysl ani mluvit. Tam, kde byl dřív nerez je dnes obyčejný plech. Tam, kde byl kov je dnes plast. Tam, kde byla plynová vzpěra je dnes tyčka k rajčatům. Atd., atd. Jo chlapci, pohádky o posouvání kupředu vykládejte doma máti.

Hmm
25. září • 10:20

Pod tohle se podepisu. Dnesni auto jsou sizena, spotrebka co se po zaruce zacne pomalu rozpadat( nevim jak jsou na tom kary nad mega dve atd.)Proste konzum. O foukanym tri hrnku se radeji ani vyjadrovat nebudu. Proste svet se v prdel obraci

Juraj K.
25. září • 18:40

A o tom je autobiznis!
Hromadné nakupovanie firemných aut na lízing a po troch rokoch predať!
Pritom by kľudne ešte roky slúžili.
Lenže média produkujú info, že sa to začne kaziť.
Skoro mám dojem, že automobilky majú na to platených trollov!

Shimi
25. září • 11:12

Hmm: Každý, kdo nemá v hlavě seno a při návštěvě servisu se taky jednou za čas, místo kafíčka na recepci, zajde podívat přímo na dílnu, jak ten jeho zázrak vlastně vypadá zespod a v místech, kam normálně nekouká, se pod to podepíše. Už i mainstreamoví novináři se nad tím podivují, např. u nového Golfu, a to už je co říct.

soudruh Pláteník
24. září • 11:09

Nic jsem o posouvání vpřed nepovídal. Říkám, že za stejný x násobek platového mediánu dostaneš stále to samé. Jestli tvá Corsa 10let zpět stála dříve ceníkových 600tis? To je v dnešních penězích přes 800. Podívej co za ty peníze nabídne Hyundai I30 N.Můžeš zase oponovat rachtátkem R3 u sportovního Yarise za 800tis. Jenže to není dáno tím, že by nemohli nabídnout motor co Hyundai. Je to dáno tím, že to zákazníci zkousnou.

Shimi
24. září • 12:44

Nedostanu to samé, jak jsem ti názorně ukázal. A Hyundai i30 N sem nepleť, řeč je o Opelu a B-segmentu.

Elpin E. (Elpin)
23. září • 15:58

V dnešní době je objem motoru opravdu ne příliš důležité číslo. Ve Formuli 1 mají taky jen 1.6, ale s výkonem 800 koní. Takže i ta 1.3 může mít solidní dynamiku, zvlášť ještě když se k tomu dá elektromotor, který pomůže v nízkých otáčkách než sepne turbo.

petr r. (petrumr)
23. září • 16:29

dnešní doba žádá neturbo hybridní motory, kde na elektřinu se rozjedeš na 130km/hod a automat při současným provozu.

Tom
24. září • 14:22

Proč neturbo? S turbem má primovstrik vyšší účinnost.

Shimi
23. září • 16:27

Elpin E.: V dnešní pokřivené době, kdy se šetří kde může, platí staré známé "objem ničím nenahradíš" ještě daleko více než kdy předtím. A znovu opakuji, já vám to vaše vidění světa chlapci neberu, klidně si dejte do krabice vážící bezmála 1.5 tuny 3x přeplňovaný 3válcový litr a buďte spokojení, že už nejste v pravěku. Mně tohle do baráku prostě a jednoduše nesmí, chápeme?PS: K F1 se raději vyjadřovat nebudu, nerad bych z někoho udělal méněcenného.

Jaroslav
24. září • 11:15

Ktery skvost jste nakonev v AAA autobazaru vybral ?

Allamarein
23. září • 17:57

Nevyjadřuj, udělal bys méněcenného jen ze sebe.
V dnešní době, kdy máme k dispozici mnohem lepší materiály a technologie, než před dvaceti lety, je lpění na objemu opravdu znakem nevyspělosti a neznalosti.

Shimi
23. září • 18:52

Allamarein: Z tebe jsem tu méněcenného udělal již několikrát, takže ty se raději nevyjadřuj ty lepší materiále.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
23. září • 19:06

No, když si to chceš myslet? Zatím jsi vždycky utekl z diskuse bez jediného argumentu.

Allamarein
23. září • 14:14

Kupodivu vpřed, i když to nechceš vidět. K čemu pod kapotou auta nižší střední třídy obří motor, už nejsme v pravěku.

Shimi
23. září • 14:47

Věř, že bych to viděl rád, ale to se bohužel neděje. To, že ty to vidíš jinak, je naprosto v pořádku, každý máme jiné vidění světa.

Allamarein
23. září • 13:22

Sice to honosně označují za SUV-kupé, ale na mě to spíš působí jako liftback na steroidech. Trošku spíš ve stylu i30 fastback nebo něčeho podobného.

Elpin E. (Elpin)
23. září • 13:01

Z boku to auto vypadá nějak divně... jak kdyby to byla karoserie klasického sedanu/liftbacku na velkých kolech. Když se podívám na zmíněnou X6 nebo GLC, tak spodní hrana karoserie je mnohem níže. Kola tak více objímá a netrčí z ní ven.

Peter(Charouz)
24. září • 8:18

chce to si článek ještě jednou přečíst. Píše se o X4, ne X6.

Lan
23. září • 13:12

To je blábol dne.

Lan
23. září • 13:11

To je blábol dne.

Elpin E. (Elpin)
23. září • 13:33

To můžeš říct na cokoli. Zkus třeba příště nějaký argument, když už na mě musíš reagovat.

Lan
23. září • 14:50

Promiň, ale srovnávat auto za 0.5M s autem za 2M je blábol.

petr r. (petrumr)
23. září • 16:25

arkana stojí 500tkč?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ono
23. září • 19:30

odhaduji cenu od 790 000,- ale spíš víc když captur phev stojí od 750 000,-Kč

Elpin E. (Elpin)
23. září • 14:59

Myslíš že když by karoserii protáhli o 10 čísel dolů tak by bylo najednou o mega dražší?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lan
23. září • 16:17

To myslíš vážně protahovat karosérii o 10cm dolů?

Warumnicht
23. září • 12:51

Pokud tomu nasadí dobrou cenu, tak se koncernové tříválce začnou ještě víc klepat.

Michal2
23. září • 13:31

Rozhodně bude dražší než koncern s tříválcem a manuálem.Jinak proti 1.5 asi stejná cena ale proti čemu to poslat no nevím.

Allamarein
23. září • 14:12

Akorát VW jaksi nemá odpovídající protiváhu v segmentu. S čím tedy porovnávat cenu?

šofér
23. září • 14:41

Kia X-ceed.

Allamarein
23. září • 17:56

Volkswagen koupil Kiu? A kdy, že mi to uniklo? Nebo jsi zase nepochopil smysl celého vlákna?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
23. září • 20:30

kia chce koupit přes hyundai VW.

Michal2
24. září • 11:55

Všichni v evropě přestanou vyrábět a prodávat svá vozidla.Zůstane jen Dacia a naše starý povozy

petr r. (petrumr)
23. září • 16:24

je kratší a má taky menší rozvor, ale jo, dostačuje. U nás X-ceed se stal náhradou golfa.

Moje jméno
23. září • 12:26

Bude i s LPG?

sondage
23. září • 12:43

Nope, nebude.
1,3 TCe MHEV s automatem ve dvou variantách a hybrid E-TECH 140

10w60
23. září • 12:03

vypadá dobřeB-]

Doporučujeme

Články odjinud