Rekordní kolo VW ID.R na Nordschleife pohledem z kabiny. Dokoukáte ho až do konce?

17 komentářů

Kuk Vykuk
12. června • 2:12

Konečně závodní kára, která nedělá ohlušující kravál a ještě všem natrhla prdel.

iPace
11. června • 9:11

pravdepodobne mohli zajet lepsi cas a jeste ho casem i urcite zajedou, puvodni 2 baterie o kapacite 43kW nebyli v aute obe, a pro Nordschleife byla ta vedle ridice odstranena, na posledni dlouhe rovince je i videt ze baterie jiz nedodava tolik voltu aby mohlo auto jet na maximum, obetovali cca 80 kilogramu vahy a jiste budou jeste laborovatda se rici ze zajeli rekord a nechali si rezervu kdybu jim ho nekdo v dohledne robe sebral jinym autem, na podobny rekord se totiz chysta i Rimac, a vime jak koncernu zavaril Koenigsegg kdy meli rekord u VW s Chironem dolova jen par dni

jarek
11. června • 8:07

Diagnóza: koncernovy fanatik.

Vyleta
11. června • 8:31

Tak s tím něco dělej a jdi se léčit.

Kuk Vykuk
12. června • 2:02

Je to smrtelný? :-D

Joe Doe
10. června • 21:20

Star Wars ;)Mat max krutak na nohe k dispozicii v akychkolvek rpm je adiktivne - a ZIADNY spalovak to neumoznuje.

Quebe
10. června • 21:37

To co popisuješ (maximální krouťák v jakýchkoliv otáčkách), nezvládne ani elektromotor.

Joe Doe
11. června • 8:38

Elektromotor vzdy dava konstantny = maximalny krutiaci moment - v celom spektre otacok.Preto ma 11kW motorka od Zero krutak cez 100 Nm a preto s prehladom v akceleracii znici drvivu vacsinu motoriek.

Bagr
13. června • 6:55

To je dobré, nejdříve jedna kravina a potom to napraví druhou :-)Elektromotor má samozřejmě daleko lepší parametry kroutícího momentu oproti spalovacímu, o tom žádná, ale konstantně maximální ve všech otáčkách je jen teorie.A motorka Zero co zničí drtivou většinu motorek... v kategorii koloběžka :-)
Já mám na motorce 120 Nm při 2500 ot. a pokud chci rychlý start, mám omezovač startovacích otáček na 6000, kde je kroutící moment kolem 160 Nm, nicméně výkon už přes 100kW, mám takový fyzikální pocit na levé kouli, že by mě těch 11kW a 100 Nm neudělalo :-D Takže to zase s tím žraním baterií tak nepřehánějme.

JohnST
11. června • 17:36

Krutiaci moment sa so zvysujucimi otackami u elektromotoru znizuje.B-]

Joe Doe
12. června • 9:59

Pri konstantnej voltazi a frekvencii - co v aplikovanej praxi nenastava, resp. ide o velicny, ktore su dynamicky modulovane podla potreby.

Kankunen
11. června • 12:46

Fakt si tak blbý maďar, že nejsi schopný vyhledat na netu, že tvé tvrzení je kravina. Hned první odkaz mi hodil autoforum s křivkama krouťáku Tesly apod.

ACE
11. června • 5:26

V jakýchkoliv samozřejmě ne, pouze v provozních. :-D

Quebe
11. června • 7:24

Nikoliv, ani v celém rozsahu provozních otáček to neplatí.

Quebe
10. června • 19:25

Ten zvuk je vpravdě otřesný...Mimochodem, na začátku jízdy to auto dosahuje rychlosti až 270, přičemž na té konečné rovince jede na plný plyn stěží 250 a neustále zpomaluje. Že by přehřáté baterky?

.
10. června • 21:43

Spíše bych řekl, že baterka je kapacitně dimenzovaná tak aby vydržela těch 21 km s malou rezervou kvůli malé hmotnosti. No a baterka na konci okruhu třeba s 20% kapacity už ti nedá stejné maximální vybíjecí proudy jako plně nabitá, takže klesá i výkon, který jsi schopný z baterek táhnout.

Joe Doe
10. června • 21:21

VW sice nemusim, ale myslim si, ze inzinieri z VW si toto osetrili.

Doporučujeme

Články odjinud