Po nedávné upoutávce již nová francouzská značka Legende Automobiles naplno představuje projekt restomodu Renaultu 5 Turbo. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Po nedávné upoutávce již nová francouzská značka Legende Automobiles naplno představuje projekt restomodu Renaultu 5 Turbo. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Se dvěma předchozími generacemi 5 Turbo označuje firma své vlastní pokračování legendárního super-hatchbacku jako Turbo 3. A jak byste u správného restomodu čekali, historii zde vkusně kombinuje s moderní technikou. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Se dvěma předchozími generacemi 5 Turbo označuje firma své vlastní pokračování legendárního super-hatchbacku jako Turbo 3. A jak byste u správného restomodu čekali, historii zde vkusně kombinuje s moderní technikou. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Legenda z 80. let si udržuje klasické linie a konstrukci s motorem uprostřed, exteriér byl nicméně značně modernizován s použitím nových karbonových dílů karoserie... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Legenda z 80. let si udržuje klasické linie a konstrukci s motorem uprostřed, exteriér byl nicméně značně modernizován s použitím nových karbonových dílů karoserie... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

...větších 16palcových (vpředu) a 17palcových kol (vzadu), nového LED osvětlení nebo výrazného difuzoru vzadu s dvojicí koncovek výfuku. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

...větších 16palcových (vpředu) a 17palcových kol (vzadu), nového LED osvětlení nebo výrazného difuzoru vzadu s dvojicí koncovek výfuku. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Vpředu i vzadu má Turbo 3 novou konfiguraci lichoběžníkového zavěšení jakožto moderní pojetí techniky závodního R5 Maxi Turbo. Původ nového motoru společnost neupřesňuje... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Vpředu i vzadu má Turbo 3 novou konfiguraci lichoběžníkového zavěšení jakožto moderní pojetí techniky závodního R5 Maxi Turbo. Původ nového motoru společnost neupřesňuje... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

...uprostřed byste však našli přeplňovaný čtyřválec zajišťující 400 koní (294 kW). Síla míří na zadní kola přes sekvenční nebo manuální převodovku dle volby zákazníka. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

...uprostřed byste však našli přeplňovaný čtyřválec zajišťující 400 koní (294 kW). Síla míří na zadní kola přes sekvenční nebo manuální převodovku dle volby zákazníka. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Prostor interiéru vyplňuje ochranná klec a samotná kabina prošla rozsáhlým omlazením... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Prostor interiéru vyplňuje ochranná klec a samotná kabina prošla rozsáhlým omlazením... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

...– nový dvouramenný volant, digitální přístrojová deska, lehké skořepinové sedačky, ale také dvouzónová automatická klimatizace. Jinak udržuje firma styling kabiny minimalistický, třeba i poutky namísto klik dveří. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

...– nový dvouramenný volant, digitální přístrojová deska, lehké skořepinové sedačky, ale také dvouzónová automatická klimatizace. Jinak udržuje firma styling kabiny minimalistický, třeba i poutky namísto klik dveří. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Ke stavbě Turbo 3 mimochodem firma nepoužije originální modely 5 Turbo, ale jako základ poslouží standardní třídveřové Renaulty 5 první generace – do dnes vzácné a ceněné klasiky se tedy neřeže. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Ke stavbě Turbo 3 mimochodem firma nepoužije originální modely 5 Turbo, ale jako základ poslouží standardní třídveřové Renaulty 5 první generace – do dnes vzácné a ceněné klasiky se tedy neřeže. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Počet zamýšlených kusů ani cenovku restomodu zatím neznáme. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

Počet zamýšlených kusů ani cenovku restomodu zatím neznáme. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles

 | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles | Zdroj: Legende Automobiles

Se dvěma předchozími generacemi 5 Turbo označuje firma své vlastní pokračování legendárního super-hatchbacku jako Turbo 3. A jak byste u správného restomodu čekali, historii zde vkusně kombinuje s moderní technikou. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles
Legenda z 80. let si udržuje klasické linie a konstrukci s motorem uprostřed, exteriér byl nicméně značně modernizován s použitím nových karbonových dílů karoserie... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles
...větších 16palcových (vpředu) a 17palcových kol (vzadu), nového LED osvětlení nebo výrazného difuzoru vzadu s dvojicí koncovek výfuku. | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles
Vpředu i vzadu má Turbo 3 novou konfiguraci lichoběžníkového zavěšení jakožto moderní pojetí techniky závodního R5 Maxi Turbo. Původ nového motoru společnost neupřesňuje... | Renault 5 Turbo 3 Legende Automobiles Zdroj: Legende Automobiles
21
Fotogalerie

Renault 5 Turbo 3 je restomod legendy z 80. let. Má plno karbonu a 400 koní

Ke stavbě se použijí standardní Renaulty 5, takže puristi mohou být v klidu.

Po nedávné upoutávce již nová francouzská značka Legende Automobiles naplno představuje projekt restomodu Renaultu 5 Turbo. Se dvěma předchozími generacemi 5 Turbo označuje firma své vlastní pokračování legendárního super-hatchbacku jako Turbo 3. A jak byste u správného restomodu čekali, historii zde vkusně kombinuje s moderní technikou.

Legenda z 80. let si udržuje klasické linie a konstrukci s motorem uprostřed, exteriér byl nicméně značně modernizován s použitím nových karbonových dílů karoserie, větších 16palcových (vpředu) a 17palcových kol (vzadu), nového LED osvětlení nebo výrazného difuzoru vzadu s dvojicí koncovek výfuku.

Vpředu i vzadu má Turbo 3 novou konfiguraci lichoběžníkového zavěšení jakožto moderní pojetí techniky závodního R5 Maxi Turbo. Původ nového motoru společnost neupřesňuje, uprostřed byste však našli přeplňovaný čtyřválec zajišťující 400 koní (294 kW). Síla míří na zadní kola přes sekvenční nebo manuální převodovku dle volby zákazníka.

Prostor interiéru vyplňuje ochranná klec a samotná kabina prošla rozsáhlým omlazením – nový dvouramenný volant, digitální přístrojová deska, lehké skořepinové sedačky, ale také dvouzónová automatická klimatizace. Jinak udržuje firma styling kabiny minimalistický, třeba i poutky namísto klik dveří.

Ke stavbě Turbo 3 mimochodem firma nepoužije originální modely 5 Turbo, ale jako základ poslouží standardní třídveřové Renaulty 5 první generace – do dnes vzácné a ceněné klasiky se tedy neřeže. Počet zamýšlených kusů ani cenovku restomodu zatím neznáme.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud