Rekord ve sponzoringu: Škoda již 20 let podporuje mistrovství světa IIHF

Při mistrovství světa v ledním hokeji IIHF slaví Škoda již 20. výročí v roli oficiálního hlavního sponzora. To v historii sponzoringu mistrovství světa jakéhokoli sportu nemá obdoby a bylo to dokonce uznáno v Guinessově knize rekordů jako nejdelší hlavní sponzorství v dějinách sportovních mistrovství světa.

Škoda podporuje hokejový sport již 20 let. Nepřehlédnutelnými znaky hokejových mistrovství světa IIHF jsou již od roku 1993 logo Škoda uprostřed ledové plochy, reklamní plochy na mantinelech a umístění automobilů u hřiště. Stejně tak k tomu patří název značky českého výrobce aut na přilbách a dresech českého, slovenského a dalších týmů, jakož i početné další aktivity pro hokejové publikum.

„Lední hokej se ke značce Škoda perfektně hodí. Naše angažmá v tomto fascinujícím sportu hraje již od počátku naší úspěšné historie v devadesátých letech klíčovou roli ve strategii našeho sponzoringu. Trvale přispívalo k posílení image a známosti značky Škoda na mezinárodních trzích,” zdůvodňuje šéf automobilky Winfried Vahland rozhodnutí o sponzoringu.

Současná smlouva mezi automobilkou ŠKODA a mezinárodní hokejovou federací IIHF již byla prodloužena až do roku 2017.

Zdroj: Škoda
 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků