Rekordní kolo VW ID.R na Nordschleife pohledem z kabiny. Dokoukáte ho až do konce?

Quebe  |  10. 06. 2019 19:25

Ten zvuk je vpravdě otřesný...

Mimochodem, na začátku jízdy to auto dosahuje rychlosti až 270, přičemž na té konečné rovince jede na plný plyn stěží 250 a neustále zpomaluje. Že by přehřáté baterky?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:21

VW sice nemusim, ale myslim si, ze inzinieri z VW si toto osetrili.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 06. 2019 21:43

Spíše bych řekl, že baterka je kapacitně dimenzovaná tak aby vydržela těch 21 km s malou rezervou kvůli malé hmotnosti. No a baterka na konci okruhu třeba s 20% kapacity už ti nedá stejné maximální vybíjecí proudy jako plně nabitá, takže klesá i výkon, který jsi schopný z baterek táhnout.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:20

Star Wars ;)

Mat max krutak na nohe k dispozicii v akychkolvek rpm je adiktivne - a ZIADNY spalovak to neumoznuje.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 06. 2019 21:37

To co popisuješ (maximální krouťák v jakýchkoliv otáčkách), nezvládne ani elektromotor.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 06. 2019 05:26

V jakýchkoliv samozřejmě ne, pouze v provozních.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  11. 06. 2019 07:24

Nikoliv, ani v celém rozsahu provozních otáček to neplatí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2019 08:38

Elektromotor vzdy dava konstantny = maximalny krutiaci moment - v celom spektre otacok.

Preto ma 11kW motorka od Zero krutak cez 100 Nm a preto s prehladom v akceleracii znici drvivu vacsinu motoriek.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 06. 2019 12:46

Fakt si tak blbý maďar, že nejsi schopný vyhledat na netu, že tvé tvrzení je kravina. Hned první odkaz mi hodil autoforum s křivkama krouťáku Tesly apod.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 06. 2019 17:36

Krutiaci moment sa so zvysujucimi otackami u elektromotoru znizuje.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 06. 2019 09:59

Pri konstantnej voltazi a frekvencii - co v aplikovanej praxi nenastava, resp. ide o velicny, ktore su dynamicky modulovane podla potreby.

Odpovědět  |   | 
Bagr  |  13. 06. 2019 06:55

To je dobré, nejdříve jedna kravina a potom to napraví druhou

Elektromotor má samozřejmě daleko lepší parametry kroutícího momentu oproti spalovacímu, o tom žádná, ale konstantně maximální ve všech otáčkách je jen teorie.

A motorka Zero co zničí drtivou většinu motorek... v kategorii koloběžka
Já mám na motorce 120 Nm při 2500 ot. a pokud chci rychlý start, mám omezovač startovacích otáček na 6000, kde je kroutící moment kolem 160 Nm, nicméně výkon už přes 100kW, mám takový fyzikální pocit na levé kouli, že by mě těch 11kW a 100 Nm neudělalo Takže to zase s tím žraním baterií tak nepřehánějme.

Odpovědět  |   | 
jarek  |  11. 06. 2019 08:07

Diagnóza: koncernovy fanatik.

Odpovědět  |   | 
Vyleta  |  11. 06. 2019 08:31

Tak s tím něco dělej a jdi se léčit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2019 02:02

Je to smrtelný?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 06. 2019 09:11

pravdepodobne mohli zajet lepsi cas a jeste ho casem i urcite zajedou, puvodni 2 baterie o kapacite 43kW nebyli v aute obe, a pro Nordschleife byla ta vedle ridice odstranena, na posledni dlouhe rovince je i videt ze baterie jiz nedodava tolik voltu aby mohlo auto jet na maximum, obetovali cca 80 kilogramu vahy a jiste budou jeste laborovat

da se rici ze zajeli rekord a nechali si rezervu kdybu jim ho nekdo v dohledne robe sebral jinym autem, na podobny rekord se totiz chysta i Rimac, a vime jak koncernu zavaril Koenigsegg kdy meli rekord u VW s Chironem dolova jen par dni

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2019 02:12

Konečně závodní kára, která nedělá ohlušující kravál a ještě všem natrhla prdel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A