Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Renault-Alpine nebude dělat jen sportovní kupé. Chystá se i SUV

Dvoumístnými sportovními kupé s omezenou luxusní výbavou se žádná automobilka neuživí. A to samé platí i pro znovuzrozenou značku Alpine, která patří pod Renault. Zatímco tedy stále čekáme na zahájení výroby a prodeje slibovaného sporťáku, připravují se i další modely.

Mezi nimi je i sportovně založené SUV, které má soupeřit například s Jaguarem F-Pace či Porsche Macan, píše britský Autocar. Pro samostatnou divizi aliance Renault-Nissan je to zřejmě jediná cesta, jak se s jistotou udržet v černých číslech.

Alpine A110 (1962-1978): Modrá mistryně

Alpine A110 (1962-1978): Modrá mistryně

Značka Alpine se ale nechce ani u SUV omezit na běžnou spotřebitelskou konfekci. Cílem je vyvinout auto, které bude mít nejlepší jízdní vlastnosti ve své třídě. To bude s Macanem a F-Pacem v zádech trochu oříšek, ale konstruktéři tuto výzvu určitě přivítají. S laděním má navíc pomoci firma Lotus.

Pod kapotou chystaného SUV bychom měli najít novou platformu slibovaného nástupce Nissanu 370Z. Modely Z totiž budou také samostatná značka a tak se chystá i crossover Z, nikoli pouze klasické kupé. Ovšem platforma, která pojme i pohon 4x4 s akumulátory k hybridnímu pohonu, má být poměrně modulární a nebude problém na ní postavit klasickou zadokolku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků