Renault a Dacia vyprodávají sklady. Z ceny vozu vám škrtnou až 50.000 Kč

17 komentářů

Dacia
6. května • 11:24

Když mi z ceny strhnou až 50 000,- tak bych za Logana nebo za Sandero ve výbavě Access musel zaplatit nic😀

Matěj
6. května • 5:19

Super, kouknu jaké mají Dustery 4x4 nebo 5dv Clia.

Roman
6. května • 9:56

Do Dusterů přestali dávat v 1.3Tce ty levnější 130k motory a cpou tam jen 150k. Nesmyslně přemotorizovaný auto, který je drahý, resp. takhle až zbytečně silnej(drahej) motor do takovýhleho auta nedává moc ekonomicky smysl.

Petr Vaněk
6. května • 8:41

Duster je výborný vůz

Ďuri
5. května • 21:38

V terajšej cholera kríze zviťazia taketo lacnejšie modely a nielen od renaultu.Tie sa budu kupovať aj bez šrotovneho.Len nemci vyčislili choleraškody za 150 miliard  eur.Som zvedavy koľko miliardovy učet vystavia Američania Číne.Už usilovne rataju...Elektromobily už sú porazene a uplne skončia ak si štaty nepožičaju na podporu EV,alebo politici nevymyslia nejaku novu absurdnu daň na konvenčne auta.

Allamarein
5. května • 21:57

Zoufalý Ďoďo vymýšlí nové a nové předem mrtvé teorie o konci elektromobilů. :-D :-D

Buk
5. května • 20:55

Během poslední doby jsem obešel autosalony tří různých značek a všude stejná levárna na zákazníka. Slevy co nejsou slevy jsou úplně všude. Jen se přehazuje z jedné kupy na druhou, ať se jako může udělat nová akce. Za posledních 10 let upadla kultura prodeje nových aut skoro na úroveň bazarů... :(

Milan
6. května • 20:36

Jaký zákazník, taková nabídka. Ať si každý obejde autosalony v regionu kvůli lepší nabídce. Ale handrkovat se o tisícikorunu protože mi jiný prodejce, který je 200 km daleko nabízí auto právě o 1000 Kč levněji. To už je jako moc. Dostat slevu, ano souhlasím. Ale drtit to co nejníže kvůli pár tisícům abych si pak musel vzít den dovolenou, projet benzín a koupit auto na druhém konci republiky. To už mi hlava nebere. Málokdo už ocení příjemné jednání, profesionalitu. Hlavně prodejce co nejvíce odrbat. Vždyť on na tom autě má minimálně 100 tisíc marži. Denně vidím jak se zákazníci na prodejně chovají jak někde na bazaru. Vypadá to, že vaše verze není úplně tak černobílá. Mimochodem v Kauflandu u kasy smlouváte? Takže pak nemůžete očekávat nic jiného než takové pseudoslevy a PR články o nich.

Buk
6. května • 21:18

Výborně, názor z druhé strany barikády :-D.
Jen jste se nechal trochu unést, nepsal jsem nic o objíždění autosalónů v regionu kvůli nižší ceně ani o smlouvání o ceně. Chápu, že je třeba z něčeho žít a jsem určitě pro to nechat prodejce vydělat. Ale to, jak se dnes prezentuje například nákup na splátky jako sleva je dle mého jasná křivárna na zákazníky (ducha mdlého). To samé výkup auta, atd... Chápu, že když konkurence v reklamě odečte od ceny vše včetně dph, tak je to na..., ale z principu mi vadí, když jdu nechat v autosalonu své těžce vydělané kačáky a prodejce ze mě dělá blbce.

Milan
6. května • 22:23

Unést jsem se nechal, protože mi vadí, když někdo říká, že úroveň prodeje nových vozů klesla na úroveň bazarů. Vím, že jste o objíždění salonů nic nepsal, ale bohužel o tom to je. To jsou přesně ty širší souvislosti, kdy jsou značky nuceny se podbízet, jelikož trh je přesycen a vymýšlet takové pitomosti a lákadla. On se třeba někdo chytí. Bohudík, že přišlo co přišlo a padlo to všechno na hubu. Ctím a vážím si peněz které klient u nás chce nechat, ale vadí mi když už mezi dveřmi na mě klient kouká, že ho chci okrást. Vážím si klientů s vlastním názorem a selský rozumem, který si nechá pseudoslevu, která není ani z hlavy prodejce, vysvětlit a rozhodne se podle svého. Bohužel takových ubývá, protože spousta klientů je ze všech stran masírována, že tenhle motor stojí za prd, protože to psali ve světě motorů, a vy pane na té Fabii máte marži 50 tisíc a mezi řečí se mi svěří jak mají spižírnu plnou těstovin a mouky. Myslíte že má šanci takového klienta oslovit prodejce, který inzeruje auto včetně DPH a bez jakýchkoli dodatků a hvězdiček? Nemá, protože tak inzerují všichni. A když mu ty hvězdičky prodejce ochotně vysvětlí tak je ještě za zloděje a pitomce.

cudzinec11
7. května • 15:51

Nejake podbizeni znaciek som si nevsimol, vsetko naopak brutalne zdrazelo. Uroven predaja klesla na uroven bazaru - automobilky zdvihli ceny tak brutalne, ze sa to proste neda beznemu cloveku zafinancovat a tak konci u objizdeni salonu a zjednavania a nekupi nic alebo jazdenku alebo iba tam/vtedy kde dostane vyraznu zlavu a nejaka lojalita k predajcovi zial ide do haja. Vsetko je to zial o cene...Predajca zial za to nemoze, on si len odpikava nasledky... A bude horsie.

Buk
6. května • 23:36

No a neklesla? Vždyť to sám popisujete i důvody proč se to stalo...B-] Nic ve zlém :)

Marex
5. května • 20:32

Vždyť tuhle vějičku v případě koupě na jejich úvěr mají všechny automobilky po celej rok. Zrovna začátkem 2/2020, čili ještě v době, kdy o pandemii v Evropě nebylo ani potuchy, kupoval další auto do rodiny a to skladovku přesně v barvě a konfiguraci, kterou jsem chtěl a i při platbě keš byla sleva 45 000 kč u vozu v ceně 350tkč a to i bez úvěru a výkupního bonusu za starý vůz. Tohle je spíše zoufalej PR článek na Dachny, které jsou už tak lacinka. Asi bude mít problém, protože je zaměřena na úzkou část kupujících, kteří teď ale budou mít jiné problémy, než koupě nového vozu.

Allamarein
5. května • 19:54

Pozdě, Renaulte, pozdě... :-D

Marvin
5. května • 19:18

To jsou v pěkné riti, když v době kdy nevyrábí mají plné sklady ležáků.

petr r. (petrumr)
5. května • 20:21

zapni si televizi a škoda tam má reklamu na výprodej skladových vozů, až bude mět i renault, tak asi je větší výrobce než škoda.

Allamarein
5. května • 19:55

Ty o tom, jak funguje prodej aut, moc nevíš, že?

Doporučujeme

Články odjinud