Renault a Nissan plánují vyrábět ještě levnější model než Tata Nano

Renault a Nissan plánují vyrábět ještě levnější model než Tata Nano

Nejlevnější nový sériově vyráběný model Tata Nano, jenž je prozatím k mání pouze na domácím indickém trhu, bude mít zřejmě již brzy konkurenta. Do prodeje ho hodlá vyslat aliance Renault a Nissan a podle všeho má být dokonce ještě levnější. Renault přitom hodlá nový model vyrábět již v roce 2011 s tím, že se tento kousek má stát hvězdou evropského a asijského trhu, přičemž za místo produkce byl prozatím vybrán indický závod Bajaj Auto známý především výrobou rikš a skútrů.

Vcelku zajímavým způsobem si tento krok zdůvodnil i samotný výkonný ředitel Carlos Ghosn, který se vyjádřil, že Renault nechce být výrobcem hezkých a drahých vozidel, o kterých se většině lidí pouze zdá, ale výrobcem aut blízkých běžným lidem a vhodných pro každodenní život. Vedení aliance je tedy zjevně přesvědčené o svém budoucím úspěchu, ostatně už Tata nedokáže zdaleka pokrýt celkovou poptávku po Nanu, takže prostor pro nové hráče v tomto segmentu jistě bude.
Připomeňme, že zmínku o ultralevném modelu jsme mohli slyšet už i ze strany General Motors a od Toyoty. Obě tyto firmy ale zřejmě momentálně tíží jiné starosti...
Klepněte pro větší obrázek 
„Indická hvězda” Tata Nano
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků