Renault Alaskan prošel modernizací. Nyní uveze těžší náklad a uvnitř jde s dobou

Renault se rozhodl modernizovat svůj pick-up Alaskan. Především se soustředil na vylepšení techniky uvnitř a zlepšení schopností užitkového modelu.

Exteriér modernizovaného Renaultu Alaskan, který stále technicky vychází z Nissanu Navara, není třeba řešit, jelikož zde se automobilka na novinky skoro nesoustředila. Hlavní je zmínit, že úpravy se týkají hlavně podvozku, nabídky motorů a konektivity uvnitř.

Díky nové víceprvkové zadní nápravě se zvýšila nosnost až o 146 kg vůči předchozí verzi, tudíž je nyní užitečné zatížení vozu na hodnotě 1,1 tuny. Nadále přitom lze tahat přívěsy o hmotnosti až 3,5 tuny. Mimo tyto výhody má nová náprava zajistit i vyšší jízdní komfort a redukovat nežádoucí vibrace.

Renault ukázal koncept nového Kangoo. Novinka přijede i jako elektromobil

Renault ukázal koncept nového Kangoo. Novinka přijede i jako elektromobil

Standardně dostává evropská verze Alaskanu také zadní kotoučové brzdy a systém automatického krizového brzdění (AEB). V nabídce se objevují i nová 17palcová litá kola, přičemž větší 18palcové disky jsou za příplatek.  

Přeplňovaný naftový čtyřválec o objemu 2,3 litru obdržel vyladění hlavně v rámci splnění posledních emisních norem. Stále ovšem bude motorizace k mání ve dvou úrovních výkonu – 120 kW (163 koní) či 140 kW (190 koní). Výkonnější specifikace si přitom polepšila na točivý moment 425 N.m (nárůst o 22 N.m) a dále bude volitelně dostupná se sedmistupňovým automatem.

Nový šéf Daimleru by mohl zrušit spolupráci s aliancí Renault-Nissan. Jaký má důvod?

Nový šéf Daimleru by mohl zrušit spolupráci s aliancí Renault-Nissan. Jaký má důvod?

Uvnitř byl Alaskan dovybaven novým infotainment systémem z posledních modelů Renaultu, který podporuje konektivitu s Android Auto a Apple CarPlay, je propojen s kamerovým systémem v rozsahu 360 stupňů okolo vozu a dostává i nový systém pro připojení přívěsu. Několika změn se měl nakonec dočkat i asistent pro sjíždění z kopce a rozjezd do kopce.  

Modernizovaný Renault Alaskan se objeví na trhu Evropy na podzim letošního roku. Upraveného ceníku se dočkáme krátce před samotným uvedením.

Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

dnes | Miro Mihálik
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků