Renault a Nissan připravují automobil za necelých 80 000 Kč

Renault a Nissan připravují automobil za necelých 80 000 Kč

Automobilka Renault připravuje ve spolupráci s Nissanem dva velmi levné modely. Cílem je vytvořit auta, která se zařadí pod značku Dacia. Informoval o tom francouzský web Latribune.fr. Obě extrémně levné novinky se budou vyrábět v Indii a neměly by se objevit na evropském trhu. Levnější z nové dvojice se má postavit proti známému modelu Tata Nano.

Tata Nano: modernizace pro přežití

Tata Nano: modernizace pro přežití

Detaily zatím Renault neoznámil. Pouze připojil informaci, že konkurent Taty Nano dorazí na trh přibližně v roce 2016. Jako základní cena byla stanovena suma 3000 euro (v přepočtu cca 76 500 Kč). Dražší sourozence bude stát o dva tisíce eur více a na trh se dostane dříve. Aktuálně se mluví o konci roku 2014. 

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: Latribune.fr

bazar

Nissan Qashqai 2
Rok výroby: 2007
Stav: 125 143 km
Cena: 200 000 Kč
Nissan Pulsar 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 174 km
Cena: 340 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nissan Qashqai 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 666 km
Cena: 399 000 Kč
Nissan Micra 1,2
Rok výroby: 2010
Stav: 55 851 km
Cena: 126 000 Kč
Nissan Pulsar 1,5
Rok výroby: 2015
Stav: 27 875 km
Cena: 340 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků