Renault Alaskan prošel modernizací. Nyní uveze těžší náklad a uvnitř jde s dobou

Renault se rozhodl modernizovat svůj pick-up Alaskan. Především se soustředil na vylepšení techniky uvnitř a zlepšení schopností užitkového modelu.

Exteriér modernizovaného Renaultu Alaskan, který stále technicky vychází z Nissanu Navara, není třeba řešit, jelikož zde se automobilka na novinky skoro nesoustředila. Hlavní je zmínit, že úpravy se týkají hlavně podvozku, nabídky motorů a konektivity uvnitř.

Díky nové víceprvkové zadní nápravě se zvýšila nosnost až o 146 kg vůči předchozí verzi, tudíž je nyní užitečné zatížení vozu na hodnotě 1,1 tuny. Nadále přitom lze tahat přívěsy o hmotnosti až 3,5 tuny. Mimo tyto výhody má nová náprava zajistit i vyšší jízdní komfort a redukovat nežádoucí vibrace.

Renault ukázal koncept nového Kangoo. Novinka přijede i jako elektromobil

Renault ukázal koncept nového Kangoo. Novinka přijede i jako elektromobil

Standardně dostává evropská verze Alaskanu také zadní kotoučové brzdy a systém automatického krizového brzdění (AEB). V nabídce se objevují i nová 17palcová litá kola, přičemž větší 18palcové disky jsou za příplatek.  

Přeplňovaný naftový čtyřválec o objemu 2,3 litru obdržel vyladění hlavně v rámci splnění posledních emisních norem. Stále ovšem bude motorizace k mání ve dvou úrovních výkonu – 120 kW (163 koní) či 140 kW (190 koní). Výkonnější specifikace si přitom polepšila na točivý moment 425 N.m (nárůst o 22 N.m) a dále bude volitelně dostupná se sedmistupňovým automatem.

Nový šéf Daimleru by mohl zrušit spolupráci s aliancí Renault-Nissan. Jaký má důvod?

Nový šéf Daimleru by mohl zrušit spolupráci s aliancí Renault-Nissan. Jaký má důvod?

Uvnitř byl Alaskan dovybaven novým infotainment systémem z posledních modelů Renaultu, který podporuje konektivitu s Android Auto a Apple CarPlay, je propojen s kamerovým systémem v rozsahu 360 stupňů okolo vozu a dostává i nový systém pro připojení přívěsu. Několika změn se měl nakonec dočkat i asistent pro sjíždění z kopce a rozjezd do kopce.  

Modernizovaný Renault Alaskan se objeví na trhu Evropy na podzim letošního roku. Upraveného ceníku se dočkáme krátce před samotným uvedením.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků