Renault Alpine je blíže sériové výrobě. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,5 s

Jméno Alpine se definitivně vrátí na scénu. Nebude to hned teď v Ženevě, protože Renault zatím představil pouze koncept, ale mělo by to být ještě letos.
Seznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogalerie: Renault Alpine

Renault definitivně vrátí zpět na scénu jméno Alpine. Oznámil to dnes v rámci představení nového konceptu Alpine Vision, který má už od pohledu velmi blízko k sériové výrobě. Designově novinka navazuje na Alpine A110 Berlinette, přičemž zákazníky si chce Renault získat hlavně kombinací nízké hmotnosti a výborné ovladatelnosti.

Fotogalerie: Alpine A110-50 detailně (+video)

Fotogalerie: Alpine A110-50 detailně (+video)

Renault bude na automobilu ještě dále pracovat, dobrou zprávou je ale skutečnost, že se finální varianta představí ještě do konce letošního roku (že by na podzim v Paříži?). Renault také slíbil, že se speciál vyrobený v Dieppe dostane do prodeje hned příští rok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Alpine Vision je stále pouze koncept, automobilka ovšem upozorňuje na to, že tato verze už má k sériové výrobě hodně blízko. Vůz se začne prodávat za rok

V tiskové zprávě automobilka zmiňuje ještě dvě důležité skutečnosti. Novodobá Alpine dostane nový přeplňovaný čtyřválec, který mají na svědomí experti z divize Renault Sport. Výkon zatím zůstává utajen, nicméně Renault si dal u tohoto auta za cíl sprint z nuly na 100 km/h v čase do 4,5 s.

V Ženevě si tedy budeme moci prohlédnout pouze Alpine Vision, nicméně jak Renault upřesňuje, sériové provedení má být tomuto konceptu velmi blízké, a to jak po stránce vzhledu, tak co do hmotnosti nebo schopností podvozku. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogalerie: Renault Alpine
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků