Rekord Porsche na Nürburgringu v ohrožení! Zuby si brousí Volkswagen

Jim  |  09. 12. 2018 12:59

Mícháte hrušky s jablkama. Je třeba odlišovat rekordy el. aut od rekordů aut se spalovacími motory. Také se nedá míchat rekordy tryskových letadel s turbovrtulovými.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 20:22

Jen se utěšuj.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 07:04

Po fázi výsměchu elektropekáčům, nastala fáze hledání omluv pro své milované spalovací popelnice. Už se šoupou do hrobu

Odpovědět  |   | 
e4  |  09. 12. 2018 13:30

Proč v ohrožení? Vždyť je to v rodině.

Odpovědět  |   | 
YUME  |  09. 12. 2018 21:04

Je to tak, koncern VW má takovou technologickou převahu, že když bude potřebovat reklamu tak jednou nechá ustavit rekord na NS Porsche, podruhé Lambo, potřetí VW a počtvrté třeba kamion od MANu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 12:29

Koncern VW má takovou technologickou převahu, že si musel koupit 10% podíl v garážový firmičce Rimac, aby mu postavila elektrickej rekordní speciál protože ty milijardy co vyhazujou za vývoj byly k hownu. Je to neschopnej dinosaur

Odpovědět  |   | 
YUME  |  10. 12. 2018 23:49

Můžeš tady okopávat kotníky VW jak chceš, na skutečnosti, že mají rekord na Pikes Peak a nejspíš podrtí i NS nic nezměníš. Jo a miliardy co vyhazují se jim parádně vrací v tučných ziscích.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 07:51

Víď ty kašpárky z VW už nemusí nikdo okopávat, voni si ty kotníčky podsekli pěkně sami Dízlgejt kosou.

Ani nevíš jakou sem měl radost, když todle auto natrhlo všem spalovákům prdel. To že si k tomu museli přizvat kluky z Rimacu asi nejvíc demotivuje je samotné zevnitř VW, ale možná je ta uražená čest nakopne k lepším výkonům. Konkurence je vzpruha.
Uvidíme jak dlouho do budoucna jim ta radost z tučných zisků vydrží? V Číně kam dodávaj 40 % produkce už nastal pokles prodejů a z wólstrýtu nás straší další krizí.

Každej novej elektropekáč nebude konkurovat jinýmu, ale nahradí další spalovací popelnici.

Odpovědět  |   | 
YUME  |  11. 12. 2018 09:10

Taky bych si chtěl podseknout kotníčky a vydělávat miliardy euro.
Z tvé radosti, že toto auto "natrhlo všem spalovákům prdel" čiší bezbřehá naivita. VW samozřejmě udělá rekord na NS s tím, co se mu bude hodit v jeho marketingu, když na to přijde tak se spalovákem, když se to bude hodit, tak s hybridem a když budou chtít elektru, tak s elektrou. Jejich technologická a finanční síla je tak drtivá, že prostě rekordní auto postaví s jakýmkoliv pohonem a ostatním nezbývá než jenom zírat.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 12. 2018 10:10

Ziraji akorat chytraci z diskuzi. Ostatni vedi, jak se veci maji, tzn. koho/co si VW koupil (jiste ze to muze kdokoli jiny). Ale pokud to vsechno (dyzlgejt i nasledna elektro-marketing-masirka) nakopne alternativni pohony kupredu, tak samozrejme VW fandim. Akorat by mohli priste do auta posadit Nemce (viz Romain Dumas na Pikes Peak)

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:59

Tak hlavně, že když VW naposledy strašně moc chtěl tak jim i 2 motorovej Golf byl na Peaku naprosto k hownu a zabalili to se staženým vocasem. Ty si fakt naivní jantárek, kterej si myslí že když je někdo velkej a prachatej tak to má prostě v kapse. Žer jim ty houna dál.
Kus Rimacu si koupili proto, protože jejich první auto natrhlo jejich milijardovýmu Vejronu prdel.

https://www.pistonheads.com/features/ph-features/how-... ...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 12. 2018 14:08

Ještě by mohl být závod na pět kol. Myslím, že elektrokára uveze energii tak max. na jeden a půl kola.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  09. 12. 2018 14:58

