kdo si je proboha schopen koupit renolda? auto s nejvyssi poruchovosti v Evrope..??? snad jenom neinformovani ubozaci.
Nalej si este jeden, pretoze ta tragedia, ktora postihla istu (kedysi aj moju oblubenu) znacku za poslednych 10 rokov sa za triezva rozdychat snad ani neda.
Osobně fandím a stojím za Renaultem od r. 2009, kdy jsem se stal majitelem vozu Renault. Tehdy jsem mnoho pochopil. Vím, že Renault je skvělým, světovým výrobcem, kterým již od svého zakladatelem Louise Renaulta dostal r. 1899 do vínku tvořivost, schopnost přinést něco navíc, něco nového, neotřelého a to ho provází celou jeho historií. Připomeňme si např. R16, R4, R5, Fuego, Clio, R25, Safrane, Laguna I, II a III, Vel Satis, Avantime, Twingo a další. Také proto je mi tato značka sympatická.
A na to jste přišel jak? Hospodský průzkum z 90. let? To už dávno neplatí! Testy např. na auto.cz říkají zcela něco jiného. Renault Scénic je před Touranem ( který měl velké problémy s testem na 100 000 km, Laguna dopadla lépe než Passat atd.) Nebo máte jiné zdroje? Díky, Pláša
jen ho nech, díky takovým kecům jsou ty auta z druhé ruky strašně levná
Levna jsou, protoze jsou to klumpy. Parodie na auta.
Ještě bych zmínil Heuliez projekt malého MPV .... :-)http://kuc.cz/xb3wdy... http://kuc.cz/lk2fpb...
Boli časy, keď Renault vyrábal samé pekné autá - Renault 5, 9, 11, 21, nádherný kombík R21 Nevada, luxusný R25 alebo športové Fuego. Bohužiaľ sa už dávno skončili...
Zrovna včera jsem procházel fotky svých bývalých aut a úplně jsem se pozastavil u Nevady, jak krásné auto to bylo i na dnešní dobu!
A začalo to právě Renaultem Bingo, HNUSNĚJŠÍ auto jsem od té doby od renaultu nepotkal.
Dovolím si připojit k článku jednu zajímavost ze světa Rally.Renault 5 GT Turbo-pilot Alain Oreille je doposud jediným autem skupiny "N" kterému se podařilo vyhrát soutěž mistrovství světa v Rally.Samozřejmě tomu nahrály okolnosti a účast konkurence.Je to ale fakt.;-)
Gt turbo jezdilo velmi dobře, ale ta spolehlivost. Na 100 km/h renault uvádí za 7,3 sekundy.
GT Turbo je jedno z naj aut. Malsom a chcem znova. so spolahlivostou je to tak ze dobry kus si tu v principe nekupis takze spolahlivost je tomu umerna. Ale inak je to auto zabavne, pekelne rychle, ma skvele komunikativne riadenie a je s nim kopa zabavy. GTE verzia je na tom podobne len konikov mamenej, no podvozok a ostatne veci su rovnake
" Zkoušky v aerodynamickém tunelu přinesly vozu výrazně snížený odpor vzduchu, koeficient Cx klesl z 0,28 na 0,35, což v daném segmentu znamenalo jednu z nejpříznivějších hodnot. ":-D:-D:-D:-DNojooo, autor : Jiří Duchoň !!! :-D:-D:-D
Z Cx 0,28 na 0,35???Dodnes sem zil v presvedceni, ze opacne je to spravne ....
Spíš bych to viděl na překlep. Že tedy klesl z 0,38 na na 0,35. Hodnota cx 0,28 mi pro tohle auto přijde nereálná.
Dobrý den, děkuji, překlep opraven.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.