Rekordní kolo VW ID.R na Nordschleife pohledem z kabiny. Dokoukáte ho až do konce?

Quebe  |  10. 06. 2019 19:25

Ten zvuk je vpravdě otřesný...

Mimochodem, na začátku jízdy to auto dosahuje rychlosti až 270, přičemž na té konečné rovince jede na plný plyn stěží 250 a neustále zpomaluje. Že by přehřáté baterky?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:21

VW sice nemusim, ale myslim si, ze inzinieri z VW si toto osetrili.

Odpovědět  |   | 
.  |  10. 06. 2019 21:43

Spíše bych řekl, že baterka je kapacitně dimenzovaná tak aby vydržela těch 21 km s malou rezervou kvůli malé hmotnosti. No a baterka na konci okruhu třeba s 20% kapacity už ti nedá stejné maximální vybíjecí proudy jako plně nabitá, takže klesá i výkon, který jsi schopný z baterek táhnout.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 06. 2019 21:20

Star Wars ;)

Mat max krutak na nohe k dispozicii v akychkolvek rpm je adiktivne - a ZIADNY spalovak to neumoznuje.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  10. 06. 2019 21:37

To co popisuješ (maximální krouťák v jakýchkoliv otáčkách), nezvládne ani elektromotor.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 06. 2019 05:26

V jakýchkoliv samozřejmě ne, pouze v provozních.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  11. 06. 2019 07:24

Nikoliv, ani v celém rozsahu provozních otáček to neplatí.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  11. 06. 2019 08:38

Elektromotor vzdy dava konstantny = maximalny krutiaci moment - v celom spektre otacok.

Preto ma 11kW motorka od Zero krutak cez 100 Nm a preto s prehladom v akceleracii znici drvivu vacsinu motoriek.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  11. 06. 2019 12:46

Fakt si tak blbý maďar, že nejsi schopný vyhledat na netu, že tvé tvrzení je kravina. Hned první odkaz mi hodil autoforum s křivkama krouťáku Tesly apod.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  11. 06. 2019 17:36

Krutiaci moment sa so zvysujucimi otackami u elektromotoru znizuje.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 06. 2019 09:59

Pri konstantnej voltazi a frekvencii - co v aplikovanej praxi nenastava, resp. ide o velicny, ktore su dynamicky modulovane podla potreby.

Odpovědět  |   | 
Bagr  |  13. 06. 2019 06:55

To je dobré, nejdříve jedna kravina a potom to napraví druhou

Elektromotor má samozřejmě daleko lepší parametry kroutícího momentu oproti spalovacímu, o tom žádná, ale konstantně maximální ve všech otáčkách je jen teorie.

A motorka Zero co zničí drtivou většinu motorek... v kategorii koloběžka
Já mám na motorce 120 Nm při 2500 ot. a pokud chci rychlý start, mám omezovač startovacích otáček na 6000, kde je kroutící moment kolem 160 Nm, nicméně výkon už přes 100kW, mám takový fyzikální pocit na levé kouli, že by mě těch 11kW a 100 Nm neudělalo Takže to zase s tím žraním baterií tak nepřehánějme.

Odpovědět  |   | 
jarek  |  11. 06. 2019 08:07

Diagnóza: koncernovy fanatik.

Odpovědět  |   | 
Vyleta  |  11. 06. 2019 08:31

Tak s tím něco dělej a jdi se léčit.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2019 02:02

Je to smrtelný?

Odpovědět  |   | 
iPace  |  11. 06. 2019 09:11

pravdepodobne mohli zajet lepsi cas a jeste ho casem i urcite zajedou, puvodni 2 baterie o kapacite 43kW nebyli v aute obe, a pro Nordschleife byla ta vedle ridice odstranena, na posledni dlouhe rovince je i videt ze baterie jiz nedodava tolik voltu aby mohlo auto jet na maximum, obetovali cca 80 kilogramu vahy a jiste budou jeste laborovat

da se rici ze zajeli rekord a nechali si rezervu kdybu jim ho nekdo v dohledne robe sebral jinym autem, na podobny rekord se totiz chysta i Rimac, a vime jak koncernu zavaril Koenigsegg kdy meli rekord u VW s Chironem dolova jen par dni

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2019 02:12

Konečně závodní kára, která nedělá ohlušující kravál a ještě všem natrhla prdel.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A