Nejde pouze o interiér. Také samotná šedivá barva karoserie má svůj význam.
Oslavu 60. výročí od uvedení praktického modelu 4L bere Renault docela vážně. Přece jen mluvíme o velice úspěšném vozu, kterého se prodalo přes 8 milionů kusů napříč stovkou zemí. K poctě originálu z roku 1961 se tak značka spojila s designérem Mathieum Lehanneurem pro vytvoření konceptu Suite N°4. Tedy vozu, který je inspirován moderními hotely.
Vize Lehanneura má spojovat svět automobilů s architekturou. Z venku tak koncept zaujme především upravenou zadní prosklenou částí. „Chtěl jsem vytvořit otevřený hotelový pokoj,“ říká francouzský designér. Průhledné solární panely na střeše pak zajišťují dodatečnou energii baterii vozu, jelikož tato „čtyřka“ je nyní plně elektrická.
Přestože na detailnější fotky interiéru stále čekáme, uvnitř se Lehanneur pustil do čalounění netradičními materiály. Například sedačky a palubní deska jsou potaženy žlutým sametem, zezadu je nicméně pro sedadla využita k robustnějšímu vzhledu hrubá žinylka. Jednou z vychytávek je rovněž vysouvací dřevěná lavička ze zádě vozu.
Suite N°4 si ponechává proporce originálního modelu, samotný styling se však také dočkal zásadních změn. Namístě původní mřížky chladiče je nyní panel z leštěného hliníku. Zbytek karoserie je poté lakován třemi vrstvami odstínu připomínajícího cement – „Materiál, který je synonymem moderní architektury,“ dodává Renault.