Renault Alpine je blíže sériové výrobě. Z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,5 s

Jméno Alpine se definitivně vrátí na scénu. Nebude to hned teď v Ženevě, protože Renault zatím představil pouze koncept, ale mělo by to být ještě letos.
Seznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogalerie: Renault Alpine

Renault definitivně vrátí zpět na scénu jméno Alpine. Oznámil to dnes v rámci představení nového konceptu Alpine Vision, který má už od pohledu velmi blízko k sériové výrobě. Designově novinka navazuje na Alpine A110 Berlinette, přičemž zákazníky si chce Renault získat hlavně kombinací nízké hmotnosti a výborné ovladatelnosti.

Fotogalerie: Alpine A110-50 detailně (+video)

Fotogalerie: Alpine A110-50 detailně (+video)

Renault bude na automobilu ještě dále pracovat, dobrou zprávou je ale skutečnost, že se finální varianta představí ještě do konce letošního roku (že by na podzim v Paříži?). Renault také slíbil, že se speciál vyrobený v Dieppe dostane do prodeje hned příští rok.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Renault Alpine Vision je stále pouze koncept, automobilka ovšem upozorňuje na to, že tato verze už má k sériové výrobě hodně blízko. Vůz se začne prodávat za rok

V tiskové zprávě automobilka zmiňuje ještě dvě důležité skutečnosti. Novodobá Alpine dostane nový přeplňovaný čtyřválec, který mají na svědomí experti z divize Renault Sport. Výkon zatím zůstává utajen, nicméně Renault si dal u tohoto auta za cíl sprint z nuly na 100 km/h v čase do 4,5 s.

V Ženevě si tedy budeme moci prohlédnout pouze Alpine Vision, nicméně jak Renault upřesňuje, sériové provedení má být tomuto konceptu velmi blízké, a to jak po stránce vzhledu, tak co do hmotnosti nebo schopností podvozku. 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Renault Alpine, 2x video
  2. Fotogalerie: Renault Alpine
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků