Rekord: Koenigsegg CCR srazil McLaren F1 „na kolena“

41 komentářů

Shavo
15. března • 13:12

Prosím vás!!!!!!!!!!!!!!!!! mohl by z vás mi někdo říct kdo řídil CCR když z něj vytáhli 387,87 a McLaren taky, proože někdo mi říkal že to může být i řidičem, ale ne jak jezdí,ale i jak váží,proto mohl jet McLaren F1 pomaleji.

Martin
13. března • 18:00

Prosim vás můžete mi říc kdo řidil CCR a McLaren F1

delph
5. března • 1:23

pokud vím tak mclaren byl i na nardu....ale nedosáhl tam rekordní rychlosti ale kupodivu se jim to povedlo na rovné dálnici.....pokud měl v ten okamžik vítr v zádech tak mu to určitě pomohlo zato v nardu máte vítrv z zádech jen okamžik ale pak ho máte zboku i proti....
jinak proč to trvalo tak dlouho jej překonat, protože se o to nikdo nepokoušel....všem stačili hodnoty do 330 kph ale dávali si záležet na jízdních vlastnostech....mclaren  v trošku zatáčkovitější silnici spráská kde co....

lol
6. března • 13:55

maclaren urcite neni sunka v zatackach uz len kvoli tomu ze ma ovela nizsiu vahu ako dnesne supersporty. A co sa tyka toho "zrazenia na kolena" - no ha-ha dovolte sa mi zasmiat....Niesom si isty ci na zapis do guinessovej knihy nemusi byt aspon o nejakych 5% lepsi ako posdledny zapis. To len tak na okraj.

Petr Broža
6. března • 14:25

Právě proto jsme "na kolena" dali do uvozek. Věděli jsme, že se pár čtenářů ozve...

Jakub
6. března • 12:16

Spráská kde co?? To si děláš legraci ne? Kde jsi na to přišel?!  Asi jsi četl test od Klause Ludwiga z roku tuším 1995, že? Na zatáčkovitější silnici je ale McLaren dodnes lepší než Enzo (poznatek nezávislých testovacích jezdců - ne můj), které je dokonalejší pouze na okruhu. Jak je na tom Koenigsegg nevím. Pro mě osobně je McLaren stále nejdotaženější supersport. A taky suverénně nejkrásnější!  

delph
6. března • 15:24

jenže enzo na okreskách porazí taky kde co vem si mišáka evo a imprezu porsche 911 turbo auta mnohem levněnjší...smozřejmě příme porovnání jsem nikde neviděl ale je mi jasný že tohle auto na to není dělaný zato tyhle jo....ps viděl jsme porovnání zondy a mišáka evo VIII právě na takovejch silnicích a evo nakonec zvítězilo....

dartch
4. března • 14:49

koenigsegg je teda sice novej kral,pro me ale kralem zustava v celku jednoznacne f1

F1
4. března • 21:20

Pre mna je tiez McLaren kral.Nema kompressor a aj tak je to raketa.Uz od zaciatkov sa mi pacil a bude to zniet cudne ale uz ako maly chalan som s nim hraval NFS.Je to super auto a F1 GTR zrychlil 0-60mph (96kmh) za 2.1s a na 160kmh za 4.3s.Nech ho teda ta cudna plechovica vyzve na zrychleni

dartch
4. března • 14:49

koenigsegg je teda sice novej kral,pro me ale kralem zustava v celku jednoznacne f1

911_
4. března • 12:19

-Klidne uznam, ze je Koeniggreegrtht nebo jak to je, nejrychlejsi, stejne to neni zas tak dulezite.V Topgearu na tom jejich malem okruhu mu to natrela Carrera GT i bachrate SLR, takze je to pro me stejne jen shit, ale nevypada spatne.
-Rekord ve sprintu je 9,79s

goes
4. března • 9:15

jedine co kapku "znevazuje" ten vysledek je to, ze F1 nikdy neprovadel mereni na okruhu, Nardo pokud se nemylim je cisty klopeny oval a tudiz se na nem dosahuje teto rychlosti "lepe" nez na ceste. F1 provadel mereni na dalnici v Nemecku, tudiz podminky kapku jine. Ale ja nadhernou ukazkou, jak takove firmy jako McLaren, ci Koenig dokazi udelat auta atakujici 400kmh a VW se svym Veyronem se o to marne snazi uz 4 roky.

Shavo
22. března • 12:43

měl si pravdu, že to bylo v Německu, ale na ovale mám to v časáku.

Shavo
22. března • 12:45

ja to mam taky

Shavo
22. března • 12:37

Mel si pravdu ze to bylo v Nemecku, ale na ovale mam to v casaku

Ron Jeremy
6. března • 20:59

Mám doma video s McLaren F1, a dosahují s tím (měřeno na nějakém odděleném digitálním tachometru, snad s GPS) 391km/h. Tak nevím... Neříkají tam, kde je to testované, ale je to evidentně klopený okruh, řekl bych, že je to Nardo.

-Ferda-
4. března • 11:22

Jojo, Nardo je ciste klopeny oval s polomerem (nebo prumerem? ted nevim) okolo 12 km...

Seikos
4. března • 8:59

Tak nevim, jestli o 2km/h znamena na kolena. To je spis zalezitost stesti, jakym smerem fouka vitr

miRec
4. března • 10:23

...hm, takze necele dva km/h... povedal by som, ze pojde skor o pripustnu toleranciu pri merani... V kazdom pripade udavana Vmax sa ukazala iba ako velkohube vyhlasenie... Pokial si dobre spominam F1 mal udavanu rychlost cez 350 km/h..., takze radsej takto ako tri roky slubovat (podobne Bugatti) a potom skutek utek.

Pete
4. března • 9:12

Je to průměr za několik tipuju, vítr na to nebude mít vliv. A určitě to testovali v bezvětří, nejsou hloupí.

Ivan
4. března • 10:03

při takové rychlosti a tak minimálním rychlostním rozdílu hraje roli i tlak vzduchu, nadmořská výška, relativní i absolutní vlhkost, teplota vzduchu, povrch na kterém se jelo, pneumatiky - to pochybuji, že bylo všechno stejné, takže jde o štěstí...

petr
4. března • 8:19

no nezlobte se, ale vyraz " srazil na kolena" je trochu prehnany. prekonal ho, to jiste, ale o necele 2 kilometry...to si myslim ze neni zas tolik.
chapu, jde o to, aby co nejvice lidi kliklo na clanek, ale preci jen urcita stridmost u megalomanskejch nadpisech by asi neskodila...

goes
4. března • 8:37

ja bych rekl, ze nadpis sedi. Je jedno jestli prekonal F1 o 2kmh nebo o 50kmh, je prvni a "kral je mrtev" uz neni nejrychlejsi, uz je druhy a je jedno o kolik. Nikdy nebudes cist o kolik, vzdy budes cist, ze nejrychlejsi je koenik....

Honza
4. března • 13:31

Nadpis sedi asi tak jako ze jsem se svym opelem astra srazil na kolena tvou felicii, kdyz jsem jel o 2km/h rychleji.
To ze ten Kenig ma o 190 koni vetsi vykon tj. skoro o tretinu, take o necem svedci. Myslim ze F1 je mnohem lepsi vuz, protoze s vyrazne nizsim = nesrovnatelnym vykonem motoru, dosahl srovnatelne rychlosti.

Veyron je premotorovana krava a jestli nahodou da 401km/h, rozhodne nebudu mit pocit ze srazil F1 na kolena.

Shavo
15. března • 13:26

Ty jsi, ale trdlo když Veyron pojede 401km/h tak McLaren F1 srazi na kolena uplně v pohhodě.Stejně jako Koenigsegg CCR srazil McLaren aje jedno o kolik.

Shavo
22. března • 12:31

Chtel jsem odpovedet Honzovi,ale spatne jsem kliknul sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

goes
5. března • 18:09

znam stovky aut s vykonem pres 1000PS, ale nikdo z nich nedokaze tech 400kmh jet, tudiz to neni jenom o vlastni sile motoru

-Ferda-
4. března • 8:40

Souhlasim s Goesem, Koenig CCR překonal McLaren a ted je nejrycheljsim seriove vyrabenym autem (a uz je jedno, o kolik to bylo)...
Jen me prekvapuje, ze v dnesnim svete, kde jsou automobily tak neuveritelne rychle dopredu, ze to prekonani trvalo 7 let...