Nesmysl, kazde zavodni auto je stavene presne na miru daneho typu zavodu, takze vetsina zavodnich aut by 5 kol na Nordschleife nedala, vetsinou by to bylo okolo 4 kol na nadrz, vyhodu by tam meli vesmes jen auta stavena na vytrvalostni zavody, tedy vse co jezdi delsi cas nez 1 hodinu zavodeni, treba LMP1 jsou schopne na tom okruhu zajet 5-6 kol, maj nadrz 50.1, 62.3 nebo 75 litru (bez ERS snad nejezdi zadne LMP1, takze benzinaky 62.3 litru a naftaky 50.1 litru nadrze), podle toho jestli maji nebo nemaji ERS, diesely LMP1 maji spotrebu okolo 30 a benzinaky okolo 35 lirtru na 100km (vsechno hybridy s ERS). NS ma 26km, takze naftove LMP1 by melo zvladnout cca 167km, tedy cca 6.4 kol, benzinove LMP1 pak cca 178km a tedy maximalne 6.8 kol (u obou cerpam udaje z LeMans, tedy z pohledu spotreby lehci trat, na NS maji spotrebu urcite vetsi o nejaky ten litr) Porsche u sveho benzinaku LMP1 pro 2017 dokonce 35 litru na 100km v zavodnim rezimu na LeMans uvadi

takze pokud by se melo zavodit na 5 kol, tak uplne stejne by se proste upravila jak bud nadrz a jeji kapacita, tak stejne by se proste dala dana baterie aby vystacila +- na ujeti prave tech 5 kol IDR ma baterku 43kWh a melo by s ni zvladat ujet v zavodnim rezimu 81km, to jest cca 3.1 kol na NS, pokud by se jelo na 5 kol, tak by dali cca 85-90KWh baterii

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 12. 2018 16:08

Na 43kwh ujet s IDR v závodním režimu 81km...... tomu snad ani sám nevěříš. V režimu co to dá by to na NS se 43kwh nedal ani leaf.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  10. 12. 2018 13:14

to jsou tvrda fakta od lidi co to auto sledovali na okruhu kdys se testovalo dle nich ujelo to auto pri testech nejdelsi stinty od 81 do 96km realne je to spotreba nejakych 49-51kW na 100km, nijak zvlast se ta spotreba navymika i ostatnim zavodnim specialum na elektriku, Formula E mela vloni 28kWh baterii a dojezd cca 40-50km (zavody maj 80-90km a meni se cele auto presednutim, tak jako se preseda v motorkach pri "prezouvani")

proc si aspon neco z toho nevygooglis a porad pises ty svoje nesmysly co nejde

Odpovědět  |   | 
GG  |  09. 12. 2018 18:12

Vyhraje ale musí mít motor v dechtu v čipu co táhne vocpodu a mít hlíny.

Odpovědět  |   | 
King  |  09. 12. 2018 20:58

Zajímavé, že Tesla se pasuje do role průkopníka, ale v motorsportu zatím předvedla velké kulové a i ten americký Hill Climb na Pikes Peak si jednoduše sebralo VW.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  09. 12. 2018 23:06

Tesla umí drag race, tam její schopnosti začínají i končí, jakmile má zatočit tak je to spíše splašený panelák než sportovní auto.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 16:44
bzzz  |  10. 12. 2018 09:05

Musk leta do kosmu, Tesly nestaci vyrabet a intenzive pracuje na hyperkrtkovi. Fakt mas pocit, ze potrebuje reklamu v motosportu? Nezavislych testu cestaku (Tesla + x dalsich top znacek) je plny internet.

Odpovědět  |   | 
King  |  10. 12. 2018 14:12

To vše nemění nic na tom, že Tesla neumí sportovní auta a jak bylo zmíněno to co dělá je dobré pouze na ty drag races.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 12. 2018 14:35

A kdo dela cestovni auta vhodna pro motosport? Ostatni neletaji do kosmu... jedno ze nedelaji rakety, proste neletaji

Odpovědět  |   | 
King  |  10. 12. 2018 14:48

Všechny světové koncerny. Ano ostatní nelétají do kosmu, protože dělají to co umí, tedy auta.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 16:53

A proto Ford s GM zrušili výrobu sedanů, Foclwágen musí podvádět jak malej Jarda, německý automobilky měli kartel jak prase, Mitsubishi celý léta falšovalo spotřebu, německej ministr průmyslu se směje německejm bossům automobilek, že neuměj udělat sexy káru jako je Tesla a všichni dohromady se strašně moc těšej na přicházející krizi a konec spalovacích popelnic a tak slibujou hory doly. Ještě bude švanda

Odpovědět  |   | 
King  |  10. 12. 2018 17:36

Ford, GM, VW i to Mitsubishi umí udělat auta a vydělat na nich, takže svým akcionářům vydělaly desítky mld. eur/usd. Tesla svým akcionářům jenom kopec dolarů prodělává.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 20:56

Meleš kraviny. Jsem jejich akcionář teprve pár měsíců a jsem 30 % v plusu. Tesla je na burze jeden z nejoblíbenějších titulů.
Ford a GM neumí udělat profitabilní sedany a malý auta tak po 100 letech vyklidili pole Asijcům. https://www.investors.com/news/gm-ford-may-disconti... ...
VW a Mitsubishi uměj dělat auta tak, že musej podvádět. Skomírajícímu Mitsubishi klesly akcie natolik, že je v pohodě skoupil Nissan a stal je největším akcionářem. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nissan-koupil... ...

