Rekordní kolo VW ID.R na Nordschleife pohledem z kabiny. Dokoukáte ho až do konce?

Quebe  |  10. 06. 2019 19:25

Ten zvuk je vpravdě otřesný...

Mimochodem, na začátku jízdy to auto dosahuje rychlosti až 270, přičemž na té konečné rovince jede na plný plyn stěží 250 a neustále zpomaluje. Že by přehřáté baterky?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:21

VW sice nemusim, ale myslim si, ze inzinieri z VW si toto osetrili.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 06. 2019 21:43

Spíše bych řekl, že baterka je kapacitně dimenzovaná tak aby vydržela těch 21 km s malou rezervou kvůli malé hmotnosti. No a baterka na konci okruhu třeba s 20% kapacity už ti nedá stejné maximální vybíjecí proudy jako plně nabitá, takže klesá i výkon, který jsi schopný z baterek táhnout.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:20

Star Wars ;)

Mat max krutak na nohe k dispozicii v akychkolvek rpm je adiktivne - a ZIADNY spalovak to neumoznuje.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 06. 2019 21:37

To co popisuješ (maximální krouťák v jakýchkoliv otáčkách), nezvládne ani elektromotor.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 06. 2019 05:26

V jakýchkoliv samozřejmě ne, pouze v provozních.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  11. 06. 2019 07:24

Nikoliv, ani v celém rozsahu provozních otáček to neplatí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2019 08:38

Elektromotor vzdy dava konstantny = maximalny krutiaci moment - v celom spektre otacok.

Preto ma 11kW motorka od Zero krutak cez 100 Nm a preto s prehladom v akceleracii znici drvivu vacsinu motoriek.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 06. 2019 12:46

Fakt si tak blbý maďar, že nejsi schopný vyhledat na netu, že tvé tvrzení je kravina. Hned první odkaz mi hodil autoforum s křivkama krouťáku Tesly apod.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 06. 2019 17:36

Krutiaci moment sa so zvysujucimi otackami u elektromotoru znizuje.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 06. 2019 09:59

Pri konstantnej voltazi a frekvencii - co v aplikovanej praxi nenastava, resp. ide o velicny, ktore su dynamicky modulovane podla potreby.

Odpovědět  |   | 
Bagr  |  13. 06. 2019 06:55

To je dobré, nejdříve jedna kravina a potom to napraví druhou

Elektromotor má samozřejmě daleko lepší parametry kroutícího momentu oproti spalovacímu, o tom žádná, ale konstantně maximální ve všech otáčkách je jen teorie.

A motorka Zero co zničí drtivou většinu motorek... v kategorii koloběžka
Já mám na motorce 120 Nm při 2500 ot. a pokud chci rychlý start, mám omezovač startovacích otáček na 6000, kde je kroutící moment kolem 160 Nm, nicméně výkon už přes 100kW, mám takový fyzikální pocit na levé kouli, že by mě těch 11kW a 100 Nm neudělalo Takže to zase s tím žraním baterií tak nepřehánějme.

Odpovědět  |   | 
jarek  |  11. 06. 2019 08:07

Diagnóza: koncernovy fanatik.

Odpovědět  |   | 
Vyleta  |  11. 06. 2019 08:31

Tak s tím něco dělej a jdi se léčit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2019 02:02

Je to smrtelný?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 06. 2019 09:11

pravdepodobne mohli zajet lepsi cas a jeste ho casem i urcite zajedou, puvodni 2 baterie o kapacite 43kW nebyli v aute obe, a pro Nordschleife byla ta vedle ridice odstranena, na posledni dlouhe rovince je i videt ze baterie jiz nedodava tolik voltu aby mohlo auto jet na maximum, obetovali cca 80 kilogramu vahy a jiste budou jeste laborovat

da se rici ze zajeli rekord a nechali si rezervu kdybu jim ho nekdo v dohledne robe sebral jinym autem, na podobny rekord se totiz chysta i Rimac, a vime jak koncernu zavaril Koenigsegg kdy meli rekord u VW s Chironem dolova jen par dni

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2019 02:12

Konečně závodní kára, která nedělá ohlušující kravál a ještě všem natrhla prdel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

včera | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 40 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 233 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A