Yaroukh
4. března • 9:37

prekonal starecka o 1.7kmph rikate "srazit na kolena"? delate si )( nebo to myslite vazne?

goes
4. března • 10:19

tobe se zda 1,7kmh malo, ale F1 nasadil latku a spousta supersportu mu dodnes nestiha, tedy krom upraveneho Porsche a tedkom Koenigu, to je nepsany souboj o nejrychlejsi auto a tady se pocita kazda desetinka a pokud nekdo nekoho zesadi z trunu, je to proste v teto branzi, mezi temito lidmi doslova "srazeni na kolena". Nikdy nechapu lidi, jako jsi ty, kteri v necem prohraji a pak reknou "ale bylo to jenom o centimetr" je jedno jesltli ho porazil o 0,1kmh nebo o 100kmh, F1 prohral, uz neni kral a nikdy uz nebude, ted se bude srazet na kolena Koenig... mame se na co tesit, tento rok bude asi jeste zajimavy...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
a
5. března • 8:44

ten F1 by stacilo trocha upravit (mormalne do serie) a do mesiaca ma rekod spat. len ked to nespravi ho budem pokladat za totalne zrazeneho na kolena

-Ferda-
5. března • 21:58

Jenze kdyby se McL F1 upravil, tak uz by to nebyla seriova verze, ale tuning a v clanku se pise o rekordu seriovych aut

Yaroukh
4. března • 10:43

> je to proste v teto branzi, mezi temito lidmi doslova "srazeni na kolena"

No to sotva; to tvrdis ty, kterej "tu branzi" znas tak akorat z novin (stejne jako ja); tak tady titulky z bulvaru nevydavej za nazor lidi z branze, je to k smichu. Tech 1.7kmph (0.5% z maximalky (po x-letech snazeni)) berou jako "srazeni na kolena" akorat lidi, ktery maj radi silny slova a palcovy titulky.
(Kdyz ve 20 predbehnes svyho 50-letyho tatu na 100m o .5sec, tak tos ho taky srazil na kolena? :o)

> Nikdy nechapu lidi, jako jsi ty, kteri v necem prohraji a pak reknou "ale bylo to jenom o centimetr"

dej si facku, ty maly jelito

konec

Cynik
17. dubna • 13:19

Clovece, to se ani trochu nestydis, hadat se tady o slovicka? Kdybys ty penize mel a chystal se koupit si naslapany supersport, chtel bys ten nejrychlejsi na svete, nebo ten druhy nejrychlejsi? F1 byl porazen a je jedno o kolik - je to uplne jedno. Stejne, jako je jedno, jestli ve finale mistrovstvi sveta v hokeji prohrajes o jeden gol, nebo o deset golu. Ses proste druhej. Diskuze o tom, jestli je termin "Srazil na kolena" na miste, nebo neni, je zcela irelevantni.

SL
30. března • 9:42

To by mě docela zajímalo, kolik by podle tebe musel jet, aby ho "srazil na kolena". Aerodynamika prostě nedovolí o moc víc a těch 1.7 km/h je v té rychlosti stejný rozdíl, jako 150 a 180...

goes
4. března • 11:13

srovnej si to se sprintery na draze, tam jsou rozdili v setinach sekundy, ted je rekord nejakych 9,86s tusim, kdyz to nekdo zabehne za 9,85s tak je to brutalni vykon daneho sportovce a srazil na kolena nynejsiho drzitele. Mas moc velkou fantazii o tom, ze rozdili musi byt v radu desitek procent, jinak vlastne o nic nejde..

Josallito
5. března • 14:26

Jak tak ctu ten tvuj prispevek, tak dochazim k nazoru, ze si jeste moc maly na to, aby si mohl mit svuj vlastni nazor. Tvoje cestina je udesna, tudiz dle tveho projevu usuzuju, ze namas ani ridicak.
Mozna by si mel psat do diskuzi o pocitacovych hrach a ne o autech pro velke kluky.

Cynik
17. dubna • 13:12

"tudiz dle tveho projevu usuzuju, ze namas ani ridicak."
Tvuj usudek je chybny. Z toho, ze se dopoustis chybnych usudku, lze vyvodit jisté neblahé veci tykajici se tve inteligence. 

goes
5. března • 16:09

mas pravdu, ale v NFS ridim dobre, no nic, mamka vola, musim jit

Petr Broža
4. března • 10:33

Osobně jsem nejvíce zvědavý na Veyron...

Pete
4. března • 7:57

To se na Nardo nejde rozjet víc jak na 388 km/h? Když to víc nezvládlo ani to Porsche...

Doporučujeme

Články odjinud