PetrL113
11. května • 7:52

Měl jsem možnost se s ním svézt asi 20 km v té výbavě za 850. Nemůžu hodnotit dojezdy, spotřebu apod.
Pouze zpracování - což je tedy tragédie jedním slovem. Pouhé zabouchnutí dveří vyvolá dojem, že jste právě bouchli dveřmi stodvacítky. Stažení okýnek vyvolá dojem prvních elektrických oken na trhu. Interiér jakoby navrhovalo několik týmů najednou a každý si tam tu svoji trochu přidal. Jako celek zcela bez koncepce a vrchol všemu nasazuji po pravé straně volantu tři masivní páčky - volič převodovky, tempomat a stěrače. Proč proboha?
Takováto výstřednost elektromobilům škodí a je to pouze k smíchu.

Norbert D.
12. května • 9:09

Mám s ním najeto kolem 1000km a nic z toho, co tvrdíte se nekoná..

Igor  (Nommonik)
10. května • 13:32

700 tisíc za mini auto? Nestojí mnoho? Až to budou autonovináři kupovat, uvěřím jim ... 😆😎👍

J Š (Jakub Šmolík)
10. května • 9:30

Stále je to sice relativně drahé auto, ale konečně už předzvěst rozumného, dobře vybaveného a zároveň líbivého elektroauta do města a každodenní dojíždění mezi městy. Tady už mi ta elektromobilita konečně dává smysl a kupovat teď druhé auto do rodiny, bude to horký kandidát.

Martin Prokop
9. května • 21:39

Řekl bych, že nákupní taška z cenou skoro mil. je dost základu drahá bez ohledu jak vypadá.

Haya1
9. května • 14:48

fakt pěkná, s cenou cca 500 by to bylo moc zajímavé

Jiri K (llhSDHVDOIs)
9. května • 13:21

Je to jako s krásnou pornohvězdou. Člověk se rád podívá, přál by si zkušební jízdu, ale doma to nechce.

Kasprik
9. května • 11:34

Mě se moc líbí. S pohonem nemám problém. Do města a blízkého okolí ideální. Tohle bude prodejní hit. Stejně jako nový Renault 4.

smějící se bestie 2
9. května • 11:25

V tomto provedení , na popojíždění po městě a kolem komína, kostela, místo na skůtru - tak max 250tisíc.

Hlinda
9. května • 9:42

Dat tam ještě něco z motorů TCe a posadit cenu na 350 000 tak budou mít trojnásobne prodeje.

Jan Mička
9. května • 10:00 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Myslím, že byste měl jet do Francie a všechno jim to tam říct :-DHonza

Martin Prokop
9. května • 21:44

A víte co je diktát?Ono mohl by mít i pravdu a toho auta by se s 1L benzínem prodalo víc.
Přesto to na rozhodnutí automobilky nic nezmění....

Norbert D.
12. května • 9:10

"diktát" a jeje, hned první větou se tak dokopat.
Každopádně pokud myslíte diktát činy, máte pravdu

Hlinda
9. května • 10:33

Je to moc hezké auto, ale škoda že jen BEV. Plno zákazníků to odradí.

Jan Taraba
9. května • 12:08

Diskutérů možná. Zákazníků určitě ne.

Marek71
9. května • 14:04

Chcete tím říct, že pokud by jako pohon nabízeli i spalovací (hybrid) motor, že se jich neprodá mnohem víc?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dřevo Levně
10. května • 6:09

Fiat 600 tohle všechno nabízí a stejně nemá prodeje. Je to prostě málo auta za moc peněz.

petr r. (petrumr)
9. května • 19:43

je to tak, jak skončila doba dieslová ve Francii, tak skončí i spalovák.

Alda Alda
9. května • 16:12

Takto draze provedené auto by nebylo o moc levnější ani ve spalováku. A o Renault 5 v ceně Audi A1 by nebyl moc zájem. Od toho mají Clio.Ale je to překrásné auto.

Doporučujeme

Články odjinud