Renault 25, ze své praxe hodnotím jako PAN AUTOMOBIL.Poctivá práce a radost cestovat.
Měl jsem jako težkou ojetinu, ale rád na ten čas vzpomínám. Nejginiálnější a nerychlejší ovládání topení a větráku jedním tahem. Nejrychlejší sklápění přední sedačky. U dvoulitru skvěle nízká spotřeba.
Měl jsem tento vůz, ještě dnes vzpomínám na pohodlná přední křesla.
ja se teda priznam, ze jsem spis XMar, ale tahle 25 me teda docela prekvapila, uz jen tou V6T jim vcelku vypalili rybnik, ikdyz koncem vyroby meli i v citroenu 24V 200k a jen atmosfericky plnenej...
Konečně o něčem pořádném, že i autorovi promineme docela dost menších či větších pochybení a nepřesností v článku, třeba o tom, že V6Turbo má 3 ventily na válec:-) Mám krom několika jiných pětadvacítek dvě V6Turbo a další motor k nim, ten třetí ventil bysme těžko hledali v kterékoliv.Nebo třeba zmínka o nespolehlivém automatu AR4 by zasloužila dovětek, že jde o převodovku VW/Audi a že by nebyla ani tak nespolehlivá, kdyby její uživatelé dodržovali servisní plán a postupy a nejezdili s tím až do roztrhání těla, resp.do úplného zastavení, kdy už cena následné opravy převyšovala hodnotu vozu.Počítám ještě s mnoha sty tisíci najetými kilometry za volanty R25, ekoteroristům a době navzdory;-)
Vlastnil jsem R25 tu po faceliftu v nejvyssi vybave Baccara, V6 123kW, automat. Velmi pohodlne a na svou dobu nadprumerne vybavene. Uz jsem od te doby vystridal nekolik aut, a na pohodli cestovani v R25 Baccara si vzpomenu dodnes. Mel jsem i nastupce R Safrane, i kdyz byl modernejsi, ale uz mi neprisel tak pohodlny, mozna i proto, ze jsem ho nemel ve vybave Baccara.
měl jsem v benzínu 2,2.Dodnes se mi stýská...
Taky ho pamatuji, první Renault v rodině kolem 93. Verze po faceliftu, světle modrá barva s chromem, sametový V6 co uměl jezdit do 9l. Pohodlné, rychlé, spolehlivé auto. To se tenkrát Renaultu povedlo, od té doby to jde z kopce...
Krasny vysokoelegantny stylovy autak pre chlapa. :-P:-P:-P
Hnusné auto ...
tvůj starej je taky hnusnej a nikdo to veřejně nikde necedí.....;-)
Auto mých dětských let. Parádní svezení, pohodlné sedačky, velký vnitřní prostor, krásně ševelící a v té době i výkonný šestiválec, výbava, o které se mohlo favoritům a feldám, které tenkrát ve většině jezdily, jenom zdát.Jen škoda, že to byla i první tátova bazarová zkušenost - byla to zatajená bouračka na předek a poměrně brzo se tím pádem začal srát, tak musel pryč :-(
aj som zabudol na toto uzasne auto.otec ho mal asi v roku 1993. To auto bolo neskutocne!Pamatam si ten hifi system, ovladanie na volante, neviem kolko reproduktorov ale ten zvuk!!!!!Sirokodaleko fatalny debakel pre vsetky auta... ani len nechyrovali o takom zvuku.Bol to tak extremny nepomer kvality ze az rozum ostaval stat ako to hralo v aute v tej dobe.
Vez sem se v nem 2x a musim rict, ze me uplne neuchvatil, z pozice spolujezdce mi bylo blizsi piano. Ridit sem ho nikdy neridil a uz se tak asi nestane :(
piano? s tymi strunovými sedačkami, jak staré kanape? a aký dekor malo nasunutý v drážke? dekor dierkovaná koženka?
pamatuji na V6 a turbo, světlá kůže, dofukovatelné části sedaček, plynová vzpěra na kapotě a auto umělo mluvit - u turba každou chvíli, že dochází benzín
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.