Odpovědět  |   | 
YUME  |  10. 12. 2018 23:58

Nákupem a prodejem akcií jde vydělat na libovolné společnosti na burze, ovšem držitelé akcií mají z Tesly prdlajs, protože Tesla už léta nevyplácí dividendy.
Možná, možná jenom v USA, kecy v kleci.
Skutečnost, že Nissan koupil Mitsubishi nic nemění na holém faktu, že ta automobilka vydělává.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  11. 12. 2018 08:10

Pokud ti to uniklo, tak Tesla totiž nikdy nevyplácela dividendy. Voni jsou totiž trochu nováčci v oboru a zrovna teď se snažej z garážovky stát velkovýrobcem. A ty nám určitě přesně povíš, kdy má být takováhle novopečená automobilka v plusu a kdy má začít vyplácet dividendy. Tak šup sypej to z rukávu.

Bodejť by Micina nyvydělávala když ji převzal mimořádně úspěšnej Nissan v čele s Ghosnem, který ho vytáh z hrobu s spolu z Renaultem z toho utvořil jednu z největších auto korporací. Uvidíme jak těm žaponském pučistům teď bude dařit, když se ho zbavili palácový převratem. Klidině taky můžou jít zase do hajzlu i Micinou a pohádky bude konec

Odpovědět  |   | 
YUME  |  11. 12. 2018 09:13

Existující 15 let a "novopečená"? To máš hodně divné představy o čerstvém pečivu.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 09:08

Aha takže víš úplný howno, ale chytrejch keců a dojmů máš spousty ty klávesnicovej ekonome.

Oproti automobilkám existujícím 100 let je 15 let spíš akutní nedopečenost. Za jak dlouho se ty 100 letý dinosauři dostali na stejný počty jako teď vyrábí Tezla, za 30, za 50 let?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 09:13

Ty 100letý vypečený dinosaury musí ale nesmírně srát, že si lidi radši kupujou nedodělky vod nějakýho nedopečenýho nováčka

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 12. 2018 20:41

Sveho casu dividendy nevyplacel treba Apple - a ze bylo zatracene z ceho. Nebo nam nedavno z burzy odesla zavedena top firma, aby ji akcionari nekecali do restrukturalizace.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 12. 2018 20:41

Sveho casu dividendy nevyplacel treba Apple - a ze bylo zatracene z ceho. Nebo nam nedavno z burzy odesla zavedena top firma, aby ji akcionari nekecali do restrukturalizace.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 12:36

Prober se z diskotéky, tedle speciál postavila pidifirmička Rimac, VW si na to nalepil logíčko a natočil videíčko a teď si honí egíčko.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 12:37

Tesla na nějakej motorsport sere. Na taková ptákoviny nemaj zatím čas a taky si nepotřebujou nic dokazovat.

Odpovědět  |   | 
King  |  10. 12. 2018 14:19

Bodejť by nesrali když sporťák postavit neumí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 16:56

Ty se neumíš ani vysr@t. To je asi stejně hodnotné tvrzení.

Odpovědět  |   | 
King  |  10. 12. 2018 17:32

S hodnotnými tvrzeními na téma sr@ní jsi tu začal ty.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 20:20

A ty z toho máš mindrák, tak ses hned chytnul.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 12. 2018 14:11

Aspoň je vidět, kdo skutečně umí, a kdo má jen na to machrování. Tesla umí a VW se opět zmohl jen na trapný marketing.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 12:42

Obr Volkswagen si nechal postavit speciál vod trpaslíka Rimac a teď si honí triko.

Odpovědět  |   | 
Listr  |  10. 12. 2018 14:45

A ty sis nechal odoperovat mozek a teď se snažíš přispět do diskuze. Každý holt dělá co umí.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  10. 12. 2018 20:19

Holt zvládám bez mozku to co ty ani s mozkem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

dnes | Vladimír Kadera | 25 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 224 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A