Konečně závodní kára, která nedělá ohlušující kravál a ještě všem natrhla prdel.
pravdepodobne mohli zajet lepsi cas a jeste ho casem i urcite zajedou, puvodni 2 baterie o kapacite 43kW nebyli v aute obe, a pro Nordschleife byla ta vedle ridice odstranena, na posledni dlouhe rovince je i videt ze baterie jiz nedodava tolik voltu aby mohlo auto jet na maximum, obetovali cca 80 kilogramu vahy a jiste budou jeste laborovatda se rici ze zajeli rekord a nechali si rezervu kdybu jim ho nekdo v dohledne robe sebral jinym autem, na podobny rekord se totiz chysta i Rimac, a vime jak koncernu zavaril Koenigsegg kdy meli rekord u VW s Chironem dolova jen par dni
Diagnóza: koncernovy fanatik.
Tak s tím něco dělej a jdi se léčit.
Je to smrtelný? :-D
Star Wars ;)Mat max krutak na nohe k dispozicii v akychkolvek rpm je adiktivne - a ZIADNY spalovak to neumoznuje.
To co popisuješ (maximální krouťák v jakýchkoliv otáčkách), nezvládne ani elektromotor.
Elektromotor vzdy dava konstantny = maximalny krutiaci moment - v celom spektre otacok.Preto ma 11kW motorka od Zero krutak cez 100 Nm a preto s prehladom v akceleracii znici drvivu vacsinu motoriek.
To je dobré, nejdříve jedna kravina a potom to napraví druhou :-)Elektromotor má samozřejmě daleko lepší parametry kroutícího momentu oproti spalovacímu, o tom žádná, ale konstantně maximální ve všech otáčkách je jen teorie.A motorka Zero co zničí drtivou většinu motorek... v kategorii koloběžka :-)Já mám na motorce 120 Nm při 2500 ot. a pokud chci rychlý start, mám omezovač startovacích otáček na 6000, kde je kroutící moment kolem 160 Nm, nicméně výkon už přes 100kW, mám takový fyzikální pocit na levé kouli, že by mě těch 11kW a 100 Nm neudělalo :-D Takže to zase s tím žraním baterií tak nepřehánějme.
Krutiaci moment sa so zvysujucimi otackami u elektromotoru znizuje.B-]
Pri konstantnej voltazi a frekvencii - co v aplikovanej praxi nenastava, resp. ide o velicny, ktore su dynamicky modulovane podla potreby.
Fakt si tak blbý maďar, že nejsi schopný vyhledat na netu, že tvé tvrzení je kravina. Hned první odkaz mi hodil autoforum s křivkama krouťáku Tesly apod.
V jakýchkoliv samozřejmě ne, pouze v provozních. :-D
Nikoliv, ani v celém rozsahu provozních otáček to neplatí.
Ten zvuk je vpravdě otřesný...Mimochodem, na začátku jízdy to auto dosahuje rychlosti až 270, přičemž na té konečné rovince jede na plný plyn stěží 250 a neustále zpomaluje. Že by přehřáté baterky?
Spíše bych řekl, že baterka je kapacitně dimenzovaná tak aby vydržela těch 21 km s malou rezervou kvůli malé hmotnosti. No a baterka na konci okruhu třeba s 20% kapacity už ti nedá stejné maximální vybíjecí proudy jako plně nabitá, takže klesá i výkon, který jsi schopný z baterek táhnout.
VW sice nemusim, ale myslim si, ze inzinieri z VW si toto osetrili.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.