Rekord: Brabus E V12 Biturbo dosáhl 350 km/h

31 komentářů

jg
9. července • 16:47


 

Lofolo
7. července • 20:05

Brabus tyhle veci vzdycky umel, kdyz melo AMG C 32, tak Brabus uz do cecka narval sestikilo upraveny na 6.1.
Ale jak by tohle ecko dopadlo treba s CL 65 AMG ? i kdyz ty 2 mil. navic zaboli.

avm
7. července • 16:47

Pochybuju, že při tom rekordu bylo to auto v podobě jako na obrázcích. Nebo se ten řidič v těch 350ti "úspěšně modlil" aby se mu nezved zadek.

Dusan
7. července • 18:05

Urcite bylo. Brabus ty auta takhle prodava, takze nepredpokladam zadne dodatecne upravy. Co se tyce toho zvednuti zadku tak auto vazi kolem dvou tun a nema zadnou extremni aerodynamiku (jako sportovni specialy), takze pritlak bude docela slusny sam o sobe. Na tu rychlost ho proste protlaci brutalni sila motoru.

goes
7. července • 13:33

ted si predstavte, vezte ve svem novem F430 nejakou babu, kterou chcete udolat na dnesni noc. Za vami jede kamos v novem Murcielagu taky s nejakou zenskou na noc. A v tom se k vam pri 330kmh pririti zezadu cerny sedan a zacne vas problikavat, at nebrzdite. Nezbyde, nez potupne uhnout do praveho pruhu a sledovat, jak vam velky, hnusny, tezdy sedan ujizdi v dali... tomu rikam hukot

Mato
8. července • 22:12

ty si frajer... by som chcel vidiet tu zenu, ktora by ti dovolila ist v aute 330kmh... uz pri 180tke by ti zacala hucat do usi, ze co ides tak rychlo... (o: a v 250kmh by si pustil do gati aj ty (o:

huugh
7. července • 15:14

no mam ten dojem ze vyse popsani zazavodi tak maximalne od semaforu k semaforu a baby neudolavaji tim ze jim ukazou jak rychle jim to jede ale ze jim ukazou - tohleto auto je moje :)
a navic neni problem vytahnout treba z feldy 400km/h, staci zhruba 620m vysoka skala :) (a i brabus bude cumet nad tou akceleraci: z 0 na 100 za 2.8s :p)

goes
7. července • 16:31

no mam pocit ze volny pad feldy by byl v mensi rychlosti nez 620m, prece jenom odpor vzduchu je skaredak, vem si parasutisty, ti taky skacou z 10km a jejich rychlost se pak ustali nekde kolem 250kmh ...

a
7. července • 21:50

kazdopadne i tu rozhoduje hmotnost a aerodynamika :)

heheh
7. července • 15:23

Ale potom treba prekopat aj brzdovy system. Dva padaky by mali stacit. Kadejaky sumacher by cumel keby som si urobil "skratku" na alpskych serpentinkach heheh

n.f.x.
7. července • 13:47

No jeste lepsi situace by byla:

"ted si predstavte, vezte ve svem novem F430 nejakou babu, kterou chcete udolat na dnesni noc. Za vami jede kamos v novem Murcielagu taky s nejakou zenskou na noc. A v tom se k vam pri 330kmh pririti zezadu cerny hatchback a zacne vas problikavat, at nebrzdite. Nezbyde, nez potupne uhnout do praveho pruhu a sledovat, jak vam maly, hnusny, tezky hatchback ujizdi v dali... tomu rikam hukot"
Ten hatchback by mohla byt Fabia V12 Brabus. To by byl hukot

Dusan
7. července • 12:53

Podobnou upravu delal Brabus uz pro W210, ktera rovnez byla v Guinessovce jako nejrychlejsi sedan sveta (tusim maximalka pres 320km/hod). Brabus to prezentoval jako vcelku nenapadne auticko schopne dat na pr*el vcelku cemukoliv co jede kolem. Dokonce k tomu byl i reklamni slogan ve smyslu "ani vas soused netusi co jste si koupili za vuz".

Petr Broža
7. července • 13:06

Pokud vím, bylo to 330 km/h.

SkylineGT-R
9. července • 16:56

taky si myslim

huugh
7. července • 12:15

vzdyt za ty prachy uz je skoro bentley arnage!

SkylineGT-R
9. července • 16:55

ůlů

Skyline GT-R
9. července • 16:53

za ty prachy si kup Dodge RAM SRT10

Cynik
7. července • 12:39

Tohle je auto pro manzelku. Ta by s Bentleyem nezaparkovala

kvakson
7. července • 12:10

nebylo bi to v kombiku kdybich náhodou neco potřeboval přestehovat

heheh
7. července • 0:52

Tento brabus si nekupim urcite ma nepriaznivu spotrebu lol

jozi
7. července • 13:21

hmm

n.f.x.
7. července • 8:30

Taky se divím, že taková vytuněná auta nemají možnost volby několika režimů. To je pak auto úplně k ničemu. Určitě by zájem o ně byl mnohem vyšší, kdyby byla například možnost odpojit několik válců, vypnout turbo, atd. zkrátka možnost zvolit si charakteristiku motoru a tedy i jeho spotřebu. Bez této možnosti je to opravdu jen auto pro pár vyvolených a mrhačů energiemi. Mít takové autíčko, které se chová jako civilní verze a hodí se pro každodenní ježdění a když je to potřeba, umí se změnit v dravou nebezpečnou šelmu, to by byla jiná kategorie. Ale courat se v zácpě třeba hodinu po městě s dvanáctiválcem, to je poněkud nanic.

Marek
7. července • 9:43

Ja by som si tipol, že vetšina potenciálnych kupcov tohoto typu auta nerozmýšľa tak, ako si to ty naznačil...

SkylineGT-R
7. července • 10:26

Tak sorry ale fakt nevidim dovod vypinat valce v takych autach. Kolko usetris 5%? 9 milionov za E-cko nedavaju sporilci. A ani n kolone by som nechcel aby moj 12-valec hucal ako 4-valec.

Ace2
7. července • 12:27

Tak tady nejde ani tak o samotnou spotřebu s ohledem na náklady to připadné majitele zásadně trápit nebude, nicméně co je trápit bude je akční rádius na nádrž. Ečko má 80l nádrž což je nadprůměr, protože nejvíce jsou nádrže cca 88l (eSko, 745 atd) nicméně i s tou 80l nádrží jsem rád když dojedu z poslední pumpy v Praze k první pumpě v Bratislavě. No a ted si vemte, že s tímto Brabusem pravděpodobně nedojedete na nádrž ani z Prahy do Brna a to ani při střídmější jízdě, což je značně neefetivní z pohledu ztráty časové i ztráty komfortu, zvláště v zimě v -10°C se vám z auta skutečně chtít nebude. Takže nějaké omezení výkonu není špatná myšlenka, nehledě na to, že za deště bude 1000Nm značně na obtíž.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
BUgse
11. srpna • 19:22

Ta spotreba nebude tak desna pokud to budete jen "lochtat" ...

Skyline GT-R
9. července • 16:51

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRr

benQ
7. července • 1:37

prerobis si ho na plyn a je to!

heheh
7. července • 1:50

To by mi zasa znizilo vykon o 5% to sa neoplati

a
7. července • 6:25

tak si treba pockat na naftovu verziu

jg
9. července • 16:49

ze se na to nevyseres

Doporučujeme

Články odjinud